Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

var hos tatovøren igjen i går for 2 gang.

Første gang tok vi kun skissa, streke opp alt tynt.

 

i går streka vi opp tykke konturer på ca 40% av armen og begynte med skygge.

 

neste gang strekes og skyggelegges 40% til og siste gang etter det som er aller siste gang skal skrift på og smådetaljer og resterende skyggelegging ferddigjøres :)

 

blir 9000 totalt, fikk litt vennlig pris :) tatt på lowlife tattoo på svartlamon, Trondheim.

 

For de som lurer er konseptet på tatoveringen 4 roser, derav 2 er store og 2 små. De som er store har stilk og her går stilken over i bølger.

 

Øverst er et kompass med en litt kaotisk vri, samt et banner som kveiler seg over hele overarmen hvor det skal stå "demain n'est jamais promis" som betyr morgendagen er aldri lovet, men blir rart å oversette til norsk.

 

Dette er noe jeg har jobba på i snart 2 år nå, ideen altså så hadde vært gøy med tilbakemeldinger

 

Hva synes dere? er som sagt ikke ferdig ennå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spent selv, hehe. Skal ha svart hvitt, er ikke så stor fan av farger egentlig. Litt av poenget med tattisen er at man ikke skal kunne se hva det er ved første øyekast, det skal være orden i kaos. Om det hadde vært i farger tror jeg man lettere hadde sett hele konseptet.

Lenke til kommentar

http://www.blackcatink.no/index.html

 

Hva synes folk om kvaliteten her?

 

Hun er utrolig flink, venninnen min har tatt to hos henne, samt en tredje kommer.

Rå på cover-up, dekker pent.

Mye som ikke ligger ute på nettsiden, men som ligger på facebook, og ser en utrolig fremgang :)

 

Da har jeg kommet meg på facebook gitt.. Finner bare Black Cat Ink som ser ut som et sted i Danmark. Er da ikke disse?

 

Veldig usikker på hvem jeg skal ta tattis hos ennå. Blir old\new skool motiv.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg har kommet til samme konklusjon, dessverre. Hadde vært greit å kunne gå til noen i nabolaget, liksom. Jeg tror jeg satser på Fredrik Dahle på Nyby'n Tattoo i Drammen, du kan jo se om det er noe for deg.

 

 

De er veldig delt opp her i byen. Nybyn tatto er for en mer old school stil, typ pin-up, svaler o.s.v. Black cat ink er mer realistisk, Leading light har jeg ikke vært mye borti, men sett mye bra derfra, og Starlight er for, vel hvem enn idiot som tørr å gå dit..

Lenke til kommentar

De er veldig delt opp her i byen. Nybyn tatto er for en mer old school stil, typ pin-up, svaler o.s.v. Black cat ink er mer realistisk, Leading light har jeg ikke vært mye borti, men sett mye bra derfra, og Starlight er for, vel hvem enn idiot som tørr å gå dit..

Jeg har en kamerat som fikk tatt en tribal der... Jeg var ikke imponert.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

De er veldig delt opp her i byen. Nybyn tatto er for en mer old school stil, typ pin-up, svaler o.s.v. Black cat ink er mer realistisk, Leading light har jeg ikke vært mye borti, men sett mye bra derfra, og Starlight er for, vel hvem enn idiot som tørr å gå dit..

Jeg har en kamerat som fikk tatt en tribal der... Jeg var ikke imponert.

 

Hos hvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...