Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"nei, nei, nei, nei" til hva? :tease:

 

Lisa: Tok deg på "ordet" når det du skriver hun er flink til cover-up, har fremdeles de forbanna stjernene. Så skal høre om hun har noen gode ideer:)

 

Når det gjelder cover-up så gir jeg tattovøren omtrent full frihet, blir best da. Ihvertfall ofte har jeg funnet ut :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

"nei, nei, nei, nei" til hva? :tease:

 

Lisa: Tok deg på "ordet" når det du skriver hun er flink til cover-up, har fremdeles de forbanna stjernene. Så skal høre om hun har noen gode ideer:)

 

Når det gjelder cover-up så gir jeg tattovøren omtrent full frihet, blir best da. Ihvertfall ofte har jeg funnet ut :thumbup:

 

:)

Jeg syns i hvert fall hun er dyktig, og har enormt potensial til å bli bedre.

Vet denne jenta tar tatovøryrket seriøst ^^

Hadde gått til henne selv hadde det ikke vært for at jeg havnet hos Linda :p

Lenke til kommentar

Har desverre "problemer" med Linda etter hun oppførte seg som en tenåring som ikke klarer og innrømme at hun tok feil :(

 

Syns egentlig det er litt trist siden jeg syns hun er en utrolig artist.

Så at det kommer noen andre med stort potensiale innen portretter er bra, det er det uansett siden det er en stil som ikke mange her i Norge er dyktige på.

 

Syns den batman-coverupen var utrolig fin.

Lenke til kommentar

1500kr :thumbup:

 

Det er jo overkommelig :thumbup:

 

Burde kanskje høre med Noi direkte om dette, men kan no spørr her når eg er igang. Eg bur på vestlandet, 9 timer biltur til Oslo. Derfor kan eg ikkje bare droppe innom no og då, og lurte derfor på om han gjer 10 timer sessions? Litt greit å få gjort mest mulig når eg først er i Oslo. :)

Lenke til kommentar

Hallais. Blei anbefalt Eddie James tattoo av ein halvtungt tatovert kar her, saa lurer paa kva folk synest om artworket hans?

 

Du kan finne mye bedre artister enn han, jeg hater og i sånt for han har sikkert gjort bra også. Men hvis jeg skal svare utifra hjemmesiden så syns jeg det var midt på treet.

 

Ingenting spesielt. Bildene var såpass små at det er vanskelig å bedømme kvaliteten, men det jeg så var ingenting å rope hurra for. Minus for bedriten webside med flash-intro.

 

Synd, men det er jo godt å få bekrefta før eg tek steget. Skal vere skikkeleg som sagt. Trur ikkje det er så mange topptatovørar i området, så då blir tattisen utsett på ubestemt tid.

Lenke til kommentar

Vurderer en sleve på underarmen. Da har jeg foreløpig tenkt på koi fisk som tema. Men hvis jeg trener i framtiden å armen blir større vil tatovering bli "ødelagt" da? Noen som har bilder av slike tatoveringer?

Det går helt fint vil ikke bli ødelagt. med mindre du går fra 20cm til 70 på 2 uker da kan det bli ødelagt, men trolig ikke.

Lenke til kommentar

Bonn: Hvor bor du?

 

Joker: Har gått ned 70kg nå og ingen viser tegn til det.

Eneste er at de "sitter bedre siden jeg har blitt mer markert.

Så gå og blekk deg og tren med god samvittighet :thumbup:

Det kan skje, men da må du vokse MYE.

 

 

Lisa og Ann: Nå er jeg i dialog med Leila, det jeg spør om er ikke kul jobb så håper på et positivt svar.

Sendte ihvertfall den grundigste mailen hun har fått uten og spørre tror jeg :!:

 

Prisen hun tar var bare en bonus :)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hvis du har planer om å reversere det er det strengt tatt ikke store grunnen til å begynne å utvide i utgangspunktet, er det?

 

Innstillingen din :love:

Nei, sant. Jeg tenker litt sånn om folk som tatoverer seg på helt usynlige plasser så det ikke skal plage dem senere. Det er bare det at jeg er ikke så sikker på om jeg kommer til å være så glad for mine tunnels om tretti år, men jeg har veldig lyst på det nå... Så, pytt. Får heller operere, by then har de sikkert blitt skikkelig flinke til å fikse øreflipper siden det er så mange som har utvidet de siste årene.

Lenke til kommentar

Charlotte: Om 30år så er du bare enda mer glad i ørene dine ;)

Jeg blir 30 i år og det med ørene har ikke roet seg et hakk...økt betraktlig. Faktisk blitt mer åpen for piercinger som jeg ikke ville ha som 19 åring:P

 

 

Barone: Første natten så holder jeg alltid plasten på...hater det, men det lønner seg vist siden "sårene" får mer fred enn hvis du tar av.....slik jeg har forstått det på de virklig dyktige tattovørene jeg går til. Første uken må jeg sove med skjorter i fake-silke eller fløyel :!: Den siste der er Victor Policheri som mener.

 

Poenget mitt er at det finnes ikke en riktig fasit, men du taper ingenting på og ha plasten på til i morra;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Sjekk ut Noi :thumbup:

 

Asiatisk+Norge+Awesomness er lik Noi på siamese1969

 

Føler faktisk ikke at jeg overdriver engang.

( siste årene så har han tatt så mye premier at det begynner og bli litt komisk )

 

Uansett, skal være en god del bilder på hjemmesiden.

Hvis ikke så kan du gå på tattooartists.org, der legger mange tattovører ut det de gjør, tegninger osv.:)

 

Hvis du ikke finner noe på de 2 så rop ut.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...