Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Må få gjort ferdig det jeg driver med først Detec, så er det den kuren som jeg har fortalt deg om:( Skal til sykehuset 30.9...ikke så veldig lenge til heldigvis. Begynner og tære på nervene hele greia der nå. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Der hadde jeg plutselig 10mm tunneler istedet for 9mm plugger. Var så uheldig at den ene pluggen datt ut og knuste når jeg dusja, så jeg måtte gå med en halv plugg i øret siden det. Heldigvis var Pinpoint snille og sendte nye på dagen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ouch, sier vel egentlig nok om hvor fort øret strekker seg selv når en skalpellerer, skal sette meg ned å strekke videre etterpå, men trenger nye plugger, bare klarer ikke finne noen kule til 28mm Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er det veldig uvanlig med half-sleeve rundt underarmen? Hvis jeg søker på "half-sleeve", så får jeg bare opp bilder av sleeves rundt overarmen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ingenting er "unormalt" Når det kommer til kropskunst, jeg skal begynne på underarmene. Noen som har brukt den derre greia til elecrtic linda på hjemmesiden som man fyller ut ang hva man vil ha osv. som genererer en email? og evt. hvor lang tid tok det før du fikk noe respons? Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ingenting er "unormalt" Når det kommer til kropskunst, jeg skal begynne på underarmene. Noen som har brukt den derre greia til elecrtic linda på hjemmesiden som man fyller ut ang hva man vil ha osv. som genererer en email? og evt. hvor lang tid tok det før du fikk noe respons? Jeg har brukt den, men ville tatt en telefon for det etterpå. Ettersom jeg kan huske får man bekreftelse på at de har mottatt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja fikk en bekreftelse, men synes det er litt laber service at de ikke sender en "personlig" mail om at jeg vil få en time en eller annen gang i nærmeste framtid Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 en av de få jeg vurderer til ryggen Noe som blir leeeenge til :!: Tenker selv på en fra skulderen og ned til brystet. Over kravebeinet er nok ikke den mest smertefrie greia, men det er jo en lav "pris" når det holder for resten av livet. Drømmen er jo fortsatt i ansiktet, men lar det bli med drømmen foreløbig. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja fikk en bekreftelse, men synes det er litt laber service at de ikke sender en "personlig" mail om at jeg vil få en time en eller annen gang i nærmeste framtid Ettersom jeg husker ber de også om tlf-nummer, så du blir ringt opp. Eventuelt mail når de får gått i gjennom på studioet. Men vil du være sikker, så ring Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja fikk en bekreftelse, men synes det er litt laber service at de ikke sender en "personlig" mail om at jeg vil få en time en eller annen gang i nærmeste framtid Ettersom jeg husker ber de også om tlf-nummer, så du blir ringt opp. Eventuelt mail når de får gått i gjennom på studioet. Men vil du være sikker, så ring Hører jeg ikke noe i løpet av neste uke så ringer jeg Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hallais. Blei anbefalt Eddie James tattoo av ein halvtungt tatovert kar her, saa lurer paa kva folk synest om artworket hans? Endret 8. september 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Ingenting spesielt. Bildene var såpass små at det er vanskelig å bedømme kvaliteten, men det jeg så var ingenting å rope hurra for. Minus for bedriten webside med flash-intro. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei. Noen som vet om Bepanthol kjøpt i Spania og Bepanthen fra Norge er identiske produkter. Bepanthol er jo bare genialt på tattis. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fikk melding på facebook om at en Patric fra Underground tattoo skal jobbe på Hellspawn en periode i September, noen som har erfaringer med han? og hva pleier prisen å ligge på når det er gjester i studioet? Her er hjemmesiden Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har noen spørsmål. Er 19 år nå, og har i lang tid ønsket meg en tatovering på skulderen, og/eller overarmen. vet enda ikke hva jeg vil ha, men jeg ønsker virkelig at det skal være detaljert og vakkert. Nå får jeg sikker masse pes om at det er håpløst fordi jeg ikke har noe bedre eksempel enn det der, men det får bare være. Mine spørsmål er; hva er de beste studioene i Stor-Oslo, og hva kan jeg regne med i pris for en tatovering som tatovøren selv designer, og som ikke er større enn at den går fra skulderen, og litt ned på overarmen? Noen som også har forslag til hvordan jeg kan utforme ideer til tatoveringer? Nettsider, personer etc som kan hjelpe? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 5 mm hull i øret men uæ. Nå må jeg straks bestemme meg for om jeg skal fortsette, da. Er det enighet om at 6 mm er point of no return, eller kan jeg dra den til åtte uten å operere når jeg blir Voksen Dame? (Skjønt vi vet alle at åtte heller ikke kommer til å være nok) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvis du har planer om å reversere det er det strengt tatt ikke store grunnen til å begynne å utvide i utgangspunktet, er det? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.blackcatink.no/index.html Hva synes folk om kvaliteten her? Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.blackcatink.no/index.html Hva synes folk om kvaliteten her? Hun er utrolig flink, venninnen min har tatt to hos henne, samt en tredje kommer. Rå på cover-up, dekker pent. Mye som ikke ligger ute på nettsiden, men som ligger på facebook, og ser en utrolig fremgang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hallais. Blei anbefalt Eddie James tattoo av ein halvtungt tatovert kar her, saa lurer paa kva folk synest om artworket hans? Du kan finne mye bedre artister enn han, jeg hater og i sånt for han har sikkert gjort bra også. Men hvis jeg skal svare utifra hjemmesiden så syns jeg det var midt på treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå