Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som synes at man bare skal ha i den ene brystvorta?

6154417[/snapback]

 

Dette er jo et veldig individuelt da. Jeg syns det ser best ut i begge (har dette selv, men er ikke derfor jeg syntes dette). Tingen er at jeg syns det ser helt skjevt ut om man har bare i ene. Slik som med Piercing i siden på leppa. Har man i den ene så syntes jeg det ser best ut med en til i andre siden :p Men igjen her snakker vi jo også om hva som blir for mye og for lite, men når det gjelder brystvortene så syns jeg ikke det blir for mye med en i hver i tanke på (i ditt tilfelle(vil jeg tro:P)) så er det jo ikke alle som ser de.

Lenke til kommentar
Jeg stemmer for den venstre vorta jeg, Linn! ;) -Og kun den!

6159912[/snapback]

 

Øyh, jeg har på den høyre da :ermm:

 

Og ikke si vorte, det høres så fælt ut :blush:

6159930[/snapback]

 

Hehe, høres så felt ut? :tease:

Hvertfall. Høyre ja, var det jeg mente. Blir motsatt, om jeg tenker at jeg ser på deg og piercingen din! ;) Hehehe!

 

Har hvertfall en venninne som har i høyre.. -Og jeg mener det blir for mye med en i hver.. Pupp? :ermm:

 

Men ja. Tror kanskje du må få opp et bilde, sann vi får se hvordan det hele ser ut! :whistle:

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Så du tror kroppen kommer til å produsere bare melk i ene brystet pga du har piercing i andre? Høres litt rart ut for meg.

6161206[/snapback]

 

er vel heller hvis det ikke er mulig å gi melk fra brystet det ligger på. At piercingen blokkerer eller på en annen måte gjør at det ikke går. Men hvem vet

Lenke til kommentar
Ikke du, iallefall. :)

 

Det går helt fint an å amme med piercing i puppen. Det er dog ikke særlig behagelig, det er en grunn til at mødre veksler mellom sidene for å avlaste dem.

6161705[/snapback]

 

Psilocybe har nemlig prøvd *blunk* *blunk*

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Ikke du, iallefall. :)

 

Det går helt fint an å amme med piercing i puppen. Det er dog ikke særlig behagelig, det er en grunn til at mødre veksler mellom sidene for å avlaste dem.

6161705[/snapback]

 

jepp, har egentlig ikke gått noe inn i det, men så det sånn at det var dette som var ment av Linn Christin

 

satan vanskelig setning..

Lenke til kommentar
Så du tror kroppen kommer til å produsere bare melk i ene brystet pga du har piercing i andre? Høres litt rart ut for meg.

6161206[/snapback]

 

Jeg tror ikke noenting, men det er litt surt hvis det viser seg at det er vanskelig/ umulig å amme fordi jeg har piercing i begge. :)

 

Noen sier det går heeelt fint, mens andre sier at det kan være komplikasjoner.

 

EDIT: Om jeg skal tenke kun på det estetiske (utseende) skulle jeg tatt i den andre med en gang, for jeg har aldri vært så glad i puppen min før i hele mitt liv :!: Om jeg var singel hadde det vært stor fare for at svært mange fikk se den

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...