Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

yupp( bare søk på Siamese1969 )men bor du i ålesund så har du tilgang på Victor Policheri også:)

Han er ganske ofte i Ålesund, ihvertfall oftere enn Oslo:P

 

Å javel :D Jeg så at han har studio i Grunerløkka. Den ligger faktisk bare 10 min ifra der søstern min bor:)

Men hvordan finner du ut når han kommer til Ålesund eller er tilstede i Oslo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger en god del bilder av fotballogoer gjennom tråden, men tar litt tid å bla igjennom hele da.

Logoen i seg selv er veldig uorginal, alle som tatoverer noe med fotball tar logoen.

 

Heldigvis for min del har United logoen en djevel man kan bruke, samt et gult skip...

 

Jeg ser for meg en djevel, med et gult skipsvrak bak seg som er i et flammehav elns. Hadde vært drit fett!

 

 

Interessant ide Samen.

Selv skal jeg ha en United-relatert tattoo, men ideen min kommer mere fra den magiske kvelden i Moskva.

Satt foran et flagg hvor det sto "If I hadnt seen such riches".

Kanskje en ide til ettertanke og ha noe som minner deg om en begivenhet, hendelse relatert til klubben etc?

Lenke til kommentar

Hva var det du hadde ønsket?

 

Hulken som gjorde markløft med brølet man ser flere ganger i filmene :) For å få detaljene i ansiktet måtte det hele bli så stort at det tok store deler av ryggen, noe jeg ikke synes motivet passer :p

Har jo en annen reserve ide og ta en og en og få en megafet tattoo etterhvert da :) DVS. at jeg tattoverer portretter av spillere på den ene armen min, så blir det en kolasj etterhvert. Alt i Svart hvit tror jeg det blir da.

Lenke til kommentar

Min neste tatovering kommer til å vere på venstre skulder. Mulig fra overarm og over mot brystet der jeg allerede har en. Jeg vil ha noe som har med reising å gjøre, helst ett dyr som er assosiert med reising eller det å aldri slå seg til ro. Har ikke kommet fram til noe. Flytter til USA for å studere til høsten, å kommer til å ta den da. Ideer til dyr osv?

Lenke til kommentar

Hva var det du hadde ønsket?

 

Hulken som gjorde markløft med brølet man ser flere ganger i filmene :) For å få detaljene i ansiktet måtte det hele bli så stort at det tok store deler av ryggen, noe jeg ikke synes motivet passer :p

Kunne blitt drit kult da! ingenting er som en DIGER backpiece

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Hva var det du hadde ønsket?

 

Hulken som gjorde markløft med brølet man ser flere ganger i filmene :) For å få detaljene i ansiktet måtte det hele bli så stort at det tok store deler av ryggen, noe jeg ikke synes motivet passer :p

Kunne blitt drit kult da! ingenting er som en DIGER backpiece

 

For min del hadde den blitt for stor hvis jeg skulle brukt hele ryggen. Men jeg er absolutt enig i at backpiece er kult! :D

Lenke til kommentar

Hva var det du hadde ønsket?

 

Hulken som gjorde markløft med brølet man ser flere ganger i filmene :) For å få detaljene i ansiktet måtte det hele bli så stort at det tok store deler av ryggen, noe jeg ikke synes motivet passer :p

Har jo en annen reserve ide og ta en og en og få en megafet tattoo etterhvert da :) DVS. at jeg tattoverer portretter av spillere på den ene armen min, så blir det en kolasj etterhvert. Alt i Svart hvit tror jeg det blir da.

Uh, du vet at fotballag byttes ut etterhvert?

Lenke til kommentar

Hva var det du hadde ønsket?

 

Hulken som gjorde markløft med brølet man ser flere ganger i filmene :) For å få detaljene i ansiktet måtte det hele bli så stort at det tok store deler av ryggen, noe jeg ikke synes motivet passer :p

Har jo en annen reserve ide og ta en og en og få en megafet tattoo etterhvert da :) DVS. at jeg tattoverer portretter av spillere på den ene armen min, så blir det en kolasj etterhvert. Alt i Svart hvit tror jeg det blir da.

Uh, du vet at fotballag byttes ut etterhvert?

Øh, du vet at jeg tar gamle spillere som har litt status da jeg først gjør det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...