Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Harry tattoveringer Glint, sorry, jeg takler ikke sånne tattoveringer.

Skal jeg ha noe skal det bli en stor Slayer logo på ryggen.

6147260[/snapback]

 

1. Hahaha, ikke mine tatoveringer det der heldigvis.

 

2. HAHAHAHAHA, for DET er ikke harry?? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bmegl262903.jpg

 

Her er piercet navel hos en kar. Syns ikke det er så veldig "homo" eller feminint, tvert imot. Men man må har riktige magen. Min mage hadde aaaaaldri kledd det der :p

 

EDIT: Kanskje det hadde kledd duden på bildet over :w00t:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

OK. En oppdatering fra meg.

 

Førstkommende fredag setter jeg meg i stolen og får en tatovering trykt bak på skulderen, forhåpentligvis. Vet ikke helt hva jeg skal ha faktisk (jada, bare le av meg), men en jente i klassen har tegnet et par av sine selv, og hun har en fet samling av små duppeditter som scorpioner og lignende, så det blir nok noe slikt.

 

Hvertfall.. Piercing i brystvorta på gutter. For.. Eh.. Nei, takk?

Noen innspill på det? En kamerat tok på fest i går (je, full tilstand), og jeg lurer da i den forbindelse på om noen har forslag til hva han kan gjennom? Dere som er inne i "systemet" har mange flotte navn på det, men han vil bare ha en vanlig, liten stang. Flott med link til nettbutikk, dog.

 

Et siste spørsmål. Noen som vet hva det koster, sann ca., å ta hull helt oppe i øra? -Dersom jeg skal gjøre det hos noen "profesjonelle"?

 

Taaaaakk! ;)

Lenke til kommentar

Jeg må spørre:

 

Jeg tar solarium, og nå med den nye piercingen min er jeg med ett usikker om jeg bør ha bh på mens jeg soler meg, eller om det ikke er farlig å få sol på den?

 

Og i heftet jeg fikk sto det at jeg kun skal renske morgen og kveld, er dette ekstremt viktig, eller kan jeg renske en gang midt på dagen også? Er så redd det skal danne seg skorpe på... :ermm:

 

Ellers så går det kjempebra. Jeg elsker den nye piercingen min, og jeg har lyst å se på den hele tiden :blush: Sjangsene er store for at det blir en på andre siden om ikke alt for lenge.

 

Er det noen som synes at man bare skal ha i den ene brystvorta?

Lenke til kommentar
Ikke sol deg. Rens tre ganger for dagen, morgen, middag og kveld. Gulhvit sårvæske er normalt, det kommer etter et par-tre dager.

6154511[/snapback]

 

Tusen takk for raskt svar. Jeg kan vel bare bruke BH når jeg soler meg?

 

@Kim64: Jeg er litt redd for at du har ett godt poeng der, jeg har tenkt på det samme selv!

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Linn Christin: Renske er slik man gjør med fisk ;) Hvordan var det å ta piercingen da? Fryktinngytende og vondt? :p

6154776[/snapback]

 

Ups :p

 

Det var ikke vondt i det heletatt faktisk. Jeg var dødsnervøs fordi jeg har hørt at det skal være den verste piercingen å ta, men vips så hadde jeg ei nål igjennom, og poff så hadde jeg ringen i. Helt ubeskrivelig følelse, lå bare å knisa å var råglad jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...