Minus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Heisann! Fikk mitt første hull i dag Tok det hos frisør med sånn lur pistol Morro, morro Hu sa noe om rensing, men fikk det ikke helt med meg.. såe, noen som vet? Skal jeg bare ta pyricept på en q-tip og dyppe bortpå? Og en annen ting, gode webshops med dobb/ring? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Heisann! Fikk mitt første hull i dag Tok det hos frisør med sånn lur pistol Morro, morro Hu sa noe om rensing, men fikk det ikke helt med meg.. såe, noen som vet? Skal jeg bare ta pyricept på en q-tip og dyppe bortpå? Og en annen ting, gode webshops med dobb/ring? 6135437[/snapback] hyssjj. ikke si du tok med pistol så psilocybe hører det pyrisept og q-tips skal funke det, mulig du bør skru den rundt mens du renser vil anbefale ebay hvis du skal ha dobb/ring. det er mye billigere. norske webshops er grisedyre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 å ta hull med pistol er ikke piercing fram med nåla ja og trykk i vei sier jeg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 satte en sikkerhetsnål i øret selv. Brant den og dyppa den i sprit, var på fest så både sprit og lighter i nærheten Var litt ømt å dra "blingen" frem og tilbake i øret dagen etter, nesten som å kutte seg på kniv 6133020[/snapback] Stakk du den fort gjennom, og gjorde det vondt? Fikk lyst til å gjøre noe av det samme. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 satte en sikkerhetsnål i øret selv. Brant den og dyppa den i sprit, var på fest så både sprit og lighter i nærheten Var litt ømt å dra "blingen" frem og tilbake i øret dagen etter, nesten som å kutte seg på kniv 6133020[/snapback] Stakk du den fort gjennom, og gjorde det vondt? Fikk lyst til å gjøre noe av det samme. 6135985[/snapback] ikke bruk sikkerhetsnål, kjøp heller en sprøytespiss Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 hyssjj. ikke si du tok med pistol så psilocybe hører det pyrisept og q-tips skal funke det, mulig du bør skru den rundt mens du renser vil anbefale ebay hvis du skal ha dobb/ring. det er mye billigere. norske webshops er grisedyre. 6135855[/snapback] Tror heller det er det andre rådet ditt jeg reagerer på. Q-tips funker, Pyrisept er universelt anerkjent som et crappy rensemiddel. Skru knotten rundt når man renser? Slik at den krystalliserte sårvæsken som er størknet fast i dobben vil rotere rundt i såret og rive opp det som gror? Joda.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvordan er det å ta opp igjen en piercing i øyebrynet? Siden den jeg har vokst ut litt, og jeg har lyst til å ta en på andre siden også. Vil liksom som at de skal være på en nokså lik plass. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 satte en sikkerhetsnål i øret selv. Brant den og dyppa den i sprit, var på fest så både sprit og lighter i nærheten Var litt ømt å dra "blingen" frem og tilbake i øret dagen etter, nesten som å kutte seg på kniv 6133020[/snapback] Stakk du den fort gjennom, og gjorde det vondt? Fikk lyst til å gjøre noe av det samme. 6135985[/snapback] ikke bruk sikkerhetsnål, kjøp heller en sprøytespiss 6136043[/snapback] Stakk ganske fort igjennom, hadde en pappbit på baksiden også pressa jeg på så den gikk igjennom. Plopp sa det Ikke vondt i det hele tatt Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) hyssjj. ikke si du tok med pistol så psilocybe hører det pyrisept og q-tips skal funke det, mulig du bør skru den rundt mens du renser vil anbefale ebay hvis du skal ha dobb/ring. det er mye billigere. norske webshops er grisedyre. 6135855[/snapback] Tror heller det er det andre rådet ditt jeg reagerer på. Q-tips funker, Pyrisept er universelt anerkjent som et crappy rensemiddel. Skru knotten rundt når man renser? Slik at den krystalliserte sårvæsken som er størknet fast i dobben vil rotere rundt i såret og rive opp det som gror? Joda.. 6136246[/snapback] Topic heter jo "Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden Tenkte kanskje frisørhulltagning var etc? Men samma det Hvordan anbefaler du rensing da, siden du ikke likte den første metoden? Endret 19. mai 2006 av KristianG Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hehe, jeg var så ivrig, fulgte ikke med i det hele tatt, så det ble en smule mislykka, men ... Endret 19. mai 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Å herre, skal det gå mote i dette nå da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nei, fysj, er vel ikke så mange som gidder å gjøre det fordi en annen har gjort det. Jeg ville bare prøve. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Flere enn meg som synes gutter som har hull i øret og en sånn ring med masse glass på er harry? Sånn at det ser ut som diamant. Herregud, det er så latterlig når noen kommer med rosa genser, rosa sånn hår-greie og BRUN i ansiktet og KNALL-hvit på henda med sånn ring i øret. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du beskriver en sikklig vestkant-dott der da :!: :!: Det er ufattlig harry Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I did it!! :!: Det var jo ikke ille i det heletatt, fikk lyst å ta en til med det samme jeg var der Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I did it!! :!: Det var jo ikke ille i det heletatt, fikk lyst å ta en til med det samme jeg var der 6139741[/snapback] Grattis Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I did it!! :!: Det var jo ikke ille i det heletatt, fikk lyst å ta en til med det samme jeg var der 6139741[/snapback] Jeg kan ikke lese. Jeg må ha bilde. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I did it!! :!: Det var jo ikke ille i det heletatt, fikk lyst å ta en til med det samme jeg var der 6139741[/snapback] Jeg kan ikke lese. Jeg må ha bilde. 6139870[/snapback] Men skrive, det kan du. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I did it!! :!: Det var jo ikke ille i det heletatt, fikk lyst å ta en til med det samme jeg var der 6139741[/snapback] Jeg kan ikke lese. Jeg må ha bilde. 6139870[/snapback] :!: Det kommer neppe til å skje! Men fy faen så stor forandring det var! Råfornøyd jeg! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bra du er fornøyd da Har i begge brystvortene, og den dag idag skjønner jeg ikke hvorfor jeg gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå