Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger en god del bilder av fotballogoer gjennom tråden, men tar litt tid å bla igjennom hele da.

Logoen i seg selv er veldig uorginal, alle som tatoverer noe med fotball tar logoen.

 

Heldigvis for min del har United logoen en djevel man kan bruke, samt et gult skip...

 

Jeg ser for meg en djevel, med et gult skipsvrak bak seg som er i et flammehav elns. Hadde vært drit fett!

 

Må bare få sagt at tatoveringsprogrammet til NRK har fått meg mer interesert, og mer kritisk seff.

Lenke til kommentar

Leading light i Bergen, vil dere si at de er dyktige på tatoveringer?

 

Edit: Ser at de har en lærling der, kan man velge hvem man vil, eller får man bare utdelt en tatovør?

 

Jeg brukte Leading Light i Stavanger før. Var veldig bra mens Marius Meyer var der. Etterhvert fikk de gjestetatovører som jeg ikke syntes gjorde det så bra så jeg har sluttet å gå dit. kan jo være tilfellet er noe annet i Bergen.

Lenke til kommentar

Heisann:) Lurer litt på dette med etterbehandling av tatoveringer:P

 

Tok min første tatovering i går, og da fikk jeg med en lapp der det står at man ikke skal få vann på den, slik at skorpen blir bløt og kan falle av. Men så står det jo også at jeg skal vaske tatoveringen annenhver dag med grønnsåpe:S

Jeg synes dette høres litt selvmotsigende ut jeg :p

 

Noen som vet?

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar

Heisann:) Lurer litt på dette med etterbehandling av tatoveringer:P

 

Tok min første tatovering i går, og da fikk jeg med en lapp der det står at man ikke skal få vann på den, slik at skorpen blir bløt og kan falle av. Men så står det jo også at jeg skal vaske tatoveringen annenhver dag med grønnsåpe:S

Jeg synes dette høres litt selvmotsigende ut jeg :p

 

Noen som vet?

 

Takk for svar:)

Ikke få vann på den utenom når du dusjer, ikke tørk hardt med håndkle, men trykk håndkleet mot tatoveringen for å tørke den, ikke smør for ofte for da klør det.

Lenke til kommentar

Denne må i mine innlegg, har jævlig lyst på tattoo, men aner ikke hva det skal være. Vil tro det er noe med Manchester United å gjøre kanskje.

 

Ikke for å være kjip, men å bare ha lyst på en tatovering tror jeg er en dårlig grunn til å ta en. Husk at du skal ha den hele livet. Jeg ville heller ventet til du så noe du hadde lyst på og fant ut hvordan stil du ville ha. Tror det er endel som bare tar ett-eller-annet fordi de bare vil være "en av de med tattovering". Sier ikke at du er sånn altså, men ja...

Lenke til kommentar

Hei! Jeg skal ha meg min første tatovering (som skal være en drage) og lurer på hvor jeg kan finne fine og spesielle stiler av drager.

 

Har sett slike sider som TattooMeNow og Chopper Tattoo

som skal ha hatt gode referanser. Dette er sider som krever betaling.

 

Er det noen her som har brukt disse sidene og kan anbefale de eller andre sider?

 

Håper på svar :D

Endret av hellblazer91
Lenke til kommentar

Leading light i Bergen, vil dere si at de er dyktige på tatoveringer?

 

Edit: Ser at de har en lærling der, kan man velge hvem man vil, eller får man bare utdelt en tatovør?

Han lærlingen er en venn av meg og svært dyktig.

 

 

Min siste. Tatt hos Nick. Synes den ser mye bedre i virkeligheten thou.

 

 

Nå er det bare å planlegge sleeven min :p

post-142352-1285325445,2525_thumb.jpg

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...