Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hadde det forandret noe? Budskapet ditt er jo fortsatt at du fraråder alle tatoveringsstudioer utenfor Norge, noe jeg syns er usaklig...

Ja du endra budskapet med å ta deler av ett innlegg

Hadde heller betalt det det koster i Norge og vite at ting er sterilt og holder reglene innen for Norsk lov

 

Tenkt om noe skjer med tattoveringen ...hva gjør du da?

Jeg syntes det er en tryggere ting å vite at jeg har norske lov bak min rygg og enklere for meg som menneske å saksøke / søksmål mot noen i norge enn mot noen i syden

 

Du får bare kalle det usakelig..Min mening uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det forandret noe? Budskapet ditt er jo fortsatt at du fraråder alle tatoveringsstudioer utenfor Norge, noe jeg syns er usaklig...

 

Hun mente nok ikke alle studioer i det O`store utland, vil jeg tro.

Ettersom det var snakk om syden, så mente hun nok syden.

Fort gjort å skrive utlandet i stedet for syden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det forandret noe? Budskapet ditt er jo fortsatt at du fraråder alle tatoveringsstudioer utenfor Norge, noe jeg syns er usaklig...

 

Hun mente nok ikke alle studioer i det O`store utland, vil jeg tro.

Ettersom det var snakk om syden, så mente hun nok syden.

Fort gjort å skrive utlandet i stedet for syden.

jepp riktig. Jeg er litt mere skeptisk til syden land enn om jeg eks tok tattovering på miami ink for eksempel

Lenke til kommentar

Altså, jeg vet at typiske syden-sjapper ikke er å anbefale, men jeg vet at det finnes nordmenn som jobber på studioer på Gran Canaria, så det jeg lurte på var om noen her hadde noen erfaringer derfra.

 

Hvorfor skulle nordmenn være flinkere enn spanjoler til å tatovere? Det finnes da helt sikkert rene og sterile studioer innenfor spanske landegrenser også..

Lenke til kommentar

Altså, jeg vet at typiske syden-sjapper ikke er å anbefale, men jeg vet at det finnes nordmenn som jobber på studioer på Gran Canaria, så det jeg lurte på var om noen her hadde noen erfaringer derfra.

 

Hvorfor skulle nordmenn være flinkere enn spanjoler til å tatovere? Det finnes da helt sikkert rene og sterile studioer innenfor spanske landegrenser også..

 

La oss si det faller av litt farge idet den gror. Da må du heeeeelt ned til syden igjen for å fylle på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noen fler som har tatt tattovering fra House of Pain på Grünerløkka, og hvilke erfaringer du har fra dem. Er det slik at House of Pain blir kjent som den beste tattoo-kjeden i Norge?

Jeg kjenner to som jobber der og kan med hånden på hjertet si at du ikke har noe å frykte. Mamma tatoverte seg der og greier. :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Noen fler som har tatt tattovering fra House of Pain på Grünerløkka, og hvilke erfaringer du har fra dem. Er det slik at House of Pain blir kjent som den beste tattoo-kjeden i Norge?

Jeg kjenner to som jobber der og kan med hånden på hjertet si at du ikke har noe å frykte. Mamma tatoverte seg der og greier. :)

Har en stor drage, tattovert av en Cahrlie, som visstnok var "importert" fra Oslo ink; Men så var det noe tull med at de ikke betalte lønninger så alle gode slutta mente han. Er det flere enn meg som har tatt hos Charlie på House of Pain Grünerløkka?
Lenke til kommentar

Heisann, sitter å funderer på og få meg en half-sleeve i japansk stil. Tenker da på å ha en slange, men der jeg lar artisten få ha frihet, men da er det selvsagt viktig at jeg vet at artisten virkelig vet hva han holder på med. Noen som kjenner til noen veldig dyktige tattoo artists innenfor dette feltet?

Lenke til kommentar

lurer på en ting. jeg skal ta ny tattis på torsdag. fra albuen opp til skulder.

 

Tatovøren sa rundt 3000 for konturene, men den er nokså detaljert. Er det sånn at når man kommer bestemmer man seg for en pris, eller er det timesbetalt så om jeg sitter der i 4-5 timer så blir det 5000? bekymrer meg litt angående penger, har ikke så altfor mye å bruke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...