Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å ta piercing i tunga?

 

For meg, FRYKTELIG! De sier at det er en piercing som vanligvis ikke gjør spesielt vondt, meg fyyyy..... jeg hadde ALDRI gjort det igjen! Litt rart, siden jeg overhodet ikke kjente stikket da jeg tok i navlen, og kjente ingenting etterpå heller. Leppe og nostril og hva som helst i øret, søndagstur i skogen. Men tunga....... ELSKER den piercingen, det er favorittpiercingen min, men om den skulle gro igjen av en eller annen grunn, tar jeg den IKKE om igjen :(

Mens jeg syns øreflippene var vondere og merka ikke annet enn ubehag da jeg tok piercing i tunga. Veldig individuelt, mao.

Lenke til kommentar

Fikk tattovert underarmen her for en liten mnd siden, gjorde det i en by i Skottland, ikke en spesiell imponerende tattovør, men den ble helt grei vil jeg påstå, skal poste bilde etter jobb.

Vurderer også sterkt å strekke fra 16mm til 18mm, men plugger er ikke så veldig lett å få tak i byen jeg bor i, må nesten inn til Glasgow / bestille dem..

Lenke til kommentar

Hei!

Eg har tatt ein tattovering i nakken for 5 mnd. siden.

Har i ettertid funnet en tattovering i korsryggen som eg synest var fin, og tenkte på betydningen som at den store sommerfuglen eg har i nakken er meg som bor som beskytter mine 2 små kids ( små sommerfugler i korsryggen) - men har fått høre at tattovering i korsryggen er blitt eit slags tramp stamp.

Hva synst dere om ideèn min?

dsc1527o.jpg

24492101501756879054786.jpg

 

 

- jente 23

Lenke til kommentar

Jeg tenker på sånne tatoveringer på samme måte som tilfeldige tribal-motiver, delfiner i solnedgang, kinategn og sånt noe. Rimelig harry, altså. Men for all del, hvis du synes det er fint, så er det jo bare å kjøre på.

 

eyy, første gang eg har fått hørt at tattoveringen min er sammanlignbart med eit tilfeldig tribal motiv og er harry :p

Endret av smackazz
Lenke til kommentar

Skulle det ikke være en stor sommerfugl som passet på to små? De der er jo i lik størrelse. Bry deg forøvrig ikke med om folk mener det er harry. Mange mener at det er usymmetrisk å ha kun det ene øret utvidet og at man bør unngå tatoveringer på hals og hender, men jeg har alt sammen uavhengi av hva andre måtte mene.

Lenke til kommentar

Skulle det ikke være en stor sommerfugl som passet på to små? De der er jo i lik størrelse. Bry deg forøvrig ikke med om folk mener det er harry. Mange mener at det er usymmetrisk å ha kun det ene øret utvidet og at man bør unngå tatoveringer på hals og hender, men jeg har alt sammen uavhengi av hva andre måtte mene.

 

Ja, det tenkte eg på med den skissen i korsryggen

ikkje den kompissen min laget for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...