Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, fordi de har lav iq. Er liksom en egen "type" folk som tar tribals. Generelt sett er de hakket dummere enn mange andre. Det er hvertfall min erfaring.

I mitt hode så er det en overvekt av den gruppen som tar silikon, røyker, og sitter og drikkel øl halv to en torsdag mens de speider desperat etter oppmerksomhet fra et eller annet hannkjønn også. :p

 

Men fra sann spøk til Halvor, en ting er å endre på noe man er misfornøyd med, en annen ting er å blekke seg med noe som er vakkert/fint/tøft/artisitisk/tilig/whatever i seg selv, som man vil pynte kroppen med.

 

Jeg tror det er et svært stort mindretall som tar silikon fordi "store pupper er pent", uten at de tenker "jeg har for små pupper".

 

Men je dømmer ingen jeg, så lenge de overdriver, og så lenge man ikke kan se kantene på innlegget - for det er ikke bare stygt, det er skikkelig fælt. Typisk beinrangel ala Vitoria Beckham som oppnår denne flotte effekten.

Lenke til kommentar

etter hvor lang tid er det vanlig at skorpa på en tatovering begynner å falle av?

 

tok tatovering forrige torsdag og nå nettopp kom den første skorpa av, den var utrolig liten da, kanskje 1mm tykk og 2mm lang. ikke store greiene, men lurer på om det er vanlig etter 5 dager :S

 

er det dumt om jeg smører den FOR mye med salve?

Lenke til kommentar

Det varierer fra person til person pga. hudtype og hvor bra huden din gror.

Hos meg så begynner det rundt 4-5 dagen omtrent hver gang.

Bare la det gå naturlig, altså ikke noe plukking på skorpa eller dra biter av selv om de sitter løst. :)

 

Ellers så gjør som eplefe sier så skal du se at det blir som det skal :thumbup:

 

 

Edit: ligger tydligvis i familien :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

takk og lov! har kun 1 fra før av men den tok jeg for 3 år siden så huska ikke prosedyren.

 

Kom ut av dusjen, tok på spenol og så at skorpa allerede begynte å komme av. Trodde kanskje det var for tidlig etter kun 5 dager og fikk skikkelig panikk. skal jo ha den resten av livet så vil jo den skal bli bra :yes:

 

jeg har vært veldig forsiktig, ikke tatt på den i det hele tatt, gått med singlets hele tiden (har på overarmen), ikke ligget på den og tenkt på at den ikke skal forstyrres i det hele tatt, så gleda meg å høre at alt går etter planen :) takk for svar

Lenke til kommentar

Forsøker og bumpe litt, noen som har erfaringer med Artful Ink på Gjøvik? På godt eller vondt?

 

Nå veit ikke jeg hvem som jobber der nå, men han som jobba der en gang før skulle gjøre en piece på en kamerat av meg. Han tok kantlinjer og skyggelegging, også fikk vi plutselig vite at han ikke hadde arbeidstillatelse i Norge. I ettertid har vi også funnet ut at denne personen ikke gjorde en spesielt bra jobb, da nesten alt blekket fra store mengder av skyggelegginga har falt vekk.

 

Dette har han nektet å gi noe tilbake for, når kameraten min da tenkte han skulle gå til et annet sted for å få det ferdig.

 

det var min erfaring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...