Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Du er idiot om du piercer den selv iallefall!

 

Den beste pierceren her inne begynte vel på seg selv. :mrgreen:

 

 

Piercing i tungen på gutter begynner vel nesten å bli like normalt som på jenter. Ikke ta det ut i fra hva andre mener, har du selv lyst på, er det bare å stikke i vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva synes folka om gutter med pierca tunge egentlig? har litt lyst på det, men mange oppfatter det sikkert som femi, homofilt osv.

 

har lyst til å pierce selv og. blir det mer hovent da? vet hvor jeg skal sette

6131475[/snapback]

 

Du er idiot om du piercer den selv iallefall!

 

(Og da regner jeg med at du ikke har gått kurs eller skole for å lære å pierce)

6131831[/snapback]

i såfall er jeg idiot :!:

 

tok øyenbrynet selv i høst. 500kr spart :)

6131850[/snapback]

 

 

Risikere gigantisk betennelse > 500kr

:hmm:

Logisk nok

 

 

Piercing i tunga er som alle andre piercinger. Noen passer det, andre gjør det ikke. Er du skikkelig femi med halvlangt hår, rosa t-skjorte osv. så ville det sett passe homo ut med tungepiercing.

Lenke til kommentar

Du forstod vel hva jeg mente? :p

 

De fleste personer vil mene at en mann med lilla halvlangt hår, stramme skinnklær og tungepiercing ser femi ut, og så har de fleste en stereotype av homofile som femi.

 

Gidder ikke å ha en "hvordan homofile ser ut"-debatt.

Lenke til kommentar

i såfall er jeg idiot :!:

 

tok øyenbrynet selv i høst. 500kr spart :)

6131850[/snapback]

 

Du ser sikkert forskjellen på et øyenbryn og en tunge du også ;) Om du vil ha det smertefullt, og med store sjangser for infeksjoner kan du jo gjøre det selv. Om tunga di rotner bort har du iallefall spart 600 kroner :whistle:

 

Jeg stakk masse hull i ørene mine før, men alle andre steder på kroppen har jeg latt profesjonelle ta seg av!

Lenke til kommentar
:mrgreen:

 

Jeg må snart få feriepenger sånn at jeg kan finne ut om jeg har råd til å stikke hull i øret mitt. Noen som vet hvor lang grotiden er i ørebrusken (midt inne i "øreskjellet")?

6132302[/snapback]

 

 

Jeg hadde hull i ørebrusken før, på toppen av øret, og det hullet grodde aldri, selvom jeg renset det korrekt. Ble etterhvert lei av smerter og verk, så jeg tok ut ringen.

Lenke til kommentar
:mrgreen:

 

Jeg må snart få feriepenger sånn at jeg kan finne ut om jeg har råd til å stikke hull i øret mitt. Noen som vet hvor lang grotiden er i ørebrusken (midt inne i "øreskjellet")?

6132302[/snapback]

 

Jeg har tatt hull i ørebrusken. Det var faktisk ikke verre enn å ta hull lengre nede i øret, men må innrømme at jeg fikk det gjort hos en frisør, med pistol :blush:

 

Grotiden husker jeg ikke så mye av, da jeg er så vandt med slik at jeg ikke biter meg merke i hvor lang tid det tar. Noe lengre tid om du piercer enn om du puncher

 

3-6 months (pierced) 2-4 weeks (punched)

 

quote hentet fra ABC of piercings på piercing.com

Lenke til kommentar

Jeg hadde en gang hull i brusken helt øverst, tatt med den fantastiske oppfinnelsen "frisør-pistol". Etterhvert tok jeg den ut, da det var masse kluss med den. Lurer på om jeg kanskje skal kjøre full pupp, og punche denne gangen. Har en liten idé om at det er "bedre", da du tar vekk det som måtte komme i veien for legemet du setter inn, i motsetning til piercing, der du bare dytter det til siden.

 

 

Redigert:

Det jeg tenkte på var to slike ringer rett over hverandre, med mulighet til å skifte til noe slikt (riktig nok bare to barbeller) hvis anledningen krever det. :)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Å pierce er jo ikke akkurat verdens største hokus pokus da så lenge man er stødig på hånda og har tilgang til sterilt utstyr. Søstra mi var piercer og viste meg the basics. I dag har jeg vel tatt 6-7 piercinger på meg selv. Og 5 piercinger på 2 venninder av meg hvor da hun ene fikk en bedre leppe piercing av meg enn den andre hun tok på studio :p Men nå får jeg tilgang til sterilt-pakkede nåler, skikkelige hansker etc. Jeg har ikke gått noe kurs eller skole så vil ikke si jeg kan pierce og jeg har heller ikke turt å tatt noen nippel eller tunge-piercing, det tør jeg heller ikke å ta på andre. Har kun tatt leppe, septum og medusa. Og diverse ørepynt :)

 

EDIT: Vil bare si at jeg mente enkle piercinger ikke er noe hokus pokus. Ble veldig feil det jeg skrev. Kreves utrolig mye av en piercer som skal f.eks. ta tunge, underliv etc.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Å drive og stikke med sikkerhetsnåler, knappenåler, synåler eller tannpirker kan vel sammenlignes med å tattovere seg selv med kniv og sprittusj. Har du tilgang på ordentlige greier så er saken en annen.

 

Selv betaler jeg glatt 500 for å få gjort det skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...