After Dark Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jepp, men som det er poengtert hauevis av ganger i denne tråden så skal man ikke velge tatovør utifra prisnivået. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 10k for en såpass detaljert tatovering kunne jeg fint levd med =P Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen på forumet som har noen erfarninger å dele med Purple Pain i Trondheim? Eller eventuelt andre som tattoverer i Trondheim? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Kan bare huske å ha hørt godord om Purple Pain her i tråden. Hadde du hatt mulighet vil jeg, ut i fra inntrykk jeg har fått, også anbefale Hellspawn i Oslo. Vil gjerne gjøre seg ekstra å gå til en tatovør som har tatovert motiver lignende det du selv vil ha? Nå har jeg ingen direkte erfaring selv, men det er nå så. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Trondheim begynner jo å få en del gode tatovører nå, så det skal ikke være nødvendig å dra til Oslo, om du ikke leter etter noen spesifikke eksperter på en viss stil. Men siden dette spørsmålet kommer opp flere ganger, vil jeg komme med mine personlige anbefalinger. Det eksisterer vel 7 tatoveringssteder i Trondheim nå. Flaming Heart - Elton er generelt god på det meste, men liker vel litt mørke bilder/symbolikk. Lærlingen hans (Linn) begynner også å bli veldig flink. Freaks - David Leon er veldig god på oldschool, og har utrolig god fargebruk. Lowlife - Roger der er også ganske god innen oldschool og har en veldig interessant fantasi Diablos - Har sett noe av arbeidet der, og vil ikke anbefale det til noen. Purple Pain - Har hørt og sett mye forskjellig som har blitt gjort der, med varierende kvalitet. Ville nok personlig ikke dratt dit. Tattoo World - Drevet av Hells Angels og har vel en dårlig tatovør igjen der, som hovedsaklig tatoverer folk innen mc-miljøet, med en relativt dårlig kvalitet. Lucky Diamond - Drevet av "Dansken", som tidligere jobbet på Tattoo World. Har sett denne mannen fucke opp enkle skrift-tatoveringer, og vil virkelig ikke anbefale denne fyren til noe som helst. Så, avhengig av stilen du ønsker, vil du nok få et bra resultat om du drar til Flaming Heart, Freaks eller Lowlife. Alle disse tre ligger også i nærheten av/eller i sentrum. Endret 4. desember 2010 av Cognomen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse? bump Var ikke å finne på en tidligere link som ble postet. Strekker man forresten 1 eller 2mm om gangen? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg tenker på å ta en til tatovering, har 4 fra før Vil ta en stjerne på hånden.. mellom tommelen og pekefingeren. Den betyr ingenting, hadde bare blitt til "pynt". Synes det er fint med tatoveringer på hender Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 En kamerat av meg har en fetter som har tatovert en skorpion på samme plass. Tar seg fint ut der. Har selv tenkt på å dekke hendene helt. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Aah Passer sikkert bra, en skorpion trenger ikke være så mye detaljer på, og da er det jo enkelt å få den mindre. Hva har du tenkt å ta? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Har og hørt om en som hadde en ørn der. Vingene gikk utover tommel og pekefinger så den kunne flakse med vingene. Selv har jeg alt HOLD FAST på fingrene og tenker på noe ala å ha lyst rundt bokstavene og så farge hendene svarte, men kansje noen mønstre på hver håndrygg. Er litt fram i tid uansett. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Kan jeg stikke opp gamle piercinger uansett hvor lenge siden det er jeg tok dem ut!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 bump Var ikke å finne på en tidligere link som ble postet. Strekker man forresten 1 eller 2mm om gangen? Altså, det er bare å lete videre. Jeg tviler på at du vil finne nøyaktig maken til akkurat de tunnelene uansett. Evt. kjøp noen svarte og mal på de hvite flekkene? Hvis de ikke er håndlaget eller noe kommer smykker som regel i størrelser som øker med 2 mm, men om du kan er en grei regel å holde seg til én og én mm om gangen, da forutsett at du f.eks. strekker ved å surre litt bondagetape rundt ditt nåværende smykke. Kan jeg stikke opp gamle piercinger uansett hvor lenge siden det er jeg tok dem ut!? Jepp. Hvorfor skulle det ikke være mulig? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har et åpent spørsmål til alle dere som strekker. Jeg lurer litt på hva som egentlig er poenget med det. Er det noe slags bakgrunn i det som gjør at dette er noe som passer personlig for dere? Grunnen til at jeg spør er rett og slett det at jeg syns det ser veldig dust ut, når det blir for stort. Sånn som det bildet Scotty la ut og litt til har jeg liksom ikke problemer med, men når det er snakk om at man kunne brukt hullene til å bære bananer eller lignende med, så blir det litt teit i min mening. Så, hva er egentlig poenget? Jeg vil også oppklare det at jeg har ingenting imot de som gjør det, men jeg vil bare ha litt klarhet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vi synes det er pent? Edit: Ellers er det jo veldig greit å ha en måte å frakte lunsjbananene sine på, da. Endret 5. desember 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Vi syns det er kult. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Folk har forskjellig stil SnittLeif. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har ingen problemer med å skjønne at folk har forskjellig stil og at folk syns det er pent. Helt ok for meg Men. Det er ingen andre underliggende årsaker? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, hvorfor skulle det være det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, hvorfor skulle det være det? Veit ikke, fordi det av og til er undeliggende årsaker for ting Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vi bruker dem ofte i voodoo-ritualer, hvis det teller? Edit: unnskyld, jeg skal gi meg. Endret 5. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå