Budan Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Det er også et alternativ ja, men lurte nå først og fremst på den på Bryne da:). Det er kanskje ønsketenkning å tro at noen her i tråden tilfeldigvis skulle hatt erfaring med et studio som, ut i fra det du beskriver, like gjerne kunne ha lagt ned for alt du vet? Hadde jeg vært deg hadde jeg hørt med Solid eller Leading Light i Stavanger. Med både død FB-side, flere år gammel nettside og ingen svar på mail er iallefall i mine øyne et tegn på lite engasjement og da gjerne liten popularitet og gjerne laber kvalitet som et resultat av dette. Men det er bare mine tanker, da. Ja, mulig at det bare er ønsketenkning at en tråd på flere tusen innlegg og mange lesere hver dag innen emnene tattoo og piercing skulle sitte inne med noe info om en tattoo-sjappe på Bryne. For øvrig har jeg vært innom både Solid og Leading Light (også i Sandnes) og ikke fått noe godt førsteinntrykk. Men takk for et hyggelig og imøtekommende svar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Solid i Stavanger er glimrende! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Da kan det godt være at det er litt trangt. Ville byttet tilbake til det gamle smykket og se om det hjelper. Smykket var for trangt. Etter en smertefull blodig afære fikk jeg det av. Og så tegn til at den begynte å grave seg ned i huden på flere steder. Ser ut som det hadde hovnet opp endel Nedtur! Endret 3. januar 2011 av Spenul Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) egentlig dobbeltpost feil men Hvordan greier dere å få inn sånne smykker som har "klemme låsing"? Går jo ikke! Edit edit. greide begge to etter 3 timer fikling Endret 3. januar 2011 av Spenul Lenke til kommentar
pi. Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Sted: PinPoint, Oslo Tid: Førstkommende fredag Hva skjer? Jeg skal ta en scarification! og jeg GRUGLEDER MEG! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Hvor skal du ta? Jeg har en over underarmen. Gjorde ikke så vondt egentlig, men det blødde en god del. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Med over underarmen, mener du da overarmen? Jeg skal ha på innsiden av underarmen. Merker nervene kommer.. Trenger noen tips fra skjøre folk som har gjort det samme? Besvimte da jeg tok piercingen i navlen. Knegg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Neida, er på utsiden av underarmen. Mener at den strekker seg over nesten hele. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg skal ha på innsiden av underarmen. Merker nervene kommer.. Trenger noen tips fra skjøre folk som har gjort det samme? Besvimte da jeg tok piercingen i navlen. Knegg. Husk å puste, det er det viktigste jeg kan si iallefall. Jeg syns de første kuttene var de verste, var ikke forberedt på hva som kom, for å si det mildt. E: Glimti har meg bekjent et lyn på armen. Endret 4. januar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, puste med magen har jeg lært meg fra erfaring er alfa&omega.. Glemmer det helt oppi heten og da besvimer jeg av oksygenmangel Hva med mat&drikke før, under og etter seansen? Tenkte jeg burde ha med cola (for blodsukkeret) om de ikke har druesukkerkapsler eller noe. Og masse iskaldt vann tilgjengelig. Mer esakt så er det inkrubbing jeg skal ta. Det er å lage kutt i huden og gni inn tatoveringsblekk. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Du er jente. Dere overlever fødsler - litt pirking med en kniv går nok greit, skal du se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Hva som skjer på Pinpoint (i korte trekk ut fra min opplevelse): Du blir møtt i resepsjonen. Så får du tilbud om å gå på toalettet etc. først. Benytt deg av sjansen. Husk å vaske hendene. Så spør de om du har noe du lurer på og du må signere et papir. De kommer også til å spørre deg om du har spist. Det er en fordel å ha spist først for du blir sliten. Det kan jeg love deg. Når alt er klart blir du geleidet inn på et rom med en stol som kan legges litt ned. Der setter du deg. De tegner opp motivet på deg og får godkjennelse av deg på at det er slik du vil ha det. Kan hende de må streke opp flere ganger. Så finner de sterilt utstyr. Vasker også over området med sprit og eventuelt barberer først. Så kutter de tynne streker i omrisset av motivet før de smører inn såret med xylocain-adrenalin som lindrer smerte og minsker blødning. Så¨fjerner de huden mellom strekene med skalpell. Dette ser skikkelig gross ut, men er litt gøy også. Så er det vel bare å gni inn blekket. Selv så tok jeg ikke inkrubbing, bare vanlig removal, så jeg kjenner ikke helt til prosedyren der. Du får sjansen til å ta pause underveis om du trenger noen minutter. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Takk for grundig utgreiing Toaletttilbudet skal jeg huske på.. Vet ikke hvordan det er med hygiene o.l., mtp om jeg kan ta med en venn inn for å ha ei hånd å holde i :'| I inkrubbing så gjør man ikke skin removal, man bare kutter i huden og gnir inn blekk. Enkelt forklart iallefall. Men jeg har jo aldri født før, har lite sammenligningsgrunnlag... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Gjorde det selv hos Solid og de spurte ikke om toalett eller noe som kunne gjøre det mindre smertestillende, men var ikke noe behov heller. Vi satt på hver vår side av en benk av typen leger har som du legger deg på som han hadde pakket inn der jeg skulle ha armen. Så ble det litt tegning fram og tilbake før han begynte å skjære. Kjente som sagt mindre enn jeg ville trodd, men det blødde en del så iblant måtte han stoppe for å tørke vekk blod og holde papirhåndkle på litt. Neste gang skal jeg ta pealing og så branding. Når det gjelder piercinger sier de alltid at det føles bedre om du har spist. De spør også og du har tatt medisiner, er bløder ol. Vil tro det er best å spie før du blir skåret i og. Jeg gjorde iallefall det. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Hvordan er det å ta piercing i tunga? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Som å stikke en kanyle gjennom tunga. Men, fra spøk til revolver så skal ikke det være blandt de verste har jeg hørt. Brystvorte er verre visstnok. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Når samtalen her er inne på smerte. Er det noen steder det gjør spesielt mer vondt enn andre å ta tatovering? Har planlagt min første tatovering og mer eller mindre bestemt meg for motiv, men sliter med å velge plassering Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Er litt forskjell, ja. Det er selvfølgelig individuelt, men dette bilde kan gi en viss pekepinn: 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Pille: Husk og ta med deg noe som du kan spise også..noe godt som du liker som er lettvint. Det er like viktig som og spise før du begynner...ihvertfall hvis det er snakk om timer. ( Cola er fint, sjokolade..i biter har jeg sett flere ha med seg, bananer, generelt alt som får opp blodsukkeret fort) Går nok bra skal du se. Var med L4r5 når han gjorde det og gikk jo veldig greit Den plakaten der har ikke stemt på meg ennå Endret 4. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå