Badjoker Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Min største drøm er og få tatovert meg i LA hos Kat Von D LA ink Hun skal signere bøker i Oslo i morgen, så da kan du i alle fall møte henne Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det er ialelfall en her som tideligere tatoverte Jack. Lurer på om det ikke kan ha vært flere og, iallefall to. Men det ligger temmelig langt bak i tråden dersom bildene i det hele tatt er synelige lenger. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Min største drøm er og få tatovert meg i LA hos Kat Von D LA ink Hun skal signere bøker i Oslo i morgen, så da kan du i alle fall møte henne Hm.... Kanskje jeg må til oslo gitt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det er ialelfall en her som tideligere tatoverte Jack. Lurer på om det ikke kan ha vært flere og, iallefall to. Men det ligger temmelig langt bak i tråden dersom bildene i det hele tatt er synelige lenger. Jeg vurderte lenge å ha NBC half sleeve, men slo fra meg tanken. Husker ikke hvem som har den med ei i tråden her som har jack med en grønn hatt og en rose. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Husker det motivet ja. Og han som kalte seg CaZpEr hvis jeg husker riktig har hele figuren. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har den med hatten og rosen. Og fortsatt et forferdelig dårlig bilde! Lenke til kommentar
torboe Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet om noen gode sider der man kan finne inspirasjon til tattoveringer? http://fuckyeahtattoos.tumblr.com/ Masse tøfft her! Takk for tipset! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Husker den veldig godt nå AnnChristin. Husker jeg likte at du improviserte den litt og ikke gjorde helt standard. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Veldig tøff den der! Tenkte å bruke bare Jack's hode i min. Med hatt er også en mulighet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kunne jo vært kult å ha ham i julenissedrakten og, men kansje ikke som noe helårsmotiv. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Hoho se vesken jeg fikk i dag da! (jada vet det ikke er en tattoo, men det var bra timet) Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Er tekst under han også, men det er såpass nytt at det ser rødt og jævlig ut enda. Skal få tatt skikkelig bilde når det er grodd ferdig. Og awesome veske Jason Something. Så på den selv, men var så dyr i forhold til str. Mye billigere fra utlandet Endret 2. desember 2010 av AnnChristin Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har noen formeninger om hvor mye en slik tattovering kommer til og koste? Den skal dekke hele overarmen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Imellom 7-15k vil jeg tro. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Var det jeg frykta ja Off.. Jaja, får bare begynne å spare da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Skal du ha farger eller skal det være som på bilde? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Åh, jeg håper det er snakk om farger. Er jo så nydelige blomster. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har lyst på litt farge, gjør seg på blomstene det. Men hvor mye dyrere må jeg rekne med at det blir da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ikke noe særlig, imho. Jeg ville tippet rundt 10k, for å være ærlig, men det spørs jo på hvor stor du er. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke noen sværing akkurat, håper virkelig at det ikke blir mye mer enn 10k.. Er jo egentlig dyrt nok det spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå