-Just-Me- Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Har veldig lyst på tatovering, og vil ha drage (uten farger) på den venstre skuldra, ikke for liten og ikke for stor. Har lest at tatovering står for styrke og flere andre ting, så var det en som sa at noen kunne stå for satan? Stemmer det? Vil jo aldri ha noe slikt hvis det står for ondskap Edit: leste det her (den første svaret) http://debatt.sol.no/content/tatovering Endret 8. november 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror ikke jeg ville tatt noe på Sol Debatt for god fisk med mindre det var lagt ved seriøse kilder, egentlig. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror ikke jeg ville tatt noe på Sol Debatt for god fisk med mindre det var lagt ved seriøse kilder, egentlig. Nei, det er jo sant. Har noen noen gode sider med bilder av tattoos deriblant drager? som faktisk er gratis å bruke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg tror ikke jeg ville tatt noe på Sol Debatt for god fisk med mindre det var lagt ved seriøse kilder, egentlig. Secon'd. Kjetil_91: Om du allerede har bestemt deg og har penger ville jeg heller gått til et studio og forhørt meg der. Med tanke på at det er så utrolig mye dritt som ligger på nett har du nok bedre sjans om du kan få en tatovør til å tegne motivet for deg. Kan allikevel ikke se for meg at det er noe galt i å ta med diverse bilder du har funnet på nett til inspirasjon. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå har jeg bestemt meg Vil ha denne, tar den på torsdag Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da har du bestemt deg i god tid! Også så flott design da! 4 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Åja, ein tribal drage, ja. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da har du bestemt deg i god tid! Også så flott design da! Tonen høres litt ironisk ut Åja, ein tribal drage, ja. No shit Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Tonen er nok mer sarkastisk en ironisk.. Endret 9. november 2010 av Heffer Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tonen er nok mer sarkastisk en ironisk.. Why? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan godt være helt ærlig, og snakke fra levra. Tribals er en moteting, en moteting som egentlig er av moten nå. Jeg vil heller anbefale en drage i ordentlig asiatisk stil, om enn ikke så stor hvis du ikke vil ha stor. Nå er ikke jeg noen tattoo-ekspert akkurat, men de fleste syns tribal er "lame" for å bruke et sånt uttrykk. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg mistenker at det de hinter til her er at tribaldrager går for å være det aller mest blodharry som går an å ta av tattiser. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 I tillegg virker det som du har tenkt litt lite gjennom det. Nå har ikke jeg lest alt du har skrevet her, men virka litt sånn "tja, fant ut jeg vil ha en drage. Jeg stikker til tattoo-sjappa på torsdag og tatoverer den". Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan godt være helt ærlig, og snakke fra levra. Tribals er en moteting, en moteting som egentlig er av moten nå. Jeg vil heller anbefale en drage i ordentlig asiatisk stil, om enn ikke så stor hvis du ikke vil ha stor. Nå er ikke jeg noen tattoo-ekspert akkurat, men de fleste syns tribal er "lame" for å bruke et sånt uttrykk. Mote når det gjelder tatovering? Moter kommer og går, en tatovering skal man ha resten av livet. Kanskje den er på "moten" en viss periode, men når moten er over har man den jo fortsatt. Så å bruke ordet mote er vel litt misvisende. I tillegg virker det som du har tenkt litt lite gjennom det. Nå har ikke jeg lest alt du har skrevet her, men virka litt sånn "tja, fant ut jeg vil ha en drage. Jeg stikker til tattoo-sjappa på torsdag og tatoverer den". Trust me, har tenkt på drage i 2 år nå. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå er vel drage i japansk stil også en moteting for tiden.. Selv om koien troner den stilmoten. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva med en Norrøn drage? Du er vel tross alt Nordmann. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan godt være helt ærlig, og snakke fra levra. Tribals er en moteting, en moteting som egentlig er av moten nå. Jeg vil heller anbefale en drage i ordentlig asiatisk stil, om enn ikke så stor hvis du ikke vil ha stor. Nå er ikke jeg noen tattoo-ekspert akkurat, men de fleste syns tribal er "lame" for å bruke et sånt uttrykk. Mote når det gjelder tatovering? Moter kommer og går, en tatovering skal man ha resten av livet. Kanskje den er på "moten" en viss periode, men når moten er over har man den jo fortsatt. Så å bruke ordet mote er vel litt misvisende. Nei det er det ikkje. Sjå bare på tribal bånd rundt overarmen. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva med en Norrøn drage? Du er vel tross alt Nordmann. Har du eksempler? Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvorfor ikke gå med ideen til en dyktig tatovør og få han/henne til å utarbeide noe spesielt til deg. En plate melkesjokolade sier at du da ender opp med noe du både kan være stolt av og være fornøyd med i all fremtid. For å være helt ærlig var dragen du har valgt kjedelig og intetsigende. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har du eksempler? Er jo latterlig enkelt å finne selv. Men men, bare gå for tribalen du heller =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå