Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tatovere en HEST! Ikke bare én hest, men MIN hest. (som jeg hadde i tre år og hadde et veldig spesielt forhold til osvosv).

Men da er det innmari viktig at tatovøren klarer å finjustere trekk og detaljer så det blir MIN hest og ikke bare en random hest, det er like viktig for meg som om jeg skulle hatt et portrett av mora mi. Har egentlig ikke igjen noe lidenskap for hester, så jeg vil ikke gå rundt og state "Hest er best ingen protest".

Kan tenke meg at en som er god på portretter kan gjøre en god jobb, eller evt noen som er gode på dyr. Noen som har anbefalinger på studio/artist? Primært i Trondheim, men nest mest praktisk er såklart Oslo.

Brb, må se Blues Brothers liksom Thanks to Petter :ph34r:

Lenke til kommentar

Kan tenke meg at en som er god på portretter kan gjøre en god jobb, eller evt noen som er gode på dyr. Noen som har anbefalinger på studio/artist? Primært i Trondheim, men nest mest praktisk er såklart Oslo.

Da vil jeg anbefalle Tomas på Lets Buzz i Bergen, som er dødsgod på portrett, og da med tanke på dyr :)

Ellers har du Electric Linda i Moss.

Når det kommer til dyreportretter, så vil jeg si de egner seg mest.

Kunne sagt Jimmy på Hellspawn også, men jeg tror ikke han har så mange dyreportretter på baken (ut fra bilder han har lagt ut å dømme).

Lenke til kommentar

Dobbelpost xD

Jeg har tatoveringsabstinenser så det synger.

Siste time var 21. august, og da fikk jeg ikke gjort all verden.

Neste time er 11. desember. Æhæhæhæhæ.

Planer for en sleeve nummer to har jeg og, det er litt farlig :p

Og skal til Kari på Memento Tattoo 9. desember for konsultasjon, vil gjerne ha èn tatovering, minst, som skiller seg ut av det jeg har, og teknikken hennes er så vakker *hjerte*

Litt forandring i planer jeg har, men det som allerede er planlagt skal jeg ha, bare flytte om litt :)

Lenke til kommentar

Da vil jeg anbefale Tomas på Lets Buzz i Bergen, som er dødsgod på portrett, og da med tanke på dyr :)

Ellers har du Electric Linda i Moss.

Når det kommer til dyreportretter, så vil jeg si de egner seg mest.

Kunne sagt Jimmy på Hellspawn også, men jeg tror ikke han har så mange dyreportretter på baken (ut fra bilder han har lagt ut å dømme).

Thanku! Er jo superdyrt å dra til Bergen fra meg, er no kidding billigere å dra til storbyene i Europa, men jeg vil jo tross alt helst tatovere meg i Norge. Og det er jo en investering for livet, så da kikker jeg på dem :) Takk for svar! Jeg er ny i gamet, greit å snakke med de som har erfaring :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk også beskjed om at Christiane ikke stakk med større enn 4mm på pinpoint. Derimot da jeg var der for å gjøre det så var ikke Christiane der, isteden var det en annen piercer der (husker ikke navnet, men han jobber vanligvis i Japan), og han stakk øret mitt med 6mm nål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da var det vel Mikele. :) Ulike piercere har nok ulike løsninger? Kan ikke se for meg at de har noen nedskrevne regler som sier at man ikke skal stikke med så og så stor nål etc.

Lenke til kommentar

Driver og funderer på mitt neste motiv. Tenkte på et edderkoppnett med to-tre edderkopper som går fra skulder til nakke, men det gjenstår en del planlegging og vurdering på det så tror jeg lar den ligge en stund og tenker på en torshammer på innsiden av underarmen. Og nei, det er IKKE snakk om en nazitatovering! At den slags symboler er blitt forbundet med nazister er noe jævla bullshitt og disse motivene burde tas tilbake! Har tre-fire smykker av torshammere og vurderer å bruke en eller to av dem som utgangspunkt. Skal mer eller mindre dekke innsiden av underarmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mato:

Grunnen til at de har det på den måten er jo for å få folk til å sende inn flere bilder? Ser i utgangspunktet ikke på det som noe negativt, det bidrar jo tross alt til flere bilder. :)

Edit

En smule treg.

Edit 2

Glimt, forberedt på reaksjoner? :dontgetit:

Er enig i at nazistene har ødelagt flere flotte symboler (les: svastika), så du må jo bare gå for det om det føles rett for deg med en torshammer-tatovering. :) Og selvfølgelig, graden av "nazihet" noen vil føle av tatoveringen må jo være alt etter forholdene? Litt forskjell på en liten hammer uten noe dilldall rundt på f.eks. brystet og en backpiece av hammer med "Odin my father" risset inn i seg eller noe lignende, for å si det på den måten.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det ser ikke ut. Føler meg mer enn lurt. Overarmsleeve som har skeive linjer og er bare en grøt av et hastearbeid. Orker ikke henge ut enkeltpersoner, men stol aldri på skrytebilder. Regner med at jeg må ha vært en kriminell med gjengtatoveringer for å fått hjelp *sukk*. Trenger laserbehandling noen år. Veldig dyrt, umulig for meg å betale som student. Finnes det organisasjoner som jeg kan be om støtte? Vil gjerne ha en sjangs til her i livet. Det er grusomt og laveste kvalitet noensinne på en stor tatovering. Gått ned unormalt fort mye i vekt og sliter skikkelig nå.

Ideer? Forslag? Da mener jeg eksakt; finnes det no sted å spør om hjelp?

Vennligst styr unna; skjenneprekener, råd om andre typer fjerning enn laser (det er simpelthen ikke mulig av forskjellige årsaker, vel, utenom prøverørshud, men det er det bare å drømme om)..

Lenke til kommentar

tja , jeg er regge på bodymod( for lengesidne ) har laste opp og delt , men jeg kan ikke se ting som er mere en 7 dager , og må betale for ( bli suport user ) og kunne bla i galeriene , med dekning og serverkostnader ol må dekkes , altså hva med og ha litt reklame istedet .

Bme er bare tungvint , hvor siden er spred over flere domener og burkerkontoere som må knyttes sammen .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...