Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg alltid har fått høre hos tatovører jeg har vært hos er å beholde plasten på til den ikke væsker mer, altså alt fra 1-3 dager avhengig av hvor mye den væsker, og hvor stor den er.

Å sitte fast i sengetøy eller få ting i en fersk tatovering er ikke digg.

Og som jeg nevnte tidligere; er for at det ikke skal danne seg skorpe, men hinne som flasser av etterhvert.

Funket fjell for meg, men som flere påpeker; Jeg følger det MIN tatovør har sagt til meg.

Fins mange forskjellige etterbehandlingsoppskrifter.

Vel, noen bruker den, andre den.

Endret av LisinWonderland
Lenke til kommentar

Det jeg alltid har fått høre hos tatovører jeg har vært hos er å beholde plasten på til den ikke væsker mer, altså alt fra 1-3 dager avhengig av hvor mye den væsker, og hvor stor den er.

Å sitte fast i sengetøy eller få ting i en fersk tatovering er ikke digg.

Og som jeg nevnte tidligere; er for at det ikke skal danne seg skorpe, men hinne som flasser av etterhvert.

Funket fjell for meg, men som flere påpeker; Jeg følger det MIN tatovør har sagt til meg.

Fins mange forskjellige etterbehandlingsoppskrifter.

Vel, noen bruker den, andre den.

 

Takker :thumbup:

Det var et eller annet med skorpa husket jeg men ikke hva :!:

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

hvis tatoveringen din væsker i flere dager gjør du noe feil. No offence.

 

Ingen av mine har det, men kjenner flere hvor de har gjort det i 2-4 dager, og alt som er mer enn en dag er flere dager for meg.

 

Men så sove uten plast på tattoveringen er ikke noe særlig, får mye dritt når man er i senga, samme med klær o.l. som ligger og gnir seg oppå. Når jeg tok den i nakken brukte jeg bare topper som var lave i nakken, holdt meg i skyggen eller smurte med sunblock på den.

Lenke til kommentar

Jeg har følelsene av at der det er lett for å bli hoven, eller mye bevegelighet, så kan den væske helt opp til fire dager.

De gangene jeg har tatovert meg på føttene (ikke ferdig enda), så har det blitt veldig hovent og væskende, ene gangen var sokken min klissvåt.

Mener å huske at ene leggen min væsket i to-tre dager, og det var min første store.

At det var normalt fikk jeg høre da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...