ZoDz Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har gitt opp spiraler, fikk utvidet tilbake fra 4-6mm etter bettennelsen jeg fikk pga 8mm spiraler som hang seg opp i alt. Nå har jeg fått noen konge plugger på litt over 8mm og fra og med nå så blir det kun utviding på pinpoint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Plugger is the way to go! Bra det ordna seg, er vel fort gjort å gi opp når man møter motstand. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yay ser lys i "tunnelen", fått mitt øre nr 2 over 4 mm (som for meg var det kritiske punktet) og opp på 5 mm. Herfra er det bare fryd og glede å strekke videre et stykke Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Blir ikke øret permanent strekket ut når man nermer seg centimeteren? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 22mm i begge ørene nå. Ganske store double flared tuneller, så hadde nok fått inn 23-24mm plugg, men venter litt med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Blir ikke øret permanent strekket ut når man nermer seg centimeteren? Jo, ca 8mm sier man at er "point of no return". 22mm i begge ørene nå. Ganske store double flared tuneller, så hadde nok fått inn 23-24mm plugg, men venter litt med det Grats! Ikke tuneller i metal, vel? Livsfarlig på vintern. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Takker! Neida, er horn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Går jo ann å kutte og sy litt i øret uansett. Penis Trygve la ut noen biler om det den gangen hun kalte seg Aidskake og var aktiv i tråden. Men aner ikke hvor de ligger. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan funker det med double flared tunneler? Jeg har ett par her, som vistnok er litt over 8mm. Bør man da strekke til 9mm først? Eller bare presse dem inn på 8mm hull? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jo, ca 8mm sier man at er "point of no return". hmm nå har jeg hørt det også.. 8mm, 10mm og 14mm er grensa, er sikkert forskjellig fra person til person. men hva er egentlig riktig her? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 8mm, men det er ikke sikkert. Har man rushet strekkingen og fått revet opp slik at det har blitt arr så vil det ikke gro jevnt og pent igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 men hva er egentlig riktig her? er sikkert forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan funker det med double flared tunneler? Jeg har ett par her, som vistnok er litt over 8mm. Bør man da strekke til 9mm først? Eller bare presse dem inn på 8mm hull? Lenke til kommentar
torboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet om noen gode sider der man kan finne inspirasjon til tattoveringer? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noe spesielt motiv du tenker på? Forøvrig kan du sjekke åpningsinnlegget. Om alt av linker fungerer der fortsatt så ligger det bilder av de vanelige tatoveringsstilene. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noe spesielt motiv du tenker på? Forøvrig kan du sjekke åpningsinnlegget. Om alt av linker fungerer der fortsatt så ligger det bilder av de vanelige tatoveringsstilene. Var ikke noen av de som fungerte.. Har sett for meg noe i denne stilen på overarmen: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kult! Planlegger en eller flere hodeskaller selv. vet ikke akkurat om noen side, men du kan jo bare søke litt på stikkord som "Skulltattoos" ol. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jepp! Har bittelitt lyst til å for eksempel bytte ut den øverste hodeskallen med Jack fra Nightmare Before Christmas. Den karen er bare helt genial! Men er litt usikker på om den kommer til å passe. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Min største drøm er og få tatovert meg i LA hos Kat Von D LA ink Endret 2. desember 2010 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet om noen gode sider der man kan finne inspirasjon til tattoveringer? http://fuckyeahtattoos.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå