Bonnskij Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Heh, nei på den størrelsen hadde det vel berre blitt ein stygg kladd med blekk. Vil at den skal ta størsteparten av ein brystmuskel. Ingen grunn til å gjere det halvvegs Og som sagt; Kun den delen i midten med dei to dragane og hovudskallen i skjoldet. Ikkje teksten og "ramma" rundt. Endret 1. september 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Noen som har forslag til tattovering her? Har sykt lyst på, men finner ikke noe motiv eller tegn som passer. Vil ha en som beskriver meg selv, dvs inneholde en eller flere av disse: vilje, fryktløs og/eller skjebne. Skal ha den på inn-/undersiden av underarmen. Noen tips? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Noen som har forslag til tattovering her? Har sykt lyst på, men finner ikke noe motiv eller tegn som passer. Vil ha en som beskriver meg selv, dvs inneholde en eller flere av disse: vilje, fryktløs og/eller skjebne. Skal ha den på inn-/undersiden av underarmen. Noen tips? Viking/Einherjar!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Dette er Norges kuleste tatovering Skulle hatt noen bedre bilder, men den ser jo fet ut. hmmf, Kjetil sin er fetere imho, men det snør vel i helvete før han melder seg på en slik konkurranse. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Så noen her hadde en lignende tatovering, men husker ikke hvem det var. Uansett var den tatoveringen til den brukeren tøffere enn denne her. Nå jeg studerte denne nå, ser det ut som et hakekors... :S Den tatoveringen her ser jo ikke ut i måneskinn. Endret 1. september 2010 av Trouble Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det er PenisTrygve som har den, men hennes er jo fargelagt og helt enig, vesentlig finere enn den der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hennes er ikke fargelagt, den er skyggelagt. Den over ser ut som en modifisert BME-logodude mer enn en gassmaske som skal være superdetaljert. Eller en stormtrooper med oksygenfilter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kall det hva du vil. Den er iallefall mer utfyllt enn den der. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Stor forskjell på farger og skygger da Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Sånn mens jeg er i spørre hjørnet igjen. Noen som vet hvor mye ca percinger(normale) og evt de mere dill dall percingene til navelen koster kos percing/tatovering studior koster? hva betyr: METALL: 316L ASTM F-138 Implant Grade Stainless Steel lurer forde jeg er allergisk mot nikkel Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Heh, nei på den størrelsen hadde det vel berre blitt ein stygg kladd med blekk. Vil at den skal ta størsteparten av ein brystmuskel. Ingen grunn til å gjere det halvvegs Og som sagt; Kun den delen i midten med dei to dragane og hovudskallen i skjoldet. Ikkje teksten og "ramma" rundt. Ombestemt deg fra 10-15 kvadratcentimeter da Jeg personlig tror den kan bli nice. Go for it! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Sånn mens jeg er i spørre hjørnet igjen. Noen som vet hvor mye ca percinger(normale) og evt de mere dill dall percingene til navelen koster kos percing/tatovering studior koster? hva betyr: METALL: 316L ASTM F-138 Implant Grade Stainless Steel lurer forde jeg er allergisk mot nikkel Stainless steel = rustfritt stål... Trur neppe det er nikkel i det. btw: smykker kan du finna til ein ikkje så alt for gal pris på nett. Endret 1. september 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Sånn mens jeg er i spørre hjørnet igjen. Noen som vet hvor mye ca percinger(normale) og evt de mere dill dall percingene til navelen koster kos percing/tatovering studior koster? hva betyr: METALL: 316L ASTM F-138 Implant Grade Stainless Steel lurer forde jeg er allergisk mot nikkel Rustfritt stål, som fyren over sa. Hva et slikt smykke koster varierer fra smykke til smykke og hvor du kjøper det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 316L inneholder nikkel. Er man allergisk mot nikkel, så er det titan som er tingen. Om man bare reagerer på billig sølvjuggel fra Nille (liksom-allergisk, som det heter på fagspråket), så er 316L helt kurant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Pleier ikke å legge ut bilder av tattisene mine men denne ble så bra at jeg bare må er ikke helt ferdig, litt små puss igjen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er det Micheal Jackson som Varulv? Fett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 yes it is Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 316L inneholder nikkel. Er man allergisk mot nikkel, så er det titan som er tingen. Om man bare reagerer på billig sølvjuggel fra Nille (liksom-allergisk, som det heter på fagspråket), så er 316L helt kurant. Oki,så med andre ord skal jeg holde meg laaaangt unna 316L smykker Er jo helt idiotisk at de fortsatt bruker nikkel i smykker Fant kjempe mange fine smykker,men alle innholder nikkel. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 I dag er den nye tatoveringen min en uke gammel. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Heh, nei på den størrelsen hadde det vel berre blitt ein stygg kladd med blekk. Vil at den skal ta størsteparten av ein brystmuskel. Ingen grunn til å gjere det halvvegs Og som sagt; Kun den delen i midten med dei to dragane og hovudskallen i skjoldet. Ikkje teksten og "ramma" rundt. Ombestemt deg fra 10-15 kvadratcentimeter da Jeg personlig tror den kan bli nice. Go for it! Tenkte vel meir feil når det kom til kvadratcentimeter og slikt. Meinte 10-15 cm brei/høg, så ombestemt meg har eg ikkje . Har ikkje heilt målt kva det er plass til enno, så får vel sjå kor stort det blir, men har aldri tenkt på å ha ein liten klatt som knapt synest, må vere heilhjerta når eg først skal ha blekk på skrotten Godt å høyre det er positivitet til tattisen vertfall, har skikkeleg lyst på den der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå