Vowels Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg stemmer for sommerfugl på korsryggen 3 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Sommerfugl på korsryggen har jeg allerede, det er en tribalsommerfugl kombinert med delfin... Har ikke plass til flere der, desverre! *kremt* Da burde du kansje opprette en reality-tatoveringstråd siden det er generel diskusjon rundt kroppskunst denne er ment for... Generell diskusjon rundt kroppskunst ja. Jeg vil da si at det Balthier842 skriver om er foreløpig generelt rundt kroppskunst. Imo. er det h*n prater om her like mye, om ikke mer on-topic, enn mye annet som blir tatt opp her inne Skulle den idéen gå lengre enn til tankestadiet så er jeg enig i at det ikke trenger å bli tatt her inne. Når det er sagt, så har jeg fått mer sansen for å bli med på det konseptet om det er mulig å gjennomføre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Diskusjon.no i fin fet skrift på ryggplata Gjør seg bra den dagen man blir permbannet. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Sommerfugl på korsryggen har jeg allerede, det er en tribalsommerfugl kombinert med delfin... Har ikke plass til flere der, desverre! *kremt* Da burde du kansje opprette en reality-tatoveringstråd siden det er generel diskusjon rundt kroppskunst denne er ment for... Generell diskusjon rundt kroppskunst ja. Jeg vil da si at det Balthier842 skriver om er foreløpig generelt rundt kroppskunst. Imo. er det h*n prater om her like mye, om ikke mer on-topic, enn mye annet som blir tatt opp her inne Skulle den idéen gå lengre enn til tankestadiet så er jeg enig i at det ikke trenger å bli tatt her inne. Når det er sagt, så har jeg fått mer sansen for å bli med på det konseptet om det er mulig å gjennomføre Hva om vi støttespillere produserer/ leter fram motiver i fleng. Så kan du velge tre, fem, ti, tjue whatever, og SÅ har vi vote over dem? Jeg er med I guess! Bare det ikke blir liksom, kun jeg og Petter som må betale hele greia Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg kan sikkert støtte med et par kronasjer selv, om vi finner en som er "dum" nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 det høres faktisk morsomt ut, er ikke så veldig morsomt hvis alle går inn med kødde-humør :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Tror nok det er det folk ville gjort. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Det kan ikke bli noe store greier for min del, tenker maks str med en mobiltelefon. Vil ikke dra i gang noe halfsleeve Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Amanita: morsomt om det blir tatt seriøst ja vurderer sterkt å prøve dette prosjektet her hehe. Petter: HVA?!?!? Jeg går ikke med på noe mindre enn en full bodysuit altså!! Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Noe hensikt å smøre tatoveringen etter et halvt års tid? Eller var det kun i smøring gro-perioden? Endret 16. desember 2010 av black_sheep Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Det er bare nødvendig i perioden med skorpe. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Det kan ikke bli noe store greier for min del, tenker maks str med en mobiltelefon. Vil ikke dra i gang noe halfsleeve For å svare litt mer ordentlig; så tenker jeg akkurat det samme For det første er det jo ikke sikkert det er noen som gidder å joine inn på det greiene. Så det bør i det minste være en pris som kan være realistisk å kunne oppnå. Jeg tenker at jo jeg blir med på det så er det foten som får gjennomgå, og der er det jo begrenset plass i utgangspunktet Jeg tenkte å svippe innom Lucky 7 bare for å få en liten prisantydning på det en eller annen dag nå snart. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hva med å fortelle et studio om idéen og spørre om spons? Edit: Eventuelt avslag i prisen. Endret 16. desember 2010 av Torg3r Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Tviler veldig på at det ville fått gjennomslag... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Tja, kan vel ikke skade å fortelle om greia. Jeg vet det er en ganske fet gjeng som jobber der. I værste fall kan de kanskje komme med et par designs de også Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Har lenge lekt med tanken om et portrett av Adolf Hitler under foten slik at jeg alltid hadde trokket på ham, men siden det slites så fort av der får det bli med tanken... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Hva med på ræva, sånn at du alltid kunne satt deg på'n? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Som en sa tideligere i tråden: Skal det tatoveres noe der skal det være "Fuck me like my name is Marsellus Wallace"! Endret 17. desember 2010 av Glimti 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Som en sa tideligere i tråden: Skal det tatoveres noe der skal det være "Fuck me like my name is Marsellus Wallace"! Jaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå