After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Synes den i filmen er ganske bra, men skjønner jo at du ikke vil ha den helt lik ved mindre det skulle være en ene og alene filmtatovering og det vet jeg jo at det ikke er. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da har man endelig fått ræva i gir, og skaffet seg tapers og plugger. Nå skal det strekkes, høhø! Gleder meg som et svin. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Hvordan er det å ta piercing i tunga? For meg, FRYKTELIG! De sier at det er en piercing som vanligvis ikke gjør spesielt vondt, meg fyyyy..... jeg hadde ALDRI gjort det igjen! Litt rart, siden jeg overhodet ikke kjente stikket da jeg tok i navlen, og kjente ingenting etterpå heller. Leppe og nostril og hva som helst i øret, søndagstur i skogen. Men tunga....... ELSKER den piercingen, det er favorittpiercingen min, men om den skulle gro igjen av en eller annen grunn, tar jeg den IKKE om igjen Mens jeg syns øreflippene var vondere og merka ikke annet enn ubehag da jeg tok piercing i tunga. Veldig individuelt, mao. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Merker jo ingen ting i øreflippen. Må gå til brusket hvis du skal merke noe i øret. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Fikk tattovert underarmen her for en liten mnd siden, gjorde det i en by i Skottland, ikke en spesiell imponerende tattovør, men den ble helt grei vil jeg påstå, skal poste bilde etter jobb. Vurderer også sterkt å strekke fra 16mm til 18mm, men plugger er ikke så veldig lett å få tak i byen jeg bor i, må nesten inn til Glasgow / bestille dem.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Har selv strukket til 20 mm. Bruker tunell med en stor ring i. Er årevis siden jeg har fått noe annet enn positive kommentarer på det. Bare å strekke i vei. Velkommen til forumet foresten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Merker jo ingen ting i øreflippen. Må gå til brusket hvis du skal merke noe i øret. Mja, det spørs vel. Når jeg snakker om øreflippen, er det ikke snakk om piercing i et studio. Men skyting hos en frisør da jeg var ti-tolv og flere måneder med insane betennelser i ettertid. Awesome-sauce, med andre ord. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da så. Det er jo noe annet. Lenke til kommentar
smackazz Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Hei! Eg har tatt ein tattovering i nakken for 5 mnd. siden. Har i ettertid funnet en tattovering i korsryggen som eg synest var fin, og tenkte på betydningen som at den store sommerfuglen eg har i nakken er meg som bor som beskytter mine 2 små kids ( små sommerfugler i korsryggen) - men har fått høre at tattovering i korsryggen er blitt eit slags tramp stamp. Hva synst dere om ideèn min? - jente 23 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg tenker på sånne tatoveringer på samme måte som tilfeldige tribal-motiver, delfiner i solnedgang, kinategn og sånt noe. Rimelig harry, altså. Men for all del, hvis du synes det er fint, så er det jo bare å kjøre på. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Er enig. Det viktigste er at du liker det. Lenke til kommentar
smackazz Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg tenker på sånne tatoveringer på samme måte som tilfeldige tribal-motiver, delfiner i solnedgang, kinategn og sånt noe. Rimelig harry, altså. Men for all del, hvis du synes det er fint, så er det jo bare å kjøre på. eyy, første gang eg har fått hørt at tattoveringen min er sammanlignbart med eit tilfeldig tribal motiv og er harry Endret 5. januar 2011 av smackazz Lenke til kommentar
smackazz Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Har òg fått ein kompiss til å skissere videreutvikling av den eg allerede har Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Skulle det ikke være en stor sommerfugl som passet på to små? De der er jo i lik størrelse. Bry deg forøvrig ikke med om folk mener det er harry. Mange mener at det er usymmetrisk å ha kun det ene øret utvidet og at man bør unngå tatoveringer på hals og hender, men jeg har alt sammen uavhengi av hva andre måtte mene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Smack: Et veldig godt råd, finn det studioet du vil få det gjort og få de til og hjelpe deg med ideen din Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Godt råd ja. Den eneste tatoveringen der jeg har trengt tegnehjelp før vi begynte er den siste på halsen, men der ble det bra også. Disse tatovørene kan jobben sin. (Hvis du oppsøker de rikitige vel og merke)... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg gjør alltid det, tar med tegninger, bilder fra bøker og sier ALT jeg har tenkt på, hva jeg ser for meg osv. OG gir artisten totalt fritt spillerom innenfor det og det gjorde jeg med Alice-sleeven og den ble bedre enn jeg så for meg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Hadde ei litt morosam oppleving nyss. Skulle renska hola i øyra littegrann med ein q-tips, og plutselig glei heile q-tipen gjennom! :!: Har aldri opplevd slikt før. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Bare vent til du kan gå med ferdigrøyk i ørene :!: Brukte og gjøre det når jeg var på byen, hvis det kom noen og spurte om å bomme en sigg så svarte jeg "bare ta en fra øret det" :!: Lenke til kommentar
smackazz Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Skulle det ikke være en stor sommerfugl som passet på to små? De der er jo i lik størrelse. Bry deg forøvrig ikke med om folk mener det er harry. Mange mener at det er usymmetrisk å ha kun det ene øret utvidet og at man bør unngå tatoveringer på hals og hender, men jeg har alt sammen uavhengi av hva andre måtte mene. Ja, det tenkte eg på med den skissen i korsryggen ikkje den kompissen min laget for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå