Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho, hawt. Tror typen din vil like det;) Men vær forberedt på å være sår der lenge, jeg har piercing der selv.

6125846[/snapback]

Jeg hadde ventet på svar hvis jeg var deg. Personlig hadde jeg ikke blitt glad i det hele tatt hvis jenten kom hjem med nypiercet brystvorte.

6126027[/snapback]

 

Jeg kommer ikke til å gjøre det dersom han ikke har lyst at jeg skal gjøre det. Han må dessuten være med meg og holde meg i hånden :love:

 

Men såklart, om han sier nei med en gang kommer jeg til å prøve å overtale han litt.. til det skulle jeg vist om noen bilder av velykkede brystvorte-piercinger :innocent:

6126085[/snapback]

Hadde jeg vært han så hadde jeg ikke tenkt tanken en gang... :!: Nei, la den brystvorta di være i fred du! :yes:

Lenke til kommentar
Jeg synes piercing i brystvortene kan være pent på NOEN gutter, da må det være barbell (eller er det kanskje bare i tungen? Stang i hvert fall). Personlig kunne jeg aldri tatt i brystvorten. AUCH!!

6126215[/snapback]

 

Man kan helt klart ha barbell i brystvorte. Jeg ville valgt en fin liten ring med kule. Jeg har ikke noe følelse der allikevel, og så på Jessica i BB huset da hun tok at det ikke gjorde så vondt som mange sier det kan gjøre. Det er nok varierende fra person til person, og avhengi av hvor mye følelse man har der...

Lenke til kommentar
Jeg har i det siste følt at piercing i brystvortene har blitt litt harry.

6126167[/snapback]

 

Jeg er dels enig i det selv jeg, men så er det noe jeg har hatt utrolig lyst å gjøre i MANGE år. Sist jeg tok piercing var i 2003. Og jeg har inntrykk av at det gjør puppen MYE finere :innocent:

6126199[/snapback]

Jeg må nok si meg uenig her. Er det en ting (ok, to) som ikke trenger pynt, så er det pupper.

Lenke til kommentar
Nei, piercing i brystvorten er liksom unødvendig. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har aldri likt det.

 

Jeg vurderer å ta piercing i tungen (greit at alle har det, men det driter jeg i)  er det verd det? Jeg har hørt mange skrekkhistorier om slike...

6126250[/snapback]

 

Tunga er den beste plassen å ta sin første piercing på. Tunga er såpass myk at du knapt vil merke noe.

 

Downside er vel at du må gå med lang stang (!!) i munnen i en mnd etterpå, og at du kanskje vil lespe litt den første dagen.

 

Jeg satt i kassa på rema 1 time etter at jeg tok piercinge - vil du ha poshe (pose) :!:

Lenke til kommentar

Som Linn Christin sa. Veldig god førstegangs-piercing. Den jeg tok var min andre. Men igjen den mildeste jeg har tatt. Har også i brystvortene og må si at de er langt ifra unødvendige ;) Men de gjør sinnsykt vondt da :p

 

Skrekkhistorier om tunga er som oftest bare bløff. Som f.eks. det at man kan begynne å få hår på tunga. Er mest latterlige bullshittet jeg noengang har hørt :p

Lenke til kommentar
hva synes folka om gutter med pierca tunge egentlig? har litt lyst på det, men mange oppfatter det sikkert som femi, homofilt osv.

 

har lyst til å pierce selv og. blir det mer hovent da? vet hvor jeg skal sette

6131475[/snapback]

 

Du er idiot om du piercer den selv iallefall!

 

(Og da regner jeg med at du ikke har gått kurs eller skole for å lære å pierce)

Lenke til kommentar
hva synes folka om gutter med pierca tunge egentlig? har litt lyst på det, men mange oppfatter det sikkert som femi, homofilt osv.

 

har lyst til å pierce selv og. blir det mer hovent da? vet hvor jeg skal sette

6131475[/snapback]

 

Du er idiot om du piercer den selv iallefall!

 

(Og da regner jeg med at du ikke har gått kurs eller skole for å lære å pierce)

6131831[/snapback]

i såfall er jeg idiot :!:

 

tok øyenbrynet selv i høst. 500kr spart :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...