Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Lisa og Ann: Nå er jeg i dialog med Leila, det jeg spør om er ikke kul jobb så håper på et positivt svar.

Sendte ihvertfall den grundigste mailen hun har fått uten og spørre tror jeg :!:

 

Prisen hun tar var bare en bonus :)

 

 

Gled deg, hun er helt elsk. Vel, det hørtes veldig fjortis ut, men hun er hvertfall flink, effektiv og en grei samtale partner mens man først holder på. Og hun holder ut med pipinga mi ;)

Lenke til kommentar

Jeg brukte lang tid på mailen , tok bilder så hun fikk se hele armen fra albuen og ned, skrev lengden samt omktresten rundt armen oppe ved albuen og håndleddet...samt sendte med bilde av den alice-sleeven tilfelle hun kunne bruke noe fra den boka.

Ga så mye info som jeg kunne da:) Pluss hun fikk full frihet, men sa of course hva stiler jeg likte.

Den delen jeg vil hun skal ta er det siste som er igjen av drittet.

 

 

Sa også vil ha hel-dags økter siden jeg bor i Strømmen så er det greit med tanke på reise osv.:)

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg brukte lang tid på mailen , tok bilder så hun fikk se hele armen fra albuen og ned, skrev lengden samt omktresten rundt armen oppe ved albuen og håndleddet...samt sendte med bilde av den alice-sleeven tilfelle hun kunne bruke noe fra den boka.

Ga så mye info som jeg kunne da:) Pluss hun fikk full frihet, men sa of course hva stiler jeg likte.

Den delen jeg vil hun skal ta er det siste som er igjen av drittet.

 

 

Sa også vil ha hel-dags økter siden jeg bor i Strømmen så er det greit med tanke på reise osv.:)

 

 

Nesten så jeg må tvinge deg til å sende en PM om når for jeg vil så satan se Alice sleeven din live..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hei.

Noen som vet om Bepanthol kjøpt i Spania og Bepanthen fra Norge er identiske produkter.

Bepanthol er jo bare genialt på tattis.

 

???? Ingen som vet

Hei.

Hvor i Norge får du kjøpt dette? Apoteket?

Lenke til kommentar

er vel et veldig amatørspørsmål, men i går tok jeg en halfsleeve, kun konturene da, satt i 4 timer. var ganske sliten i armen i går og i dag er armen ganske øm. Dette er vel vanlig?

 

Lest noen steder at det muligens kan være infeksjon :S

 

Slapp av :thumbup:

Sunn og frisk arm, er vedlig vanlig. Tar på kroppen vet du.

Har sittet i et par ganske ekstreme økter( 10 timer med kanskje 10-15minutts pause tilsammen ) og da hadde jeg feber i 2 dager etterpå.

Kroppen sier ifra uansett:)

 

Så mitt beste råd er drikk godt, spis godt og slapp av:)

Kroppen trenger bare og heale samt ro første 2 døgene, den kan jo variere. Så må bare si utifra meg.

 

 

Ann: Fikk svar , men ikke noe av det jeg lurte på( ikke at det gjorde noe, så det er sagt:P).Fikk "Er ikke den der den Victor Poli. jobber på ?????:)"

da smilte jeg litt ja :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

tok tattis i går, går det da greit å drikke alkohol i dag?

 

tenker på at alkohol tørker ut kroppen og da blir vel huden påvirket samtidig og legingen av såret går saktere

Lest litt rundt på nette om dette.Konklusjonen ble at man burde drikke dagen etter pga at blodet blir tynnere og det tar lengre tid og gro osv. Til og med en fyr som klart å få hele tattoveringen ødelagt(aner ikke hvordan) Hadde heller offret en fredag for å være på sikkre siden..

Lenke til kommentar

Er jo dagen etter for han da:P

Men bare alkohol ødelegger ikke en tattis, men folk har glemt papiret på piecen og den har festet seg slik ta..ja:P

Eller nå kan det skje mye i fylla så er ikke vansklig og se for seg at noen klarer og få en hel piece pga. det.

 

Skjedde med en tattovør i Oslo :roll:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...