Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Halvsleeve og quartersleeve er to forskjellige ting. Men jeg aner ikke, jeg tror ikke jeg er i stand til å anbefale noen noe når det gjelder fotballtatoveringer. Realisme? Detaljer? Farger? B&G?

Spørs hva du mener med realisme... Noe detaljer bør det vel være. Har tenkt på svart-hvitt. B&G?

 

Det jeg først og fremst som lurer på er hvilke artister som virkelig kan sakene sine. I første omgang må jeg komme med ideer så får jeg som jeg liker utkastene de evt. tatoveringsartistene lager.

 

Black & Grey

 

Du kan jo begynne å se igjennom arbeidet til diverse artister for å finne ut om du du liker stilen. Så får du eventuelt gå videre med å be dem tegne opp til deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om folk har lettere for å akseptere tatoveringer enn f.eks silikonpupper. Tatovering og plastisk kirurgi går jo i prinsippet ut på det samme, eller hur?

Overhode ikke.Er større farer med å ta å putte silikon i puppa enn å tattovere seg. Jeg aksepterer tattoveringer bedre en pupper. Å drive å dytte plast inn i kroppen forde de tror de ikke ser bra ut er for meg en mysterium. En ting hadde det vært hvis de hadde måtte opperere vekk ene puppen pga noe og dermed fikk ny pupp.

Lenke til kommentar

Plastikk-pupper er jo ikke gode og ta på engang :cry:

 

Er veldig enig med deg Estella, er veldig for plastisk kirurgi hvis personen trenger det( kreft, ulykke osv.) men bare pga. det stygge samfunnet vi har "påtvinger" oss hva som er fint og hva som er stygg støtter jeg ikke.

Når man hører 9-åringer sier de er feite osv.( når de ikke er det) og snakker om å slanke seg så blir jeg lei meg rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som sier at "plastikk-pupper" (er ikke alle som er silikon en gang, noen har saltvann, andre har faktisk silikon som ikke er plast det heller) er ekle å ta på har svært sjeldent tatt på et par. Og jeg mener ikke helt ferske pupper som ikke har rukket å "dette ned" og ligge seg til rette, jeg tenker på de som er ett år eller eldre. Kjennes stort sett rimelig realistisk ut.

 

Og jeg er med Penis, det går ut på det samme. Augmenting your body permanently.

Lenke til kommentar

Folk som sier at "plastikk-pupper" (er ikke alle som er silikon en gang, noen har saltvann, andre har faktisk silikon som ikke er plast det heller) er ekle å ta på har svært sjeldent tatt på et par. Og jeg mener ikke helt ferske pupper som ikke har rukket å "dette ned" og ligge seg til rette, jeg tenker på de som er ett år eller eldre. Kjennes stort sett rimelig realistisk ut.

 

Og jeg er med Penis, det går ut på det samme. Augmenting your body permanently.

Er veeeeeeeldig mange pupper også som du ser er fake.Lite lekkert

 

Men liker tattoveringer jeg,selv om jeg enda ikke har fått noen *SKUMMELT*

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Overhode ikke.Er større farer med å ta å putte silikon i puppa enn å tattovere seg. Jeg aksepterer tattoveringer bedre en pupper. Å drive å dytte plast inn i kroppen forde de tror de ikke ser bra ut er for meg en mysterium. En ting hadde det vært hvis de hadde måtte opperere vekk ene puppen pga noe og dermed fikk ny pupp.

Man kan jo si det samme med tatovering, "å drive å dytte blekk inn i kroppen fordi de tror de ikke ser bra ut". I prinsippet er det jo akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Man man dytter ikke inn en tattovering fordi man tror man ikke ser bra ut, men fordi man har lsyt på tattoveringen/motivet.

 

Med mindre man virkelig har en fysisk defekt (en pupp dobbelt så stor som den andre, f.eks, eller ingen pupper i det hele tatt), er en puppejobb, nesejobb, osv, osv. noe man gjør fordi man føler man i egne øyne ikke er bra nok i andres øyne. ("Det er bare for min egen del altså, men det er fordi andre skal synes jeg er fin"). Man vil "rette opp en defekt" man ikke er fornøyd med, man vil ikke ha/skape noe nytt med kroppen sin.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg er med på den. Men nå snakker jeg om de som velger å operere seg for å bli 'finere' og ikke fordi de har hatt kreft og mangler en pupp. Noen vil ha store pupper rett og slett fordi de mener det er fint. På lik linje som enkelte mennesker som vil tatovere hele kroppen fordi de syntes det er fint med farger og motiver. Plastisk kirurgi og tatovering er ikke på hver sin side av fotballbanen mener nå jeg.

 

Edit: Såklart ikke, men hvis man syntes et motiv er fint kan man jo like gjerne ha det på veggen. Man tatoverer seg gjerne fordi man syntes det ser fint ut _på huden_

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar

Såklart Eplefe, men du også vet like godt som meg at VELDIG mange av de som opererer seg gjør det for de er misfornøyde.

 

Så hvis vi går utifra at personen gjør det for og gjøre seg "penere" og det samme gjør personen som tattoverer seg så er det likt.....til en viss grad.

UANSETT er det en drøy sammenligning.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Har tenkt en del i det siste, og kommet fram til motiv og plassering, men jeg mangler fortsatt å bestemme meg for tatovør. Jeg studerer og bor på Gjøvik, og det er et tattoo-studio her, Artful Ink.

 

Jeg er veldig nøye med at denne (første) tatoveringen skal bli bra, så jeg trenger en dyktig, og ikke minst seriøs artist.

 

Noen som har erfaring, på godt eller vondt, med Artful Ink på Gjøvik?

Endret av mr. Zilter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...