Nelis_88 Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Starlight = Hun er dattera til tidligere "sjefen" der (som fortsatt jobber der), slik jeg har forstått det. Står de har 18 årsgrense, men den fulgte de ikke da jeg tatoverte meg da jeg var 16 år og dum Og laser-mannen jeg var hos spurte om de jeg skulle fjerne var fra homescratcher xD Sa de var fra studio, Starlight, og han sa at det var brukt hjemmelaget blekk. Så. Jada. Nei.. Styr laaangt unna Starlight, folkens! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ny sjappe skal åpne på et lite tullested jeg av og til reiser igjennom (la merke til noen ... veldesignede plakater de hadde hengt opp.) Vel, nettsiden ser jo smashing ut, så dette stedet er nok legit. Endret 6. oktober 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, for webdesignevnen din er directly linked til hvor flink du er å tatovere. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 ^ En pitteliten pekepinn? Så noen bilder på facebook og, men jeg klarer jo ikke å bedømme så bra. Noe så ræv ut, men mye var sikkert bra. ^^ Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva med å poste en link, så vi også kan danne oss en mening? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hohoho, jeg så dem var på Starlight på Ta En Tattoo i går. Charter-svein som tatoverte seg, av ei jente på 17 år og hadde holdt på i 4 år :S Vet ikke om noen så den, men de ulveøynene mine som måtte covres var fra hun. Og hun er jo dattra til han som starta det så hun får jo vilja si. Hun hadde vært der en god stund før jeg tok også, og det var høsten i fjor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Er sånt egentlig lov? Tenker det er litt suspekt når mindreårige både får tatovere og bli tatovert der, og de attpåtil bruker hjemmelaget blekk. Burde det meldes fra til noen? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Will do! Facebook-siden Var dette bildet jeg så. Den øverste terningen var kanskje ikke helt heldig? Jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Vel... Jeg tror strengt tatt det bildet der taler for seg selv... Vet ikke om noen så den, men de ulveøynene mine som måtte covres var fra hun. Og hun er jo dattra til han som starta det så hun får jo vilja si. Hun hadde vært der en god stund før jeg tok også, og det var høsten i fjor. Nesten så det irriterer meg at de får gratisreklame via Ta En Tattoo slik som det der Noen meninger om Birdie sitt bidrag til serien forresten? O.o Endret 6. oktober 2010 av Mumsen Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Tittet på FB siden dems, MYE dårlig der ja! Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen meninger om Birdie sitt bidrag til serien forresten? O.o Vel. Når det kommer til forskjell fra hva de forskjellige hittil har levert.. Skuffende. Og skurrer litt når han kommer med "Neh, var ikke akkurat noe som engasjerte så veldig her.." o.O Erfaringen jeg har er at tatovører hører på kundens ønsker, kommer med innvendinger som kan gjøre tatoveringen bedre. Men eneste Birdie likte var Iron Maiden.. Så.. Vel.. Ja.. For all del, sikkert flink, men akkurat det skurra for meg. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Vel... Jeg tror strengt tatt det bildet der taler for seg selv... Vet ikke om noen så den, men de ulveøynene mine som måtte covres var fra hun. Og hun er jo dattra til han som starta det så hun får jo vilja si. Hun hadde vært der en god stund før jeg tok også, og det var høsten i fjor. Nesten så det irriterer meg at de får gratisreklame via Ta En Tattoo slik som det der Det positive er jo at alle som er fra Drammen og omegn vet at de ikke egner seg til annet enn tribals og standard tattoo fra tavler på veggen. En kamerat av meg har tattovert nesten hele beinet sitt der, og den er faktisk awesome, så noen der er flinke, men de er også gjerne veldig opptatt. For å si det så, se bort ifra 1-2 tattovører der er resten av de tattovører man kan få time på dagen med. Og det sier vel sitt..... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Tok et hull i øret for ca 2mnd siden og i stad tok jeg den ut bare for å se åssen det så ut, de var rødt og virket ikke som det hadde grodd helt, er det normalt? Trodde den skulle være grodd innen nå, begynteå blø litt når jeg satt den inn(etter rens). Haha, jeg har aldri funnet noen fasit på det, og jeg har tatt hull i ørene sikkert 25-30 ganger, fordi hvis jeg mister en ørering før hullet er grodd, synes jeg det er greiere å stikke nytt hull senere, enn å begynne å stresse med å finne en ny ring Noen hull grodde ALDRI, typ ikke på 6 måneder, så har gitt opp et par. De var litt dårlig plassert da, ligger det i overgangen mellom vanlig vev og brusk, gror det dårligere/ikke. Men min erfaring er at det gror fortere hvis jeg har barbell på 1.2 eller 1.6 mm i, i stedet for en sånn vanlig tynn ørering. Mistet en 1.2 barbell ut fra et 3 uker gammelt hull og brydde meg ikke, men oppdaget i dag, minst en uke senere at hullet faktisk var både grodd og like .. eh.. helt (hult). Men anyways. Er sikkert normalt. Rens med saltvann og bruk en ring eller circular barbell i kirurgisk stål, så er det ikke noe å bry seg med. Hei, tror dere noen tatovører gidder å jobbe 22. desember? Hadde vært så fett å ta en tattoo i forbindelse med Pendulum! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel... Jeg tror strengt tatt det bildet der taler for seg selv... Vet ikke om noen så den, men de ulveøynene mine som måtte covres var fra hun. Og hun er jo dattra til han som starta det så hun får jo vilja si. Hun hadde vært der en god stund før jeg tok også, og det var høsten i fjor. Nesten så det irriterer meg at de får gratisreklame via Ta En Tattoo slik som det der Det positive er jo at alle som er fra Drammen og omegn vet at de ikke egner seg til annet enn tribals og standard tattoo fra tavler på veggen. En kamerat av meg har tattovert nesten hele beinet sitt der, og den er faktisk awesome, så noen der er flinke, men de er også gjerne veldig opptatt. For å si det så, se bort ifra 1-2 tattovører der er resten av de tattovører man kan få time på dagen med. Og det sier vel sitt..... Ikke tilfeldigvis sånn runetriabal? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke tilfeldigvis sånn runetriabal? Nei, det er en Maori tattovering. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke tilfeldigvis sånn runetriabal? Nei, det er en Maori tattovering. Ja, det er jo sånn runetriabal? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke tilfeldigvis sånn runetriabal? Nei, det er en Maori tattovering. Ja, det er jo sånn runetriabal? I såfall så er det det, dog runer har ingenting med det og gjøre da. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Electric Linda er en av de som mener plasten skal være på flere dager...tror hun vet hva hun prater om;) Så poenget mitt står fremdeles, hør på artisten! Og ikke oss, det finnes 100vis av metoder. Nick sa at man bare skal ha på plasten til man får kommet hjem og dusjet/eentuelt til morgenen etterpå. Nå væsker jeg svært lite ette å ha blitt tattovert han, smører meg med fuktighetskrem 1-2 ganger i ett par dager også lar jeg det bare gro normalt. Sikler så veldig på å få starta på armen da beinet er ferdig. Vil virkelig ha en sleeve. Har så mange planer og ideer som ikke matcher i det heletatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå