Petter Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Er Hellspawn et anbefalt sted for tatoveringer? Veldig! Jeg tok min der for 1 uke siden ble VELDIG bra! Var ikke Jimmy, men Jonas Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal ta min første tattovering i morgen! Litt nervøs. Noe jeg bør huske på? Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Petter: Har du bilde av den? Vurderer selv en tattoo gjort av Jonas. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Bildet er med plastikk dog: Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk takk. Kul tattis. Følte du at Jonas var rask eller? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal ta min første tattovering i morgen! Litt nervøs. Noe jeg bør huske på? Spis godt, ha med deg mat og drikke. Bananer og vann funker veldig bra for min del. Og husk å pust! Det hjelper veldig, høres kanskje litt rart ut, men prøv å slapp av. Jeg holdt pusten de første 45 min han jobbet på min (ikke sammenhengende selvsagt, men hver gang han jobbet på meg), og det var mye verre en når tatovøren ba meg puste mens han holdt på. Noen her som har et forhold til James Kern? Her er link til studioet han jobber ved: http://www.nohopenofeartattoo.com/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk takk. Kul tattis. Følte du at Jonas var rask eller? Brukte 6 timer, han jobber veldig effektivt ja Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Stilig tattoo Petter! Heksene fra Zelda Ocarina of Time? Edit: Finnes det en bildetråd av tattoos her på forumet? Endret 11. oktober 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Finnes en bildetråd om kroppskunst. Ble nylig linket til den her i tråden så let gjennom de siste sidene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for den! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Petter: Fete tattiser Endret 11. oktober 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal ta min første tattovering i morgen! Litt nervøs. Noe jeg bør huske på? Spis godt, ha med deg mat og drikke. Bananer og vann funker veldig bra for min del. Og husk å pust! Det hjelper veldig, høres kanskje litt rart ut, men prøv å slapp av. Jeg holdt pusten de første 45 min han jobbet på min (ikke sammenhengende selvsagt, men hver gang han jobbet på meg), og det var mye verre en når tatovøren ba meg puste mens han holdt på. Noen her som har et forhold til James Kern? Her er link til studioet han jobber ved: http://www.nohopenofeartattoo.com/ Da skal jeg huske på det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva skriver man i mailen når man skal ha time? Eller er det best å dukke opp i egen person? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Stilig tattoo Petter! Heksene fra Zelda Ocarina of Time? Edit: Finnes det en bildetråd av tattoos her på forumet? Ja det er twinrova Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Tarjei fra Sexy (P3) sin nyeste. Lenke til kommentar
ThatWoodcut Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg maser litt jeg ettersom jeg ikke får dratt inn til Oslo og sjekket ut selv på en stund Jeg tenkte meg tekst på underarmen, og har så langt funnet ut at Hellspawn skal være et bra sted. Men de har ingen bilder av tatoveringer med tekst...og burde jeg sende mail eller dukke opp for å bestille time? Og jeg føler at de kommer til å se litt dumt på meg fordi jeg er "så ung"(19) Lenke til kommentar
No14 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hellspawn anbefales på det varmeste, hvertfall Jimmy som jeg har vært hos selv. Dukk opp selv og snakk med dem som skal tattovere deg! Da får du tilbakemeldinger på ideene du måtte ha med en gang. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ikke det beste bildet, og fullt av blod og gørr. Men still. Veldig fornøyd. Glenn Glitter Tattoo i Fredrikstad! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Yay, min første tattovering, og 14mm i øra ^^ Men hva var det det het det dere anbefalte å smøre på tattoveringen igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå