Shikaru Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bra du er fornøyd da Har i begge brystvortene, og den dag idag skjønner jeg ikke hvorfor jeg gjorde det 6140114[/snapback] Spesiellt ikke siden du er gutt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Her er min selvlagde ørepynt på 8mm. Ikke pluggen, men hullet Har ikke vært noe luguberheter og begynte på 2mm http://home.no/radyn/bilder/DSC00973.JPG 6133128[/snapback] Æsj, hvor møkkete ører har du egentlig? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Her er min selvlagde ørepynt på 8mm. Ikke pluggen, men hullet Har ikke vært noe luguberheter og begynte på 2mm http://home.no/radyn/bilder/DSC00973.JPG 6133128[/snapback] Æsj, hvor møkkete ører har du egentlig? 6140228[/snapback] Hehe... Hadde akkurat farga håret. Så fargen sitter igjen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn? 6140261[/snapback] Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn? 6140261[/snapback] Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme 6140281[/snapback] Neida, det er feil. Har hørt om mange som har piercing og som har ammet uten problemer. Han som pierca meg hadde også snakket med ei som var jordmor, og som aldri hadde hatt problemer. Hvis det var sjangs for å fucke opp amminga hadde jeg aldri gjort det (ikke at jeg er gravid eller noe , men jeg skal sikkert ha barn om noen år jeg også) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Da fucker det ikke up Hehe.... Men en ting jeg kom til å tenke på. Navelpiercing er veldig vanlig blandt jenter. Hva skjer med denne når jenta blir gravid? Vil ikke det gjøre veldig vondt da? (skjønner jo med mitt lille dumme hode at man skal ta den ut før man begynner å vokse, men tenker på såret/arret. Noen karer her inne som har piercing i navelen? Har sett et par som har det som faktisk ikke så så jækli ut. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det som plager meg mest er at jeg tok ut piercingen i navlen for ett år siden, likevel har ikke såret grodd. Ser jo helt dumt ut, kan det ikke gro snart? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bruk en skalpel eller noe å snitt over hvert hull. Husk p dekke til såret og renske det litt ny og ned da Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn? 6140261[/snapback] Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme 6140281[/snapback] Neida, det er feil. Har hørt om mange som har piercing og som har ammet uten problemer. Han som pierca meg hadde også snakket med ei som var jordmor, og som aldri hadde hatt problemer. Hvis det var sjangs for å fucke opp amminga hadde jeg aldri gjort det (ikke at jeg er gravid eller noe , men jeg skal sikkert ha barn om noen år jeg også) 6140336[/snapback] kanskje best å bare pierce en da, for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 kanskje best å bare pierce en da, for å være på den sikre siden 6140490[/snapback] Godt poeng! Vi får se Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ossn funker det egentlig med piercing i brystvorte og amming av barn? 6140261[/snapback] Det kan fucke opp såvidt jeg har hørt. Men har ikke lest noe særlig om det da jeg aldri skal amme 6140281[/snapback] Neida, det er feil. Har hørt om mange som har piercing og som har ammet uten problemer. Han som pierca meg hadde også snakket med ei som var jordmor, og som aldri hadde hatt problemer. Hvis det var sjangs for å fucke opp amminga hadde jeg aldri gjort det (ikke at jeg er gravid eller noe , men jeg skal sikkert ha barn om noen år jeg også) 6140336[/snapback] Selv om det er mange som ikke har opplevd problemer med det, betyr ikke at det ikke kan oppstå komplikasjoner. Såvidt jeg husker så sa Psilo en gang for lenge siden at det KAN gå galt dersom du er veldig uheldig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Selv om det er mange som ikke har opplevd problemer med det, betyr ikke at det ikke kan oppstå komplikasjoner. Såvidt jeg husker så sa Psilo en gang for lenge siden at det KAN gå galt dersom du er veldig uheldig. 6143277[/snapback] Om det skulle være så surt for meg EDIT: Eventuelt enda surere for mini-me :!: Endret 20. mai 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 EDIT: Eventuelt enda surere for mini-me :!:6143376[/snapback] Man har da morsmelkerstatning av høy kvalitet dersom noe skulle gå galt -- *skrive dustete innlegg for å få i mine innlegg igjen* Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg hadde jo litt komplikasjoner med min høyre pupp. Grodde aldri. Uansett hvor mye jeg rensa (dette var da med ringen av kirurgisk stål jeg fikk fra sjappa.) Så bytta jeg og den grodde fort som f**n. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Da fucker det ikke up Hehe.... Men en ting jeg kom til å tenke på. Navelpiercing er veldig vanlig blandt jenter. Hva skjer med denne når jenta blir gravid? Vil ikke det gjøre veldig vondt da? (skjønner jo med mitt lille dumme hode at man skal ta den ut før man begynner å vokse, men tenker på såret/arret. Noen karer her inne som har piercing i navelen? Har sett et par som har det som faktisk ikke så så jækli ut. 6140376[/snapback] Nei, huff. Piercing i navlen på gutter funker bare ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Navlepiercing på gutter funker helt fint, det. Det ser gjerne litt for dumt ut med det vanlige, pistrete dingeldangelet som unge damer går rundt med, men med et litt kraftig smykke og en noenlunde ok mage, kan det se veldig bra ut. Edit: men, så må det jo være sagt at det er særdeles få som har baller til å gjøre noe sånt. Store deler av de mannlige kundene mine er livredde for homosiden, så å ta en piercing som stort sett har vært forbeholdt kvinner.. skumle greier. Endret 21. mai 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hadde det ikke vært for at min navle har fikk en særdeles stygg knute, kunne jeg faktisk tenke meg å ha piercing i navlen. Jeg tviler faktisk på om det vil gå nå, fordi den ble så rar til slutt. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Harry tattoveringer Glint, sorry, jeg takler ikke sånne tattoveringer. Skal jeg ha noe skal det bli en stor Slayer logo på ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå