KristineS Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Satser på at det ikke stemmer for min del heller da, for i følge den er plassen jeg har tenkt mest på i øvre del av smerteskalen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Som jeg også presiserte over der, veldig individuelt, som alt annet som har med smerte å gjøre. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Bananer var lurt! Tror jeg skal unngå sjokolade, i tilfelle jeg blir kvalm.. Tror ikke det skal ta så lang tid, skal ikke dekke hele underarmen. Men nå har jeg jo null peiling. Fikk du være med ham inn i rommet? Har veldig lyst til å ha med venninna mi for å ha ei hånd å holde i Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk du være med ham inn i rommet? Har veldig lyst til å ha med venninna mi for å ha ei hånd å holde i Jeg hadde med meg både dama mi og Amanita Muscaria inn når jeg blei kutta. Var ikke noe problem. Bare de ikke går i veien eller peller på sterilt utstyr så er det nok ingen som sier noe på det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 For min del var det en lærling med som tok bilder. Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem med andre heller så lenge de ikke går i veien. Som å stikke en kanyle gjennom tunga. Men, fra spøk til revolver så skal ikke det være blandt de verste har jeg hørt. Brystvorte er verre visstnok. Jeg har piercing i begge brystvortene og selve stikket gjør vondt, men så er det over. Etterpå er det bare litt ømt. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Takk! Trenger all moralsk støtte jeg kan få.. Hun skal nok ikke rote rundt og leke ping-pong ball mellom veggene Edit: Forresten, noen som har sett denne siden før? Masse lekkert her! http://fuckyeahbodymods.tumblr.com/ Endret 4. januar 2011 av Pille_ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Den første piercingen jeg tok var det en lærling som gjorde og hun klønte en del så det var bra at en erfaren type var med... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Bananer var lurt! Tror jeg skal unngå sjokolade, i tilfelle jeg blir kvalm.. Tror ikke det skal ta så lang tid, skal ikke dekke hele underarmen. Men nå har jeg jo null peiling. Fikk du være med ham inn i rommet? Har veldig lyst til å ha med venninna mi for å ha ei hånd å holde i Ja, har vært med han og andre personer som "støtte" og generelt for jeg har dette som hobby Er absolutt ikke dumt og ha med seg noen som man stoler på, man kan klare og slappe av bedre da noe som gjør det litt mindre smertefullt. Jo mer man spenner seg jo vondere gjør det som oftest, er ikke lett og slappe av..men man får det til etterhvert. Det med og ta brystvortene..så kjente jeg ikke en døtt når hun stakk, men etterpå så fikk jeg amme-vorter så store som en folkevogn-buss :!: Så det var det eneste "vonde" syns jeg. Satser på en 10-timers økt under Tatto-con. i Mai ihvertfall Ferdig med kuren til da så feire med litt nåler osv. Endret 4. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Det med og ta brystvortene..så kjente jeg ikke en døtt når hun stakk, men etterpå så fikk jeg amme-vorter så store som en folkevogn-buss :!: Så det var det eneste "vonde" syns jeg. De blir da ikke så mye større. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 De blir da ikke så mye større. Det er da like individuelt som alt annet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Vil nå ikke si de blir så store. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hvordan i svarte kan du si det? DINE ble ikke så store, men du kan ikke si " vil ikke si de blir så store", en som deg som har drevet såpass med bodymod vet jo sykt godt at det varierer. Ene brystvorta mi er over dobbel så stor som den andre etter jeg fikk den slått ut under Kramaga-trening. Jeg fikk 1 og 1\2 gang større;) Har ingen grunn til og lyge om sånt siden det gjorde at jeg fikk mer følelser der som er hendig i visse settinger Endret 4. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Jo, de blir ca. dobbelt så store, men vil ikke kalle det mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg la på litt humor da gamlefar Vi sitter og diskuterer en livsstil, ikke krig. Og som jeg også sa..jeg fikk bare gode ettervirkninger av mine hull Endret 4. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Følte jeg måtte rette opp da folk som søker råd leser denne tråden og enkelte tar alt serisøt vett`u. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Rette opp? Du kan IKKE RETTE OPP NOE SOM JEG OPPLEVDE..du forstår det? ALT jeg sa står jeg bak og har vitne til og med( samboer)..mine ble mer enn dobbel så store. Om du tror på det eller ikke er ikke mitt problem..men jeg regner med de her inne stoler på det jeg sier.( ene grunnen er at jeg er en av de som legger ut bilder av ALT jeg gjør her etter jeg ble fast bruker ) HAr null grunn til og si noe sånt uten at det skjedde...siden det er en slik tråd som dette. Så jeg holderm eg seriøs, men jeg skriver på en litt humoristisk tone til tider. SÅ du har INGENTING og rette opp av det jeg skrev, hvis du mener det så vil jeg gjerne høre konkret hva det er? For den der..jeg har ikke opplevd det-pisset er en uttrykk som folk som ikke har snøring bruker mener jeg. ALLE som har drevet på med dette i noen år nå vet det varierer til tider MYE. Endret 4. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg bare snakker om hva jeg har opplevd. Kan godt være forskjellig mellom gutter og jenter eller mellom gutter og. Ble dine veldig mye større mener du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Ble dine veldig mye større mener du? Det virker slik på postene hans. 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg bare snakker om hva jeg har opplevd. Kan godt være forskjellig mellom gutter og jenter eller mellom gutter og. Ble dine veldig mye større mener du? Hva har jeg sagt noen ganger nå som du tydligvis mener er feil, mine ble STORE;) Den ene er den dag i dag dobbel så stor som den andre og har ikke hatt smykke i på flere år. Ja, Glimti du prater utifra det du har erfart..hva tror du andre gjør;) Man deler erfaringer i tråden her, gir hjelp, råd, kanskje trøst, backe folk opp osv. Endret 4. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Mine ble dobbelt så stoe begge to. Husker ikke helt når jeg tok dem, men det er noen år siden. Har dog aldri tatt ut noe smykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå