Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isj, glemte at jeg hadde store plugger i ørene når jeg tok av en stram t-skjorte i dag. Ene pluggen føyk ut av øret. Ble smått panisk når jeg skjønte hva som skjedde, men løp på badet og vasket smykket på kort tid.

 

Fikk tatt en titt på selve såret når jeg satte det inn. Ser veldig bra ut hittil, og leges fint og jevnt. Saltvannsrensing gjør biffen.

Lenke til kommentar

Oki,så med andre ord skal jeg holde meg laaaangt unna 316L smykker :p Er jo helt idiotisk at de fortsatt bruker nikkel i smykker :mad: Fant kjempe mange fine smykker,men alle innholder nikkel.

 

Tja, egentlig ikke. Fint for majoriteten som kan velge og vrake i barske smykker til en billig penge. Man kan ikke tilrettelegge alt for allergikere.

Man burde kunne tilrette legge litt .... 1000 smykker 5 av de er allergi vennelig. :nei: + de allergi vennelige var gjerne billigere eller samme pris som de med nikkel.

 

Å be om at unøvendige stoffer fjernes som fremkaller allergi kaller ikke jeg unøvendig tilrettelgging for allergikere,jeg kaller det forebyggende arbeid for utvikling av allergi. Du hadde forstått det hadde du hatt allergi selv

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Hva er det beste stedet i oslo å ta tattis?

Spørs veldig hva du skal ha, er flere gode studioer som kan sine ting.

 

naaa.. Jeg er jo veldig glad i dyr og sånn. Så en tiger eller ravn i farver er jo interessante tema for meg.

 

Tror Lucky 7 kan hjelpe deg med det. De er vel de beste på tradisjonelle tatoveringer. Linda er vel mer portretter og Hellspawn har vel horror som spesialitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Isj, glemte at jeg hadde store plugger i ørene når jeg tok av en stram t-skjorte i dag. Ene pluggen føyk ut av øret. Ble smått panisk når jeg skjønte hva som skjedde, men løp på badet og vasket smykket på kort tid.

 

Fikk tatt en titt på selve såret når jeg satte det inn. Ser veldig bra ut hittil, og leges fint og jevnt. Saltvannsrensing gjør biffen.

Hvor store har du og hvor lenge siden er det du evt. tok de? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...