Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drage...tenker du asiatisk da?

for det beste du gjør da syns jeg er og oppsøke en artist som er dyktig innen det

og få tegnet custom.

 

Ellers kan du jo se mer på: Tattooartists.org

 

Ja jeg tenker på asiatisk ja ^^ hmm javel jeg tror jeg skal ut i morra i byen og oppsøke en. men vet ikke om jeg finner noen som er flink i det temaet da. :/

Lenke til kommentar

Jeg har blitt tatovert av ham flere ganger mens han var ved Leading Light i Stavanger og han er veldig dyktig ja. :yes:

 

Men er han seriøs da? Virker litt useriøst når han ikke svarer på mail liksom.

 

Han var absolutt seriøs de gangene han tatoverte meg. Om det er mye pågang som gjør det vanskelig å svare for ham slik det hevdes ovenfor vet jeg ikke, men han var iallefall veldig dyktig for noen år siden da han tatoverte meg og det har han gjort flere ganger. Tviler på at han har blitt dårligere for å si det sånn. Du burde prøve tipset med å ringe.

Lenke til kommentar

Drage...tenker du asiatisk da?

for det beste du gjør da syns jeg er og oppsøke en artist som er dyktig innen det

og få tegnet custom.

 

Ellers kan du jo se mer på: Tattooartists.org

 

Ja jeg tenker på asiatisk ja ^^ hmm javel jeg tror jeg skal ut i morra i byen og oppsøke en. men vet ikke om jeg finner noen som er flink i det temaet da. :/

 

Hvilken by?

Hvis du mener Oslo så anbefaler jeg deg og gå innom Siamese1969 og prate med Noi :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har blitt tatovert av ham flere ganger mens han var ved Leading Light i Stavanger og han er veldig dyktig ja. :yes:

 

Men er han seriøs da? Virker litt useriøst når han ikke svarer på mail liksom.

 

Har man mye å gjøre er det vanskelig å få sittet på pcen.

Beste, har jeg lært, er å ringe.

 

Det kan jo godt hende ja. Tenker jeg tar meg en tur til Invictus i morgen så jeg får snakke med han :)

Lenke til kommentar

Drage...tenker du asiatisk da?

for det beste du gjør da syns jeg er og oppsøke en artist som er dyktig innen det

og få tegnet custom.

 

Ellers kan du jo se mer på: Tattooartists.org

 

Ja jeg tenker på asiatisk ja ^^ hmm javel jeg tror jeg skal ut i morra i byen og oppsøke en. men vet ikke om jeg finner noen som er flink i det temaet da. :/

 

Hvilken by?

Hvis du mener Oslo så anbefaler jeg deg og gå innom Siamese1969 og prate med Noi :thumbup:

 

 

Jeg bor i Ålesund. :D Jeg skal prøve å ta en prat i en tatoveringsbutikk her først. :) Hvis det ikke går bra så er jo det ikke helt umulig å ta seeg en tur til Oslo heller da :D Familien min skal jo flytte i nærheten av oslo om noen måneder så det funker perfekt :D

 

Har Siamese1969 en nettside? Har lyst å se på arbeidet hans og stilen hans :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...