Eplefe Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 hvis tatoveringen din væsker i flere dager gjør du noe feil. No offence. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det jeg alltid har fått høre hos tatovører jeg har vært hos er å beholde plasten på til den ikke væsker mer, altså alt fra 1-3 dager avhengig av hvor mye den væsker, og hvor stor den er. Å sitte fast i sengetøy eller få ting i en fersk tatovering er ikke digg. Og som jeg nevnte tidligere; er for at det ikke skal danne seg skorpe, men hinne som flasser av etterhvert. Funket fjell for meg, men som flere påpeker; Jeg følger det MIN tatovør har sagt til meg. Fins mange forskjellige etterbehandlingsoppskrifter. Vel, noen bruker den, andre den. Endret 5. oktober 2010 av LisinWonderland Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Kalli: Det er svaler begge to. Se på stjerten. Ja, ville jeg og trodd. Men om man søker på "Sparrow tattoo" så kommer de samme bildene. Var bl.a. en i klassen som viste fram sin nye tattovering som var av en svale, men som han kalte spurv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Det jeg alltid har fått høre hos tatovører jeg har vært hos er å beholde plasten på til den ikke væsker mer, altså alt fra 1-3 dager avhengig av hvor mye den væsker, og hvor stor den er. Å sitte fast i sengetøy eller få ting i en fersk tatovering er ikke digg. Og som jeg nevnte tidligere; er for at det ikke skal danne seg skorpe, men hinne som flasser av etterhvert. Funket fjell for meg, men som flere påpeker; Jeg følger det MIN tatovør har sagt til meg. Fins mange forskjellige etterbehandlingsoppskrifter. Vel, noen bruker den, andre den. Takker Det var et eller annet med skorpa husket jeg men ikke hva :!: Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 hvis tatoveringen din væsker i flere dager gjør du noe feil. No offence. Ingen av mine har det, men kjenner flere hvor de har gjort det i 2-4 dager, og alt som er mer enn en dag er flere dager for meg. Men så sove uten plast på tattoveringen er ikke noe særlig, får mye dritt når man er i senga, samme med klær o.l. som ligger og gnir seg oppå. Når jeg tok den i nakken brukte jeg bare topper som var lave i nakken, holdt meg i skyggen eller smurte med sunblock på den. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har følelsene av at der det er lett for å bli hoven, eller mye bevegelighet, så kan den væske helt opp til fire dager. De gangene jeg har tatovert meg på føttene (ikke ferdig enda), så har det blitt veldig hovent og væskende, ene gangen var sokken min klissvåt. Mener å huske at ene leggen min væsket i to-tre dager, og det var min første store. At det var normalt fikk jeg høre da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 armen min er vel nesten dobbelt så tykk på et sted etter tatoveringen igår. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Kanskje jeg skal tatovere bicepsene mine da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja, pappa mobber meg fordi det ser ut som jeg har fått muskler Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Haha. Har du fått mye tyn av de hjemme, eller? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Neida, de dreiv og maste om at jeg ikke skulle ta den, men etter at den kom på armen er det "greit" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jøss, så bra! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Blir gjerne sånn, mamma kjefter, syter og maser hvis jeg sier jeg har tatt en o.s.v, men når hun ser den går det liksom helt greit! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Trur alle mødre er sånn, fekk heile tida høyre at eg ikkje måtte få meg tatovering og at det var harry og ikkje fint. Men da eg hadde tatt den var det heilt greit og så fin der er. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lurer på hva mamma kommer til å si når hun ser den. Går nok bra tror jeg. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Trur nok at jeg kommer til å bli kvesta av morra mi når hun finner ut at jeg skal ta tattovering Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Min vil helst ikke at jeg skal gjøre det, men er fornøyd med at det jeg har planer om er såpass "uskyldig" som det er. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Mine planer er da også uskyldige ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Veit ikke om jeg ville kalt en sleeve (halfsleeve?) uskyldig, Petter. I hvertfall ikke hvis jeg hadde vært mora di. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lurer på hvordan mamma kommer til å ta det når (ikke hvis) jeg tar min første. Har bestemt meg for motiv, tror jeg. Nå må jeg bare tenke gjennom dette veldig lenge samtidig som jeg må skaffe meg jobb og penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå