Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle det ikke være en stor sommerfugl som passet på to små? De der er jo i lik størrelse. Bry deg forøvrig ikke med om folk mener det er harry. Mange mener at det er usymmetrisk å ha kun det ene øret utvidet og at man bør unngå tatoveringer på hals og hender, men jeg har alt sammen uavhengi av hva andre måtte mene.

 

Ja, det tenkte eg på med den skissen i korsryggen

ikkje den kompissen min laget for meg

 

Jeg tror at den andre du viste ville vært finere om de to nye sommerfuglene var litt mindre enn den opprinnelige. Sånn rent estetisk. Og da ville du jo også beholdt den symbolikken du tenkte.

 

I korsryggen har jeg rett og slett ikke sansen for i det hele tatt, for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Hei!

Eg har tatt ein tattovering i nakken for 5 mnd. siden.

Har i ettertid funnet en tattovering i korsryggen som eg synest var fin, og tenkte på betydningen som at den store sommerfuglen eg har i nakken er meg som bor som beskytter mine 2 små kids ( små sommerfugler i korsryggen) - men har fått høre at tattovering i korsryggen er blitt eit slags tramp stamp.

Hva synst dere om ideèn min?

 

 

- jente 23

Synes nok at trampstamp er feil å kalle det, cumcatcher er nok mer treffende.

Lenke til kommentar

Har selv strukket til 20 mm. Bruker tunell med en stor ring i. Er årevis siden jeg har fått noe annet enn positive kommentarer på det. Bare å strekke i vei. :thumbup:

 

Velkommen til forumet foresten.

Ja, jeg ser meg nesten nøtt til det altså. Jeg har hatt 16mm siden sommer 2009, men jeg føler att de aldri har grodd skikkelig. Godt mulig jeg kanskje har vært litt dårlig når det kommer til rensingen?

 

Takk for det. : )

Lenke til kommentar

Update siden sist jeg var på forumet, har nå skaffet meg piercing nedentil, rett igjennom hodet, så jeg kan sprute 3 veier hvis jeg tar ut, elsker den piercinga :love:

 

Gjorde alt for vondt, da. Men totally worth it.

 

Har prins albert selv og det kommer ofte ut i to stråler.

 

Synes ikke den var så veldig vond å ta heller. Hadde trodd det skulle vært værre.

Lenke til kommentar

Jeg tok septum piercing for en god stund siden, den ble piercet 3mm for jeg skulle strekke den uansett. Første smykket var en ring å nå som jeg skulle strekke så jeg at siden ringen har rørt mye på seg har det dannet seg litt arrvev på begge sider i nesa om dere skjønner.

 

Det jeg da lurer på er om dette vil bli borte av seg selv da jeg setter inn en plugg med strikk på begge sider, den vil jo da sitte fast og ikke bli like mye bevegelse som med en ring.

Noen som har erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar

Scarification igår, gikk som smurt! Christiane er god, og jeg kunne slappe av og puste.. Gjorde ikke en brøkdel så vondt som jeg trodde det skulle gjøre. Fikk bedøvelse etter første oppskjæring og derfra kjente jeg ikke en dritt. Fjernet dog ikke hud, bare skjærte grunne kutt og gnidde inn blekk :)

 

Kjempedeilig med overstått!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer. Var ikke så vondt nei. Selv tok jeg uten bedøvelse i det hele tatt, men det var på utsiden av armen da. Var det ikke på innsiden du skulle ha?

 

Men du mener vel at hun gnidde inn salt og ikke blekk!? Salting gjorde de foresten ikke noe med der da jeg tok.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Har tatt en 'hjemmelaget' tatovering nederst ved ankelen ved hjelp av sånn 'Stick n' Poke'-opplegg. Hvor mye vil det koste å få en tatovør å følge linjene? Slik at det blir en sammenhengende linje. Akkurat nå er den ikke sammenhengende hvis man ser veldig nærme. 1 og en halv tomme høy og 2 tommer lang ca.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Scarification igår, gikk som smurt! Christiane er god, og jeg kunne slappe av og puste.. Gjorde ikke en brøkdel så vondt som jeg trodde det skulle gjøre. Fikk bedøvelse etter første oppskjæring og derfra kjente jeg ikke en dritt. Fjernet dog ikke hud, bare skjærte grunne kutt og gnidde inn blekk :)

 

Kjempedeilig med overstått!

 

Dødsbra at alt gikk smurt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...