Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Er det normalt å gjøre sånn som han i det programmet på nrk. Altså å komme med noen bilder av ting du liker og kunne tenke deg, så setter de det sammen for å se om du liker det?

 

Jeg gjorde da det i hvert fall.

Kult, virker som en god ide. Blir bare muligens en liten awkward stemning om jeg ikke blir fornøyd. Men det får gå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker mer og mer på å tatovere hendene. Men tror jeg skal tenke på det en god stund til før jeg eventuelt gjør det.

 

Skorpen på tatoveringen min har startet å falle av, men fargen på tatoveringen er ikke like sterk som skorpen, mye blassere/grålig på en måte. Er dette noe som vil forandre seg? Vil fargen blir sterkere etterhvert? Tatoveringen er svart.

 

Takker for svar:)

 

 

Har alltid opplevd at selve tatoveringen er noe blekere enn skorpen ja.

Lenke til kommentar

Er veldig vanlig ja, og hvorfor awkward stemning?

Dere jobber sammen, du står ikke der som en zombie "ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ" og venter :tease:

Er jo et "sammarbeid"

Ja, men hun står vel for meste av arbeidet. Jeg forteller vel bare om ting jeg har lyst til å ha på kroppen.

 

Det er da normalt nå tildags å si hva man vil tatoveringa skal inkludere, for så at tatovøren tegner noen ideer opp.

Jeg har 0 erfaringer med tatoveringer så aner ikke hva som er normalt. :)

Lenke til kommentar

Skorpen på tatoveringen min har startet å falle av, men fargen på tatoveringen er ikke like sterk som skorpen, mye blassere/grålig på en måte. Er dette noe som vil forandre seg? Vil fargen blir sterkere etterhvert? Tatoveringen er svart.

 

Takker for svar:)

Skorpefargen, om man kan kalle det det, var også hos meg en del sterkere enn det tatoveringen var. Har ikke sykt greie på det, men er vel pga. blod og blekk? Uansett, så er min nå (tok for fire mnd. siden) helt lik som da etter skorpene forlot huden. Så er nok sånn det blir seende ut. Ikke fornøyd?

Lenke til kommentar

Skorpen på tatoveringen min har startet å falle av, men fargen på tatoveringen er ikke like sterk som skorpen, mye blassere/grålig på en måte. Er dette noe som vil forandre seg? Vil fargen blir sterkere etterhvert? Tatoveringen er svart.

 

Takker for svar:)

Skorpefargen, om man kan kalle det det, var også hos meg en del sterkere enn det tatoveringen var. Har ikke sykt greie på det, men er vel pga. blod og blekk? Uansett, så er min nå (tok for fire mnd. siden) helt lik som da etter skorpene forlot huden. Så er nok sånn det blir seende ut. Ikke fornøyd?

 

 

Okey, da vet jeg det :)

Nå har ikke all skorpen falt av, men etter det jeg ser så syns jeg kanskje svartfargen kunne vært litt jevnere.

Lenke til kommentar

Skorpen på tatoveringen min har startet å falle av, men fargen på tatoveringen er ikke like sterk som skorpen, mye blassere/grålig på en måte. Er dette noe som vil forandre seg? Vil fargen blir sterkere etterhvert? Tatoveringen er svart.

 

Takker for svar:)

Skorpefargen, om man kan kalle det det, var også hos meg en del sterkere enn det tatoveringen var. Har ikke sykt greie på det, men er vel pga. blod og blekk? Uansett, så er min nå (tok for fire mnd. siden) helt lik som da etter skorpene forlot huden. Så er nok sånn det blir seende ut. Ikke fornøyd?

 

 

Okey, da vet jeg det :)

Nå har ikke all skorpen falt av, men etter det jeg ser så syns jeg kanskje svartfargen kunne vært litt jevnere.

 

 

Er som regel en svart tatovering helt kullsvart etter den er grodd, eller skal den være litt grålig. Skal den være like svart etter den er grodd, som den er rett etter man har tatovert seg?

Lenke til kommentar

Lurer på to ting:

 

Har Linn sluttet på Leading Light i Bergen?

 

Og

 

Er sugen på bridge og lurer på om det er noen i bergensområdet som er "kvalifiserte" til å ta den.. Har ringt Let's Buzz og vært innom Leading Light og ingen ville ta den. Blei henvist til Ståle Rekkavik i Drammen, ville helst sett å slippe å dra så innmari langt, men må jeg så må jeg..

 

Takker for svar :)

Endret av Morpher
Lenke til kommentar

Lurer på to ting:

 

Har Linn sluttet på Leading Light i Bergen?

 

Og

 

Er sugen på bridge og lurer på om det er noen i bergensområdet som er "kvalifiserte" til å ta den.. Har ringt Let's Buzz og vært innom Leading Light og ingen ville ta den. Blei henvist til Ståle Rekkavik i Drammen, ville helst sett å slippe å dra så innmari langt, men må jeg så må jeg..

 

Takker for svar :)

 

Linn har sluttet sist jeg hørte, ja.

 

Om to steder har takket nei til å ta bridgen din, så er det gjerne en grunn til det. Det er en knotete piercing, og den krever en veldig "riktig" nesebro. I tillegg vil den fremheve alle skjevheter i ansiktet. Men, Ståle er flink, ellers kan du høre med Christiane @ Pinpoint i Oslo.

Lenke til kommentar

Heisann, markus heter da jeg og er 19 år ^^ har lenge vurdert tatovering (omtrent to år) og har tenkt på sleeve, men lurer litt på priser osv, og fant denne på king carlos hjemmeside, og falt pladask, den er helt himmelsk og er VELDIG nære det jeg har tenkt meg. men lurte på sånn ca pris. Det virker som om carlos kan sine saker og jeg er veldig "pleased" med det jeg ser. men er det noen her i norge (reise er ikke ett problem, men bor i oslo) som er like gode, og evt hva slags priser og hvor mange timer (ser for meg en 10-15 timer?) noe ala det der vil ta.

 

Mvh Markus :-)

post-112093-1285726187,1732_thumb.png

Lenke til kommentar

Heisann, markus heter da jeg og er 19 år ^^ har lenge vurdert tatovering (omtrent to år) og har tenkt på sleeve, men lurer litt på priser osv, og fant denne på king carlos hjemmeside, og falt pladask, den er helt himmelsk og er VELDIG nære det jeg har tenkt meg. men lurte på sånn ca pris. Det virker som om carlos kan sine saker og jeg er veldig "pleased" med det jeg ser. men er det noen her i norge (reise er ikke ett problem, men bor i oslo) som er like gode, og evt hva slags priser og hvor mange timer (ser for meg en 10-15 timer?) noe ala det der vil ta.

 

Mvh Markus :-)

Har du stor interesse for Afrika siden du vil ha en giraff og og en flodhest på armen?

Eller var det bare størrelsen og fargen du likte? For min del blir 25000 en syk sum å betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...