Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare deg. Jeg har begynt å gi dem opp. :p

 

Samme :p Jeg fant ut at jeg ikke trenger de alikevel. Eneste gangen de detter ut er i løpet av natta, men da sover jeg uansett med pluggene ute.

 

Til deg over her. Om det begynte å blø ville jeg bare pøset på med saltsoaks og latt øret hvile noen dager uten smykke for å se hvordan det går. Du får heller strekke opp igjen litt senere. Kjipt, men det er det beste for øret ditt.

 

Edit. Snakker en om dritten så renner den. Pluggene mine har falt ut 10+ ganger i dag mens jeg har sett e-sportturnnering med headset. Ørene mine liker ikke headset tror jeg :mad: Glad de fine pluggene jeg kjøpte meg for neste størrelse jeg går opp har dobbel flare. Blir vel kvitt problemet.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg tar turen til Portland, Oregon til sommeren. Det er ikke første gang jeg har planlagt tur dit, og forrige gang så fant jeg en tatovør med en portefølje jeg virkelig likte. Mye dyr og farger. Problemet mitt er at jeg ikke finner sjappa igjen. På toppen av det så er det mange sjapper i området der, så tenkte å høre om det var noen av dere som kjente til noen dyktige folk som holder til der? Så håper jeg det er en av de :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med det å slutte med tunneler? Jeg vet at det er blitt nevnt 8 mm som "the point of no return" for de fleste. Altså at når man overstrider 8 mm vil ikke øret gro tilbake til sin opprinelige form. Betyr dette at øret blir slikt som det var når man slutter med slike tuneller om man ikke har gått høyere en 8? Jeg vet at det varier fra person til person, men jeg tenker på en generell basis.

 

Noen som har sett noen før - etter bilder? Jeg har lett litt, men har ikke funnet noe.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med det å slutte med tunneler? Jeg vet at det er blitt nevnt 8 mm som "the point of no return" for de fleste. Altså at når man overstrider 8 mm vil ikke øret gro tilbake til sin opprinelige form. Betyr dette at øret blir slikt som det var når man slutter med slike tuneller om man ikke har gått høyere en 8? Jeg vet at det varier fra person til person, men jeg tenker på en generell basis.

 

Noen som har sett noen før - etter bilder? Jeg har lett litt, men har ikke funnet noe.

Krymper, men forsvinner ikke med mindre du tar en full reversal.
Lenke til kommentar

4mm, men enden på pluggen var rundt 6-7, kanskje opp mot 8.

 

Trøsten er at det ikke går altfor lang tid og komme ditt igjen da:)

Selv om det er jævlig kjipt at sånt skjer:(

 

Husker når jeg gikk i søvne og falt utfor køye-senga og slo smykket jeg hadde i leppa langt inn i kjøttet...er ikke godt når sånt skjer :hrm:

 

Stakk jo med 4mm nål, så det suger jo ikke så mye. Når tror dere jeg kan stikke på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...