Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått time hos Hellspawn :D men er litt usikker på om jeg skal gå videre med planen jeg hadde eller ta en annen del av sleven først. Han snakket om ca 15 timer tilsammen og som student har jeg vel egentlig ikke råd til det :(

Ta en prat med ham om betalingsintervaller, forklar hvordan økonomien din ligger an og hvor mye du er i stand til å betale om gangen/hvor ofte du kan betale dette, så tipper jeg at han er behjelpelig. :)
Lenke til kommentar

Men fra sann spøk til Halvor, en ting er å endre på noe man er misfornøyd med, en annen ting er å blekke seg med noe som er vakkert/fint/tøft/artisitisk/tilig/whatever i seg selv, som man vil pynte kroppen med.

 

Jeg tror det er et svært stort mindretall som tar silikon fordi "store pupper er pent", uten at de tenker "jeg har for små pupper".

"Jeg har lyst på litt større pupper" vs "Jeg har lyst på litt mer blekk på brystet".

 

Den som har lyst på større pupper tenker ikke nødvendigvis at de nåværende puppene er forferdelige, akkurat som at det som vil ha blekk ikke nødvendigvis tenker at huden er så forferdelig uten tilsatt farge.

 

Alt går på motivasjon, ikke handling. Begge deler handler om å modifisere kroppen sin.

Lenke til kommentar

Igjen: Jeg tror det er et svært stort mindretall som tar silikon fordi "store pupper er pent", uten at de tenker "jeg har for små pupper".

 

De to jeg kjenner til som har tatt er kanskje ikke all verdens grunnlag å lage statestikk på, men begge var i hvert fall misfornøyde først. Det kommer kanskje litt an på miljø, men med mindre miljøet man er synes en såpass inngripende operasjon som brystimplantat ikke er noen "big deal", så ER det faktisk nettopp det. Noen får seg selvfølgelig en puppejobb fordi det synes store pupper er fint, uten å være misfornøyd med de de har, men jeg tror de er i mindretall. (Særlig fordi jenter generelt alltid er misfornøyd med det aller meste på seg selv :p)

Lenke til kommentar

Er selv gutt/mann, men vil skyte inn at det går ann å fikse/pynte på seg selv uten å nødvendigvis være missfornøyd i utgangspunktet. Selv har jeg ikke ønske/plan om å ta ansiktstatovering fordi jeg føler jeg må, men fordi jeg vil. Har hørt at Mike Tyson var missfornøyd med utsende sitt og at det var derfor han tok sin, men han er bare en mot mange.

 

Når det er sagt så har du nok rett i at det er missfornøye som ofte ligger bak når folk begår den slags inngrep.

Lenke til kommentar

Jeg tenker i utgangspunktet at det er litt forskjell på et kirurgisk inngrep og tattovering. På en måte blir det litt dobbeltmoralsk av meg da man egentlig kan sidestille scarification-en min med et kirurgisk inngrep siden det innebærer å skjære vekk hud.

 

Enig i at det er en forskjell, men nå har det jo plutselig blitt et tema i denne tråden.

Lenke til kommentar

Nrk sitt program er ute, etter å ha sett første episoden vil jeg faktisk si at det er ganske bra til og være en Norsk produksjon.

 

Dere kan se den Her

 

Benket meg foran tven i går selv, og måtte inn for å se andre episoden etterpå.

Syns det var ganske underholdende, og syns det er bra de har med det positive OG negative ved tatovering ^^

 

Snike meg inn under første episoden klarte jeg også, fra OTC i fjor :p

Spennende da om de viser noe fra i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...