Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn?

6140261[/snapback]

 

Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme :p

6140281[/snapback]

 

Neida, det er feil. Har hørt om mange som har piercing og som har ammet uten problemer. Han som pierca meg hadde også snakket med ei som var jordmor, og som aldri hadde hatt problemer.

 

Hvis det var sjangs for å fucke opp amminga hadde jeg aldri gjort det (ikke at jeg er gravid eller noe , men jeg skal sikkert ha barn om noen år jeg også)

Lenke til kommentar

Da fucker det ikke up ;) Hehe....

 

Men en ting jeg kom til å tenke på. Navelpiercing er veldig vanlig blandt jenter. Hva skjer med denne når jenta blir gravid? Vil ikke det gjøre veldig vondt da? (skjønner jo med mitt lille dumme hode at man skal ta den ut før man begynner å vokse, men tenker på såret/arret.

 

Noen karer her inne som har piercing i navelen? Har sett et par som har det som faktisk ikke så så jækli ut.

Lenke til kommentar
ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn?

6140261[/snapback]

 

Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme :p

6140281[/snapback]

 

Neida, det er feil. Har hørt om mange som har piercing og som har ammet uten problemer. Han som pierca meg hadde også snakket med ei som var jordmor, og som aldri hadde hatt problemer.

 

Hvis det var sjangs for å fucke opp amminga hadde jeg aldri gjort det (ikke at jeg er gravid eller noe , men jeg skal sikkert ha barn om noen år jeg også)

6140336[/snapback]

kanskje best å bare pierce en da, for å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn?

6140261[/snapback]

 

Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme :p

6140281[/snapback]

 

Neida, det er feil. Har hørt om mange som har piercing og som har ammet uten problemer. Han som pierca meg hadde også snakket med ei som var jordmor, og som aldri hadde hatt problemer.

 

Hvis det var sjangs for å fucke opp amminga hadde jeg aldri gjort det (ikke at jeg er gravid eller noe , men jeg skal sikkert ha barn om noen år jeg også)

6140336[/snapback]

 

Selv om det er mange som ikke har opplevd problemer med det, betyr ikke at det ikke kan oppstå komplikasjoner. Såvidt jeg husker så sa Psilo en gang for lenge siden at det KAN gå galt dersom du er veldig uheldig.

Lenke til kommentar
Selv om det er mange som ikke har opplevd problemer med det, betyr ikke at det ikke kan oppstå komplikasjoner. Såvidt jeg husker så sa Psilo en gang for lenge siden at det KAN gå galt dersom du er veldig uheldig.

6143277[/snapback]

 

Om det skulle være så surt for meg :innocent:

 

EDIT: Eventuelt enda surere for mini-me :!:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Da fucker det ikke up ;) Hehe....

 

Men en ting jeg kom til å tenke på. Navelpiercing er veldig vanlig blandt jenter. Hva skjer med denne når jenta blir gravid? Vil ikke det gjøre veldig vondt da? (skjønner jo med mitt lille dumme hode at man skal ta den ut før man begynner å vokse, men tenker på såret/arret.

 

Noen karer her inne som har piercing i navelen? Har sett et par som har det som faktisk ikke så så jækli ut.

6140376[/snapback]

 

Nei, huff. Piercing i navlen på gutter funker bare ikke.

Lenke til kommentar

Navlepiercing på gutter funker helt fint, det. Det ser gjerne litt for dumt ut med det vanlige, pistrete dingeldangelet som unge damer går rundt med, men med et litt kraftig smykke og en noenlunde ok mage, kan det se veldig bra ut.

 

Edit: men, så må det jo være sagt at det er særdeles få som har baller til å gjøre noe sånt. Store deler av de mannlige kundene mine er livredde for homosiden, så å ta en piercing som stort sett har vært forbeholdt kvinner.. skumle greier.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...