Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, kommer helt an på hva du skal ha. Jeg var ikke overstadig imponert over tatoveringene på siden. Linjearbeidet virker greit nok, men som kunstnere virker begge to litt begrenset. Du ser det veldig greit på ting som skal være realistisk, de får det ikke helt til. Samme med tribals, de tar ikke hensyn til linjene i kroppen, så det hele ser litt amatørmessig ut for meg. Skal du ha hodeskaller i Pushead/Metallica-stil, så tror jeg du er i trygge hender.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i skikkelig digre øreringer? Tenker først og fremst på ringer i diameter, men også i tykkelse. Har vært innom de to studioene her i nærområde som er til å stole på, men de har solgt ut det de har og selv har jeg aldri drevet med bestillinger over nett så vet ikke hvilke sider jeg eventuelt skal gå til. Har tunell i øret på 20 mm. som ringen skal igjennom.

En tykk ring vil bli veldig belastende på øret ditt da de veier mye, så de burde ikke brukes permanent etter hva jeg har hørt. That being said, Bodyartforms har store ringer.

Lenke til kommentar

Tja, det var den skallen her eg tenkte på:

 

Vil jo ha det så bra som mogleg. Så om du meiner eg bør finne einkvan andre som kan gjere det betre, så venter eg heller :)

 

Litt avhengig av størrelsen. Hvis det er bare skallen, så tror jeg nok de klarer det greit nok. Skal alt det andre rundt være med, ville jeg heller tatt den et annet sted. Men, greit, jeg er av den oppfatning at hvis man skal gjøre noe, så kan man gjøre det skikkelig.

Lenke til kommentar

Petter: Tribals er ikke noe man skal ha klart. Det er noe som må tegnes til kroppen til kunden, hvis det skal bli nogenlunde bra i det minste.

 

Toska: Hvorfor skal tatoveringer absolutt bety noe? Hva hvis man feks bare liker en viss type stil. La oss si maori, hvorfor skal man ikke kunne ta det av den enkle grunnen til at man syns det ser bra/tøfft/kult/fint ut?

Lenke til kommentar

Var ironisk ment :new_woot:

Skal begynne på half sleeven min vet ikke helt i hvilke ende jeg skal begynne. har et STORT monster som skal øverst og 2 hekser som skal under den igjen, tenker at jeg begynner med de 2 små så jeg kan spare litt mer penger til den store( han trodde den kom til å ta ca 15 timer)

Lenke til kommentar

Toska: Hvorfor skal tatoveringer absolutt bety noe? Hva hvis man feks bare liker en viss type stil. La oss si maori, hvorfor skal man ikke kunne ta det av den enkle grunnen til at man syns det ser bra/tøfft/kult/fint ut?

Godt argument. Jeg står fast ved å mene at tatoveringer skal bety noe viktig, for da angrer man ikke. nå vet jo ikke jeg hvor gammen Petter er, men vet om mange(spesielt under 20) som har har fått en tribaltatovering som deres første bare fordi tribal er kult, for så senere å angre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...