Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Det er nok innbilt smerte, hu på den videoen jeg la med tar jo på det minst smertefulle stedet jeg har blitt tattovert, så reaksjonen hennes er nok kun mentalt.

 

Tror for mange at det er bra at de tror det er dritvondt av to grunner. Da tenker de seg forhåpentligvis litt mer om hva de skal ta og når man først tar blir man gjerne litt positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GAH! Er så forelska i stilen til Jesse Smith! Fy søren for noen farger, ME WANTS!

Good luck, Chuck! Det ser ut som at det kan bli vanskelig :p

 

1) HOW DO I GO ABOUT GETTING TATTOOED BY YOU?

As of right now I am no longer taking on any new clients, but if you are interested in possibly getting tattooed by me in the future, you can submit your ideas via the “SUBMISSIONS” tab. Whenever I have some space available I will browse through all submissions and scoop up the ideas I am most inspired by.

*wristcut*

 

Gawd, finnes det noen som har liknende stil som han?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Men, kan jeg risikere at de snikfilmer meg mens jeg skriker i stolen? Håper vi har litt personvern i dette landet

 

Jeg satt og peip hos tattovøren min og hun satt bare og lo av meg. Meg slik som de holder på er helt ille. Og jeg har en veldig lav smerteterskel, bare man dytter på meg får jeg vondt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjennskap til hvilke tatovører som er gode på hva. Derfor spør jeg her: hvem tror dere kan lage noe kult hvis jeg gir de en bassnøkkel og noter til et av mine favoritt bass-riff av min favoritt-bassist? Gjerne med noe "pynt" rundt. Jeg ser for meg at bassnøkkelen er i sentrum og at note-linja går i en sirkel eller spiral rundt den.

 

EDIT: Så skal jeg selvfølgelig se gjennom porteføljen hvis dere kommer med noen anbefalinger.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Tok et hull i øret for ca 2mnd siden og i stad tok jeg den ut bare for å se åssen det så ut, de var rødt og virket ikke som det hadde grodd helt, er det normalt? Trodde den skulle være grodd innen nå, begynteå blø litt når jeg satt den inn(etter rens).

Lenke til kommentar

på det tykkeste (rundt bicepsen) så er det 29cm, og jeg ønsker sleeven skal være noe ala 60cm lang (så jeg kan gå med litt oppbretter skjorte uten at oldemor får hjerteinfarkt^^ albuen er det 27 cm, og rundt der den skal slutte er det 20. cet ikke om dette er stort eller ikke. men har aldri ansett meg som stor (på den måten :!: )

Endret av morlie
Lenke til kommentar

hehe, tenkte bare sånn ca. for jeg har jo mer å gå på. men vil nødig bruke av sparekonti^^ der er det bare det nødvendige (les kamera og fyll^^) som går av. men igjen, det er jo ikke bra å drikke mens såret gror, så da kan jeg jo fort dra 10 til derifra :-) Tenker jeg tar turen ned til oslo for å snakke med en "sjappe". Hvilken ville dere anbefale? Temaet blir afrika og dyr, ettersom det er en stor del av livet mitt. jeg linket ett bilde på forrige side, hvis dere tar det i utgangspunkt?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i skikkelig digre øreringer? Tenker først og fremst på ringer i diameter, men også i tykkelse. Har vært innom de to studioene her i nærområde som er til å stole på, men de har solgt ut det de har og selv har jeg aldri drevet med bestillinger over nett så vet ikke hvilke sider jeg eventuelt skal gå til. Har tunell i øret på 20 mm. som ringen skal igjennom.

Lenke til kommentar

Jeg skal tatovere en F-nøkkel (bass-tingen på noteark) og en basslinje i spiral eller sirkel rundt nøkkelen. Jeg ser for meg en bakgrunn med noe musikk-relatert eller noe. Jeg har ingen preferanser på "stil" (oldschool, newschool osv), men synes new-school er veldig stilig. Hvem ser dere for dere at kunne gjort noe kult med total frihet?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...