Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Joda, ser poenget ditt. Er selv en av de som har en tribal tatt på 90 tallet fordi jeg tenkte det var tøft, og det er lettere å ikke angre på noe man har en mening knyttet opp mot.

 

De andre jeg har derimot er uten mening, men mer som bygger opp under personligheten min, en stil jeg liker og tema som jeg liker. Kun en av mine har "betydning" for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av dere husker sikker "Diamonds Aren't Forever" tattoveringen jeg snakket om for en stund siden her.

 

I forbindelse med at jeg skal til London i November sendte jeg en mail til Valerie Vargas på Firth Street Tattoo om idéen min. Hun er desverre fullbooket frem til februar, men har planer om å ta turen til Norge og jobbe her en uke i April/Mai.

 

Bestile likesågodt time med en gang jeg! Hun vet ikke nøyaktig datoer selv enda, men sa hun skulle sette av tid til meg. Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Ja, kjenner det godt på slutten nå huden er num og irritert. Iallefall hvis det er en hard plass eller en plass med lite hud. Men jeg kjenner alltid mer når selve omrisset blir gjort. Hvor på kroppen tatoverte du?

Underarmen, begge sider. La ut bilder på facebook sånn midlertidig, skal få tatt noen litt bedre når jeg er ferdig med plast, han rådet meg til å vaske 4 ganger om dagen og bytte plast hver gang i 3-4 dager.

Lenke til kommentar

JEg mener plasten bør ihvertfall være på den første natten, alltid gjort det. Men det er min erfaring og andre har sin.

 

Men orker du det Petter så hadde jeg gjort det du fikk beskjed om. Det er artisten du skal høre på...ikke oss :thumbup:

 

Glimti: Det med underarmen så har det med hvor lenge du sitter i stolen.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det er artisten du skal høre på...ikke oss :thumbup:

 

Nettopp, hehe.

Alle tatovører har sin oppskrift.

Jeg følger vask to ganger om dagen, morgen og kveld, med smøring og på med ny plast i tre dager.

Gått mer over til å bare bruke den plasten om nettene, spesielt om det er på et sted der plastikk og teip funker dårlig.

Er mest for at det ikke skal danne seg skorpe, men et tynt hudlag som flasser av.

Men som amanita Muscaria sier: Det er artisten du skal høre på, ikke oss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...