Alliha Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan eg spør kva motiv du har i tankane? Forresten, l4r5, mens eg har deg her, har du eit nyligt bilde av scarificationen din? Eg lure litt på korleis det ser ut etter ei stund. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tattovøren jeg tenker på er jente. Tror dere jeg kan spørre henne om å hjelpe meg å holde penis erigert eller blir det feil? Det er HELT riktig om du vil vises vekk fra studioet på permanent basis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Aliha: Gidder ikke styre med kamera nå, men skal prøve å få madammen til å ta et seinere eller i morra- Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 I morgen tar jeg en telefon til Pinpoint for å bestille time til lørdag (dersom det fortsatt er ledig da) for å stikke ørene Starter da med å stikke 4 mm hull! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Wow. Eg er på 4mm nå! Nei vent. Kaaanskje 5mm. Eg er rundt der ein plass, iallefall! edit: jo, 4mm. Endret 20. oktober 2010 av Alliha Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei hei! Jeg tenkte jeg skulle sjekke innom etter mine litt småpaniske spørsmål Så det gjorde vondt, men greit vondt fordi jeg visste at jeg kom jo ikke til å blø eller få et stort sår Men jeg har jo et spørsmål da; er det greit at det ikke kommer blod eller sårvæske eller noe fra tatoveringen? Skal det gjøre det? Jeg bare leste at Psilocybe(?) skrev at man burde beholde plastikken på til daen etter for da har tatoveringen sluttet å lekke... Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det normalt at en piercing som har grodd gjør hele øret rødt iblant? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Trenger ikke å være piercingen. Kulde, mye bevegelse ol. gjør øret rødt. Tviler uansett på at du har noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Trenger ikke å være piercingen. Kulde, mye bevegelse ol. gjør øret rødt. Tviler uansett på at du har noe å bekymre deg for. Det er uten tvil piercingen. En god indikator på det er at det andre (piercingfrie) øret ikke blir rødt. Nå er det ikke sånn at jeg frykter for livet mitt, men det er plagsomt. Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det en spesiell grunn til at man ikke skal bruke parfymert krem, bortsett fra at den kan fremkalle kviser? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Til smøring av tatoveringen? Har du prøvd å ha parfyme i sår før? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Godt mulig det finnes en bedre forklaring òg, men jeg kunne ikke tenkt meg å ha krem med parfyme i et åpent sår, i hvert fall. Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Men parfymen er jo bare tilsatt for luktens skyld. Den er ikke hovedingrediensen, så det blir vel ikke det samme med parfymert krem som med ren parfyme? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Så lenge det er parfyme i så teller det. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg pleier å bli ganske tørr på hendene om vinteren, og huden sprekker. Noen ganger så har jeg gått på en smell og bare grabbet til meg en fuktighetskrem, og får smertefullt oppleve at parfyme i krem kombinert med sår - that's a no go. Jeg vil ikke tenke på hvordan det føles på en fersk tatovering en gang.... Og en liten side note; Jeg har time hos Pinpoint i morgen O.o da er det rett gjennom med 4mm i flippene!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gøy med strekking. Driver og leter en skikkelig stor ring jeg kan ha i øret nå. Har hull på 20 mm, men liker best å ha en diger ring i også. Hvor stort vil du ha det selv? Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå snakker jeg om vanlig fuktighetskrem da, ikke en spesialkrem som lukter skikkelig. Grunnen til at jeg lurer i det hele tatt er fordi jeg glemte å kjøpe Helosan i går, og jeg får ikke dratt til noen butikk/apotek før på mandag...Så jeg ser etter noe jeg kan bruke istedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Awesome! Takkar. Har helt glemt det, men skal prøve å fikse bildet i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå