Petter Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fikk en mail fra Valerie Vargas nå nettopp. Armen skal blekkes en gang mellom 23. og 29.April. Edit: Onsdag 27.April klokka 14.00 it is! Hva skal du tusje på deg da? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 En middels stor Diamant med teksten "Diamonds Aren't Forever". Mulig vi fortsetter oppover armen når vi først er i gang, men må se an økonomien først Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg fått time hos Ryan Mason! *danse rundt i lykkerus* Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) nyeste del av armen.. Står navnet på guttungen på japansk på siden der. Jada. står ikke biff med løk:p EDIT: Talentløst bilde Endret 25. oktober 2010 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Awesome! Takkar. Har helt glemt det, men skal prøve å fikse bildet i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg fått time hos Ryan Mason! *danse rundt i lykkerus* Gralla! Håper du poster noen bilder når jobben er gjort Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvordan blir det med groing og videre strekking på den måten da? Jeg hadde mine hull i åtte år før jeg begynte å strekke, så de var jo grundig grodd. Kan du fortsette å strekke med en gang, eller må du la såret gro først? yay 10 mm, som riktig nok ser mye mindre ut enn jeg hadde trodd da jeg bestemte meg for å "i HVERT FALL stoppe på 6 mm". Yeah right. Trenger minst 14 kjenner jeg! Jeg skal nok ikke vente i åtte år med å strekke Jeg fikk beskjed om at jeg bør vente så lenge som 2 måneder før jeg strekker videre til 5mm Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 nyeste del av armen.. Står navnet på guttungen på japansk på siden der. Jada. står ikke biff med løk:p EDIT: Talentløst bilde Ser fin ut, men skulle gjerne sett resten Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) oppover du tenker på? Har igjen 1 session på resten av armen. så blir vel bilde etter den tid Her er teksten som ikke kom med på første bilde.. EDIT: bilde Endret 25. oktober 2010 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 jepp, og gjerne fra siden? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 har ingen bilder av hele armen som den ser ut for øyeblikket men det kommer. Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 En middels stor Diamant med teksten "Diamonds Aren't Forever". Mulig vi fortsetter oppover armen når vi først er i gang, men må se an økonomien først BMTH? Nice. Hvilken type diamant skal du ha? Realistisk eller new school? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Litt forskjellige meninger bak den, blant annet BMTH ja Blir nok New School Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg fått time hos Ryan Mason! *danse rundt i lykkerus* Gralla! Håper du poster noen bilder når jobben er gjort Det skal man vel få til Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Nice.Tenkte forøvrig på å ta samme teksten ved min diamant, nedover langs kanten på steinen tror jeg. Endret 23. desember 2017 av ikkeaktiv Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Oslo Body Art? Er det et bra sted? Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så en venninne som skal dit på lørdag burde avbestille timen altså? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 neh hvorfor det. kan jo hende hun blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå