Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge saltet ikke inneholder for mye mineraler går det egentlig fint. Rock-Salt ( står i krydderhylla på i allefall Rimi, Mega og Rema i skruboks ) er enda renere en Havsalt, så det ville jeg anbefale deg å bruke.

Om du ikke skulle greie å finne dette heller kan du kjøpe vanlig salt. Så lenge det ikke inneholder Jod er det forsåvidt greit. Til tross for at Jod har desinfiserende egenskaper kan det være irriterende for et sår. I tilegg er Jod hos enkelte, allergifremkallende.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Jaja, nå har piercingen min grodd, og vell så det. Men nå i senere tid har den begynt å gi fra seg væske. Er ikke noe farge eller lukt av den, men det er jo irriterende å alltid måtte sjekke om det renner. Føler meg jo som en siklende raring der jeg går.

 

Tok den 14. juni i år, just in case..

Lenke til kommentar

Kunne vært nyttig å høre hvor den er òg, da tre måneder ikke er en forsikring om at den er grodd særlig mange steder. Antar det er leppen siden det er snakk om sikkel, da. Labretpiercinger bruker mellom to og tre måneder på å gro, så det er ikke sikkert den er ferdiggrodd om du har vært uforsiktig/bevegd for mye på smykket/renset for lite/for ofte osv.,

Lenke til kommentar

Kunne vært nyttig å høre hvor den er òg, da tre måneder ikke er en forsikring om at den er grodd særlig mange steder. Antar det er leppen siden det er snakk om sikkel, da. Labretpiercinger bruker mellom to og tre måneder på å gro, så det er ikke sikkert den er ferdiggrodd om du har vært uforsiktig/bevegd for mye på smykket/renset for lite/for ofte osv.,

 

Ehe, ja er underleppa det er snakk om.. Ja, jeg har "desverre" bevegd en del på den.

Lenke til kommentar

Øret mitt kan ta seg ei bolle snart. Nå har alle 3 hullene begynt å lolle. SLUTT! :( Tilbake til saltvannsoppløsning og Q-tips. Sigh.

Kanskje du kan vurdere saltvannsomslag med kompress? Det funket for meg da jeg fikk en fryktelig irritert leppe etter piercing nummer tre i den. :)

Er verdt et forsøk. Måtte ta ut min lille, men dyrebare, 5 mm tube for å la den hvile litt og nå har den trukket seg sammen, muh.

Lenke til kommentar

Halvsleeve og quartersleeve er to forskjellige ting. Men jeg aner ikke, jeg tror ikke jeg er i stand til å anbefale noen noe når det gjelder fotballtatoveringer. Realisme? Detaljer? Farger? B&G?

Spørs hva du mener med realisme... Noe detaljer bør det vel være. Har tenkt på svart-hvitt. B&G?

 

Det jeg først og fremst som lurer på er hvilke artister som virkelig kan sakene sine. I første omgang må jeg komme med ideer så får jeg som jeg liker utkastene de evt. tatoveringsartistene lager.

Lenke til kommentar

Spørs hva du mener med realisme... Noe detaljer bør det vel være. Har tenkt på svart-hvitt. B&G?

 

Det jeg først og fremst som lurer på er hvilke artister som virkelig kan sakene sine. I første omgang må jeg komme med ideer så får jeg som jeg liker utkastene de evt. tatoveringsartistene lager.

 

Realisme - at det skal se realistisk ut.

 

Spørs helt hvor i landet du er, eller om du er fleksibel til å dra?

De fleste tatovører setter vel opp noe slik at dere kan diskutere utkast, men de vil nok også sette opp ny time til å starte prosessen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...