Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 har lyst på en tatovering på underarmen.. men har litt lyst å ha noe jeg har mekket selv.. er det mulig? Såklart. Alt det du ser i mappene hos en tatovør, er bare ment som inspirasjon. Du må ikke velge et motiv fra disse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 For øvrig, her er en artig artikkel som tar for seg kombinasjonen tatoveringer og gamere/datanerder. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Noen som skal ha seg en sånn en? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hahahahhahahhahah.. Sykesyke mann Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Den må ha blitt tatt under bedøvelse.. ingen er så sjuke i skallen at de takler den smerten der... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det var et fint motiv, synes jeg. Hadde det bare vært litt klarere farger og litt andre flammer hadde det vært topp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Mens vi først er inne på temaet... Lekkert? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 "klumpene" var jo skjeve... De må være symmetrisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Nok et bilde fra Snuskene Bak Kinoen. 17 år gammel jente, skjev tatovering. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Hvordan ser dere på gutter som har piercing i brystvorten? Jeg vil at kjæresten min skal ta, prøver å overtale han Endret 4. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Irriterende at bildene tidlig i tråden ikke funker. Hvis jeg skal tatovere meg skal jeg ha navnet på jenta mi og navnet på produksjonsselskapet mitt på hver sin underarm. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Heh.. navnet på kjæresten er en Klassisk Ting Folk Angrer På. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er vel ca like lurt som å ta tatovering av PC-specs'ene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Heh.. navnet på kjæresten er en Klassisk Ting Folk Angrer På. Takk Den Fra Oven for at jeg ikke er klassisk da Gjør det på et annet språk slik at jeg kan si det står noe annet, hvis vi gjør det slutt. Det er vel ca like lurt som å ta tatovering av PC-specs'ene sine. Nå er ikke jeg den som skifter dame like ofte som jeg skifter hardware. Endret 5. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 For de som skulle bo i Bergen, det kommer en artikkel i BT i morgen som handler om tatovering, piercing og aldersgrenser. FYI. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hmm, håper de legger den ut på nett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 De pleier å gjøre det, ja. Det blir litt kortere versjoner og med færre bilder, men jeg håper poenget kommer bra frem. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har nå to tattiser.. en i korsryggen og en i nakken.. Den i korsryggen, er ikke helt bra..Litt feil lengder osv.. Men jeg syntes det ikke gjør så mye, heller litt kult.. En tribal etter min mening skal ikke være 100% symtrisk, men det får da være grenser..! (sikkert min feil og.. tatt i fylla i syden, og det rare er at jeg er fornøyd).. Neste stor lønning kommer den en på underarmen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Tingen er at sånne typiske korsrygg-motiv er i 99.9^9% av tilfellene dønn symmetriske. Den ene halvdelen tegnes opp, og så blir den delen speilvendt. Ikke hadde hun bedt om å få den skjevt plassert, heller, så dette står og faller på den inkompetente tatovøren som driver stedet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 En jente jeg gikk i klasse med på ungdomskolen har tattovering på korsryggen, tatt av folka-bak-kinoen. Den er fin og skjev og asymetrisk, og alt for langt oppe (så det kan vel knapt kalles korsryggen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå