Heffer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Joda, ser poenget ditt. Er selv en av de som har en tribal tatt på 90 tallet fordi jeg tenkte det var tøft, og det er lettere å ikke angre på noe man har en mening knyttet opp mot. De andre jeg har derimot er uten mening, men mer som bygger opp under personligheten min, en stil jeg liker og tema som jeg liker. Kun en av mine har "betydning" for min del. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 post litt tattooes da folkz! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er en egen tråd med bilder av folkets kroppskunst. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 kor denn e henne då? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Mange av dere husker sikker "Diamonds Aren't Forever" tattoveringen jeg snakket om for en stund siden her. I forbindelse med at jeg skal til London i November sendte jeg en mail til Valerie Vargas på Firth Street Tattoo om idéen min. Hun er desverre fullbooket frem til februar, men har planer om å ta turen til Norge og jobbe her en uke i April/Mai. Bestile likesågodt time med en gang jeg! Hun vet ikke nøyaktig datoer selv enda, men sa hun skulle sette av tid til meg. Gleder meg! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takker for link. Utrolig spennanes bilder der inne. Haha, for noen freaks altså! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Husker godt du snakket om den Extractum. Gikk det greit å finne motiv? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sitter her og tenker at det kanskje kunne vært kult, og få et portrett av James Hetfiled tattovert når jeg bli 18 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Glimti: Hun holder på å tegne til meg nå. Kan poste bilde her så fort jeg får det tilsendt på mail Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jau, ikkje ramma rundt, men skjoldet og dragane må med. Einig med deg igrunn. Eg vil ikkje ha noko halvvegs. Det lyt vere skikkeleg. Den skal dekke mesteparten av ein brystmuskel, så din endelege anbefaling blir? (Jau, eg maser vel litt fælt ) Min ærlige mening? Gå et annet sted. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har man fått dato på det som mest sannsynlig blir siste sessionen med Toschie (for denne gang). Woop woop, jeg får i hvert fall feiret jul med ferdig arm! \o/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da var jeg hjemme etter 6 timer under nåla... Gleder meg mildt til å se den ferdig grodd om noen dager Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer. Åssen synes du det var? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer. Åssen synes du det var? Var kjedelig til tider, når det kom til "vondt" vil jeg beskrive de 5 første timene som om noen tegner hardt på deg med en litt skarp kulepenn. Siste timen var det ganske vondt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, kjenner det godt på slutten nå huden er num og irritert. Iallefall hvis det er en hard plass eller en plass med lite hud. Men jeg kjenner alltid mer når selve omrisset blir gjort. Hvor på kroppen tatoverte du? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, kjenner det godt på slutten nå huden er num og irritert. Iallefall hvis det er en hard plass eller en plass med lite hud. Men jeg kjenner alltid mer når selve omrisset blir gjort. Hvor på kroppen tatoverte du? Underarmen, begge sider. La ut bilder på facebook sånn midlertidig, skal få tatt noen litt bedre når jeg er ferdig med plast, han rådet meg til å vaske 4 ganger om dagen og bytte plast hver gang i 3-4 dager. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Plasten trenger du bare rett etter at tatoveringen ferdig. Frisk luft er nødvendig. Selv synes jeg underarmen er det minst smertefulle jeg har tatt sammen med fingrene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) JEg mener plasten bør ihvertfall være på den første natten, alltid gjort det. Men det er min erfaring og andre har sin. Men orker du det Petter så hadde jeg gjort det du fikk beskjed om. Det er artisten du skal høre på...ikke oss Glimti: Det med underarmen så har det med hvor lenge du sitter i stolen. Endret 4. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er artisten du skal høre på...ikke oss Nettopp, hehe. Alle tatovører har sin oppskrift. Jeg følger vask to ganger om dagen, morgen og kveld, med smøring og på med ny plast i tre dager. Gått mer over til å bare bruke den plasten om nettene, spesielt om det er på et sted der plastikk og teip funker dårlig. Er mest for at det ikke skal danne seg skorpe, men et tynt hudlag som flasser av. Men som amanita Muscaria sier: Det er artisten du skal høre på, ikke oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå