Hachon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som skal på Hellspawn idag? Ser de har tilbud på tatoveringer evil 13 designs til 500kr. Var innom en tur, men ingenting som falt i smak. Mye folk der ihvertfall. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Noen som skal på Hellspawn idag? Ser de har tilbud på tatoveringer evil 13 designs til 500kr. Var innom en tur, men ingenting som falt i smak. Mye folk der ihvertfall. Var innom en tur jeg og, men fant heller ingenting som falt i smak Endret 29. september 2010 av Extractum Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvor dum går det ann å bli... http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/tidenes-tatoveringstabbe-3301715.html Lenke til kommentar
morlie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 det var egentlig hele pakka som jeg syntes passet veldig fint, men flodhesten vil jeg at skal bli byttet ut med en koi, og giraffen til ett annet dyr, er bare ikke sikker på hvilket enda. er det noen prisforskjell på f.eks oslo ink vs King carlos? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) 25000 er ingenting når det kommer til sleeves, bare så det er sagt. glimti: han der tilhører de smarte :!: Endret 29. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er veldig gira på en tattovering selv nå, men blir uansett ikke på en lang stund av økonomiske årsaker. Jeg kaller det en fordel. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 glimti: han der tilhører de smarte :!: Ja, absolutt. Det der burde gi uttrykket "lite gjennomtenkt tatovering" en sterkere betydning. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det burde vel ha ringt en bjelle om at en radiokanal ikke har mulighet til å betale ut et slikt beløp som det i en "konkurranse" av den typen. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mannen har jo ikke tenner engang, klassisk redneck det der. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 GAH! Er så forelska i stilen til Jesse Smith! Fy søren for noen farger, ME WANTS! 1 Lenke til kommentar
morlie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvordan er det egentlig når man tar en ganske stor tatovering og er student, er ikke den som har mest, men jeg overlever fint på det jeg har. men hvis jeg ikke har råd til å punge ut 25000 med en gang, er det sånn at man kan ta en "session her, og en session der?" at man gjør det over f.eks ett par mnd? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Betaler gjerne litt mer første gangen, deretter litt og litt. Tidslinja setter du selv, men er litt kjedelig å gå rundt med en halvferdig tatovering veldig lenge da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gå med halvferdig er en del av det syns jeg, ihvertfall hvis man begynner med prosjekter med artister fra utlandet:) 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=JKBkq9xwdUk Endret 30. september 2010 av RaW_DeNiM 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Å kjære vene, nå gruer jeg meg enda mer Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 hehe ikke noe å grue seg til. Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som har erfaring med tatoveringssteder i London? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hu dama skrek jo før han startet også jo! Jeez, greit at det ikke er deilig, men det er faen meg ikke så vondt. Hu her skriker som hu skulle født tvillinger på vei ut samtidig: Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 GAH! Er så forelska i stilen til Jesse Smith! Fy søren for noen farger, ME WANTS! Good luck, Chuck! Det ser ut som at det kan bli vanskelig 1) HOW DO I GO ABOUT GETTING TATTOOED BY YOU?As of right now I am no longer taking on any new clients, but if you are interested in possibly getting tattooed by me in the future, you can submit your ideas via the “SUBMISSIONS” tab. Whenever I have some space available I will browse through all submissions and scoop up the ideas I am most inspired by. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Snakk om tullinger på de videoene. Lurer på om de egentlig tar tid til å kjenne hvordan det er eller om de bare går utifra innbilt smerte med det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå