Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bananer var lurt! Tror jeg skal unngå sjokolade, i tilfelle jeg blir kvalm..

Tror ikke det skal ta så lang tid, skal ikke dekke hele underarmen. Men nå har jeg jo null peiling.

Fikk du være med ham inn i rommet? Har veldig lyst til å ha med venninna mi for å ha ei hånd å holde i :cry:

Lenke til kommentar

Fikk du være med ham inn i rommet? Har veldig lyst til å ha med venninna mi for å ha ei hånd å holde i :cry:

Jeg hadde med meg både dama mi og Amanita Muscaria inn når jeg blei kutta. Var ikke noe problem. Bare de ikke går i veien eller peller på sterilt utstyr så er det nok ingen som sier noe på det.
Lenke til kommentar

For min del var det en lærling med som tok bilder. Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem med andre heller så lenge de ikke går i veien.

Som å stikke en kanyle gjennom tunga. :tease:

Men, fra spøk til revolver så skal ikke det være blandt de verste har jeg hørt. Brystvorte er verre visstnok.

Jeg har piercing i begge brystvortene og selve stikket gjør vondt, men så er det over. Etterpå er det bare litt ømt.

Lenke til kommentar

Bananer var lurt! Tror jeg skal unngå sjokolade, i tilfelle jeg blir kvalm..

Tror ikke det skal ta så lang tid, skal ikke dekke hele underarmen. Men nå har jeg jo null peiling.

Ja, har vært med han og andre personer som "støtte" og generelt for jeg har dette som hobby :)

Er absolutt ikke dumt og ha med seg noen som man stoler på, man kan klare og slappe av bedre da noe som gjør det litt mindre smertefullt.

Jo mer man spenner seg jo vondere gjør det som oftest, er ikke lett og slappe av..men man får det til etterhvert.

Det med og ta brystvortene..så kjente jeg ikke en døtt når hun stakk, men etterpå så fikk jeg amme-vorter så store som en folkevogn-buss :!:

Så det var det eneste "vonde" syns jeg.

Satser på en 10-timers økt under Tatto-con. i Mai ihvertfall :love:

Ferdig med kuren til da så feire med litt nåler osv. :whistle:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hvordan i svarte kan du si det?

DINE ble ikke så store, men du kan ikke si " vil ikke si de blir så store", en som deg som har drevet såpass med bodymod vet jo sykt godt at det varierer.

Ene brystvorta mi er over dobbel så stor som den andre etter jeg fikk den slått ut under Kramaga-trening.

Jeg fikk 1 og 1\2 gang større;)

Har ingen grunn til og lyge om sånt siden det gjorde at jeg fikk mer følelser der som er hendig i visse settinger :whistle:

Lenke til kommentar

Rette opp?

Du kan IKKE RETTE OPP NOE SOM JEG OPPLEVDE..du forstår det?

ALT jeg sa står jeg bak og har vitne til og med( samboer)..mine ble mer enn dobbel så store.

Om du tror på det eller ikke er ikke mitt problem..men jeg regner med de her inne stoler på det jeg sier.( ene grunnen er at jeg er en av de som legger ut bilder av ALT jeg gjør her etter jeg ble fast bruker )

HAr null grunn til og si noe sånt uten at det skjedde...siden det er en slik tråd som dette.

Så jeg holderm eg seriøs, men jeg skriver på en litt humoristisk tone til tider.

SÅ du har INGENTING og rette opp av det jeg skrev, hvis du mener det så vil jeg gjerne høre konkret hva det er?

For den der..jeg har ikke opplevd det-pisset er en uttrykk som folk som ikke har snøring bruker mener jeg.

ALLE som har drevet på med dette i noen år nå vet det varierer til tider MYE.

Lenke til kommentar

Jeg bare snakker om hva jeg har opplevd. Kan godt være forskjellig mellom gutter og jenter eller mellom gutter og. Ble dine veldig mye større mener du?

Hva har jeg sagt noen ganger nå som du tydligvis mener er feil, mine ble STORE;)

Den ene er den dag i dag dobbel så stor som den andre og har ikke hatt smykke i på flere år.

Ja, Glimti du prater utifra det du har erfart..hva tror du andre gjør;)

Man deler erfaringer i tråden her, gir hjelp, råd, kanskje trøst, backe folk opp osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...