After Dark Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer. Er det lenge til? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Merker FuckYeahTattoos kjører Miami/LA Ink stilen, med å i hovedsak bare inkludere tatoveringer med en morsom/dyp mening. Så godt som ingen tribals, maori osv. Men utrolig inspirerende side. Ingen tribals? edit: det er nå ikkje bare ting med djup meining, men og dei som rett og slett ser veldig bra ut. Endret 8. desember 2010 av Alliha 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Litt vel oppstilt bilde. Synes cigaretten ødela, men stilig å se på. Har tenkt å ta ryggen selv en gang, men ikke med tribal. Heller mellom drage, dødninghode eller mannen med ljåen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Einig i at det er ganske oppstilt, ja. Men så er vel dei fleste der det. Men eit dødninghovud på heile ryggen? Blir ikkje det litt vel simpelt? Eg meinar stykker på ryggen bør var veldig detaljerte, så då hadde det kanskje passa bedre med ein drage eller mannen med ljåen. Syns og at mannen med ljåen høyrtes interessant ut, ettersom ein drage er litt meir standard. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Merker FuckYeahTattoos kjører Miami/LA Ink stilen, med å i hovedsak bare inkludere tatoveringer med en morsom/dyp mening. Så godt som ingen tribals, maori osv. Men utrolig inspirerende side. Ingen tribals? edit: det er nå ikkje bare ting med djup meining, men og dei som rett og slett ser veldig bra ut. Skikkelig tribal det der. Ikke det neo-nazi designet alle har =P Blir litt feil på folk uten tilknytning til kulturen syns jeg da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Ser absolutt ikke problemet med det. Men så er ikke jeg så etnosentrisk av meg. Hadde det ikke vært for at jeg har spesifikke planer for de fleste kroppsdeler hadde jeg tatt turen til Swastika Freakshop og gitt dem en kroppsdel. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Einig i at det er ganske oppstilt, ja. Men så er vel dei fleste der det. Men eit dødninghovud på heile ryggen? Blir ikkje det litt vel simpelt? Eg meinar stykker på ryggen bør var veldig detaljerte, så då hadde det kanskje passa bedre med ein drage eller mannen med ljåen. Syns og at mannen med ljåen høyrtes interessant ut, ettersom ein drage er litt meir standard. Nei, ikke snakk om hele ryggen. Har noe greier i nakken som det skal bygges videre på så når jeg estemmer meg for planene min epårygen begynner jeg med noe delvis og bygger videre på det etter hvert. Synes det er morsommere å få utviklet det litt nå og litt da enn å ha en helt klar plan/skisse med en gang. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Aha, då så! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer. Er det lenge til? 26 mars for å være helt presis!! Da skal jeg og typen på Top Gear live og, så gleder meg litt kan du si! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Er horn- og benplugger og tuneller like bra som tre? Altså er det like snilt mot øret og lukter like lite? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 selv bruker jeg mye horn i mine ører, og jeg er egentlig veldig fornøyd med det, lukter betydelig mindre enn når jeg f.eks bruker plast eller stål, men litt lukt kan jeg kjenne kun når jeg tar den ut. Væsker mindre også. Har ikke prøvd tre ennå selv, så kan dessverre ikke sammenligne så mye med det. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 For øyeblikket har jeg horn selv. De lukter betydelig mindre enn plast og stål, men du merker litt lukt som sagt over her når du tar de ut. De lukter litt mer enn tre, men ikke så mye at det plager Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for svar. Da blir det horntuneller når jeg får råd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Tok scarification her i går. Fornøyd! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Kult. Ser ut som det ble vellykket. Ser også ut som det har gjort vondt. Men noe må en da ofre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Tok scarification her i går. Fornøyd! Ser helt forjævelig vondt ut! må svi noe infernalsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Jepp, det svir ganske godt, for å si det mildt. Gruer meg enda til jeg skal i dusjen. Fikk tatt et bilde mens det holdt på. Ikke for sarte sjeler? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Uff. Får du noe bedøvelse eller? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Fyyf... håper der er verdt det "in the long run" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Uff. Får du noe bedøvelse eller? Fikk heldigvis sprøyta på et eller annet som dempa smertene, ja. Dog ikke alltid det fungerte like bra, men jeg kom meg gjennom det! Edit: Toska92: Alltid. Endret 10. desember 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå