hbrn Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Helosan, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Ser ut til at jeg tar turen til Portland, Oregon til sommeren. Det er ikke første gang jeg har planlagt tur dit, og forrige gang så fant jeg en tatovør med en portefølje jeg virkelig likte. Mye dyr og farger. Problemet mitt er at jeg ikke finner sjappa igjen. På toppen av det så er det mange sjapper i området der, så tenkte å høre om det var noen av dere som kjente til noen dyktige folk som holder til der? Så håper jeg det er en av de Den eneste jeg tenker på fra Portland, er Ryan Mason (Scapegoat Tattoo). http://ryanmasontattoos.com/ / http://scapegoattattoo.com/ Men igjen, jeg elsker stilen hans og har vært inne på tanken om å booke time hos han selv Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Når man har tatt av plasten på tattoveringa, hva burde man gjøre med den? Bare gå med den helt vanlig og smøre med helosan der man ser det er tørt? Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan man bruke Aloe Vera istedenfor Helosan? Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg brukte(bruker) aloe vera, pga jeg reagerte på helosan. Dette fungerte bra for min del. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan man bruke Aloe Vera istedenfor Helosan? Skal helst ikke ettersom det ikke er nok fuktighet i det. I hvert fall det jeg har fått med meg som har blitt sagt rundt om kring. Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Fått time hos janniche på lets buzz nå.. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Grattis. Hva skal du ha? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som vet om noen dyktige tatovører i Japan, nærmere bestemt Tokyo? Reiser dit neste sommer og vil gjerne ha en permanent "suvenir". Har fått inntrykk av at Old-School/Traditional er veldig populært der nå. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Når man har tatt av plasten på tattoveringa, hva burde man gjøre med den? Bare gå med den helt vanlig og smøre med helosan der man ser det er tørt? Hjelp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Fått time hos janniche på lets buzz nå.. Gleder meg som en unge Grattis. Hva skal du ha? Og hvor lang ventetid var det nå? Lenke til kommentar
nintendoDS Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Slutten av januar fikk jeg time. Så er på langt nær så lang ventetid det var en stund.. Endret 29. november 2010 av nintendoDS Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Når man har tatt av plasten på tattoveringa, hva burde man gjøre med den? Bare gå med den helt vanlig og smøre med helosan der man ser det er tørt? Hjelp? Jeg dekker den til om natta, just to be safe. Vasker den morgen og kveld i fem dager, og smøre 3-5 ganger om dagen. Det jeg pleier gjøre etter plastikktiden er over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det ingen av de som tatoverer dere som forteller litt om etterbehandling eller? Føler det har vært ørten spørsmål om det her i det siste. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det ingen av de som tatoverer dere som forteller litt om etterbehandling eller? Føler det har vært ørten spørsmål om det her i det siste. Jeg fikk en ganske god forklaring på det når jeg tok min. Og det fungerte veldig fint så Brukte plast i 3 dager vasket og byttet plast 3 ganger om dagen etter 3 dager begynte jeg å smøre den med helosan og vaske om morgen og kveld. brukte plast om natta for å beskytte den mot at jeg skulle klø osv. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Takktakk Jeg fikk info om hva jeg skulle gjøre, men etter et par dager ble jeg plutselig usikker på hvilken rekkefølge han sa jeg skulle gjøre tinga ;P Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvor får man Helosan? Apoteket? Og hvor mye koster det? Jeg skal ta min første tatovering neste uke Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvor får man Helosan? Apoteket? Og hvor mye koster det? Jeg skal ta min første tatovering neste uke Apotek, eller så finner man sånne 100ml tuber i dagligvareforretninger. Eller på Sparkjøp Husker ikke helt prisen, men ikke kjempedyrt.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Det kan være vanskelig å få tak i Helosan om dagen, de har vist sluttet å ta det inn på de fleste apotek kjeder nå... koster rundt 60kr Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg kjøpte helosan nå nettopp til min tatovering. Kjøpte min på Boots apotek, kostet 65 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå