Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Heh, nei på den størrelsen hadde det vel berre blitt ein stygg kladd med blekk. Vil at den skal ta størsteparten av ein brystmuskel. Ingen grunn til å gjere det halvvegs ;)

Og som sagt; Kun den delen i midten med dei to dragane og hovudskallen i skjoldet. Ikkje teksten og "ramma" rundt.

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, nei på den størrelsen hadde det vel berre blitt ein stygg kladd med blekk. Vil at den skal ta størsteparten av ein brystmuskel. Ingen grunn til å gjere det halvvegs ;)

Og som sagt; Kun den delen i midten med dei to dragane og hovudskallen i skjoldet. Ikkje teksten og "ramma" rundt.

Ombestemt deg fra 10-15 kvadratcentimeter da :thumbup:

Jeg personlig tror den kan bli nice. Go for it!

Lenke til kommentar

Sånn mens jeg er i spørre hjørnet igjen. Noen som vet hvor mye ca percinger(normale) og evt de mere dill dall percingene til navelen koster kos percing/tatovering studior koster?

hva betyr:

METALL: 316L ASTM F-138 Implant Grade Stainless Steel

lurer forde jeg er allergisk mot nikkel

Stainless steel = rustfritt stål... Trur neppe det er nikkel i det.

btw: smykker kan du finna til ein ikkje så alt for gal pris på nett. :)

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Sånn mens jeg er i spørre hjørnet igjen. Noen som vet hvor mye ca percinger(normale) og evt de mere dill dall percingene til navelen koster kos percing/tatovering studior koster?

hva betyr:

METALL: 316L ASTM F-138 Implant Grade Stainless Steel

lurer forde jeg er allergisk mot nikkel

Rustfritt stål, som fyren over sa.

Hva et slikt smykke koster varierer fra smykke til smykke og hvor du kjøper det.

Lenke til kommentar

316L inneholder nikkel. Er man allergisk mot nikkel, så er det titan som er tingen. Om man bare reagerer på billig sølvjuggel fra Nille (liksom-allergisk, som det heter på fagspråket), så er 316L helt kurant.

Oki,så med andre ord skal jeg holde meg laaaangt unna 316L smykker :p Er jo helt idiotisk at de fortsatt bruker nikkel i smykker :mad: Fant kjempe mange fine smykker,men alle innholder nikkel.

Lenke til kommentar

Ombestemt deg fra 10-15 kvadratcentimeter da :thumbup:

Jeg personlig tror den kan bli nice. Go for it!

Tenkte vel meir feil når det kom til kvadratcentimeter og slikt. Meinte 10-15 cm brei/høg, så ombestemt meg har eg ikkje :p . Har ikkje heilt målt kva det er plass til enno, så får vel sjå kor stort det blir, men har aldri tenkt på å ha ein liten klatt som knapt synest, må vere heilhjerta når eg først skal ha blekk på skrotten :thumbup:

Godt å høyre det er positivitet til tattisen vertfall, har skikkeleg lyst på den der! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...