Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingenting er "unormalt" Når det kommer til kropskunst, jeg skal begynne på underarmene.

Noen som har brukt den derre greia til elecrtic linda på hjemmesiden som man fyller ut ang hva man vil ha osv. som genererer en email?

og evt. hvor lang tid tok det før du fikk noe respons?

Lenke til kommentar

ingenting er "unormalt" Når det kommer til kropskunst, jeg skal begynne på underarmene.

Noen som har brukt den derre greia til elecrtic linda på hjemmesiden som man fyller ut ang hva man vil ha osv. som genererer en email?

og evt. hvor lang tid tok det før du fikk noe respons?

Jeg har brukt den, men ville tatt en telefon for det etterpå.

Ettersom jeg kan huske får man bekreftelse på at de har mottatt.

Lenke til kommentar

en av de få jeg vurderer til ryggen :love:

Noe som blir leeeenge til :!:

Tenker selv på en fra skulderen og ned til brystet. Over kravebeinet er nok ikke den mest smertefrie greia, men det er jo en lav "pris" når det holder for resten av livet.

Drømmen er jo fortsatt i ansiktet, men lar det bli med drømmen foreløbig.

Lenke til kommentar

Ja fikk en bekreftelse, men synes det er litt laber service at de ikke sender en "personlig" mail om at jeg vil få en time en eller annen gang i nærmeste framtid

Ettersom jeg husker ber de også om tlf-nummer, så du blir ringt opp.

Eventuelt mail når de får gått i gjennom på studioet.

Men vil du være sikker, så ring :)

Lenke til kommentar

Ja fikk en bekreftelse, men synes det er litt laber service at de ikke sender en "personlig" mail om at jeg vil få en time en eller annen gang i nærmeste framtid

Ettersom jeg husker ber de også om tlf-nummer, så du blir ringt opp.

Eventuelt mail når de får gått i gjennom på studioet.

Men vil du være sikker, så ring :)

Hører jeg ikke noe i løpet av neste uke så ringer jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål. Er 19 år nå, og har i lang tid ønsket meg en tatovering på skulderen, og/eller overarmen. vet enda ikke hva jeg vil ha, men jeg ønsker virkelig at det skal være detaljert og vakkert. Nå får jeg sikker masse pes om at det er håpløst fordi jeg ikke har noe bedre eksempel enn det der, men det får bare være. Mine spørsmål er; hva er de beste studioene i Stor-Oslo, og hva kan jeg regne med i pris for en tatovering som tatovøren selv designer, og som ikke er større enn at den går fra skulderen, og litt ned på overarmen?

Noen som også har forslag til hvordan jeg kan utforme ideer til tatoveringer? Nettsider, personer etc som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...