Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

skal ha meg ny tattis nå. skal ha en halfsleeve på venstre overarm og sikler veldig på en karpefisk grunnet symbolikken osv.

Jeg tenker da først å kun ta konturene og deretter fylle med farger eller bare ha den i svart hvitt.

Om jeg da kun starter med konturene av fisken, vannet og en blomst eller 2, hva vil det koste sånn ca da?

For da tenkte jeg at jeg kan spare opp penger til å fylle igjen litt senere.

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pell deg på BølerLAN i stedet, vi trenger bilettintekter!

Jeg har veldig sansen for Karpedrager jeg nå da. Karpen som ble til en Drage i det den nådde toppen av elven. Den har riktignok mer av symbolikken til en fønix enn hva en vanlig Karpe har, som da hovedsakelig symboliserer styrke.

Hvilken tatovør bruker du?

Lenke til kommentar

Jeg har en fullsleeve, og vi kom vel frem til at den er kommet på ca 20 000 (10000 nede, 10000 for overarmen).

Farger, og en god del detaljer.

Men det er nå min.

Som noen her oppe sa så varierer det alt fra 50 lappen til mange mange tusen.

Beste er å høre med tatovøren som skal utføre arbeidet.

Lenke til kommentar

Her kjem litt av eit longshot, men anyways: Nokon som veit om gode tatovørar i Cairns Australia? :ermm:

Ei tatovering eg har verkeleg lyst på, er det her bildet:

capaHEL.jpg

Altså "våpenskjoldet" midt i ramma, på brystkassa. Og mellom 10 og 15 kvadratcentimeter.

Kven i Norges land er det som ville vore gode/best på eit slikt bilete, og nok ein gong... ehm... pris? :blush:

• Liker 1
Lenke til kommentar

men sånn som meg da. jeg skal ha en halfsleeve, øvre arm, som ikke skal gå rundt hele armen til, men kun det man ser tydelig når armen er inntil kroppen. den skal være svart hvitt, med et kompass, bølger og amaryllis.

Hva vil det sånn ca koste i 1ste omgang? om jeg da kun tar konturene?

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å ta en tatovering. Jeg har aldri gjort det før, så jeg er veldig spent på hvordan det er. Kan godt være jeg tar flere senere, vi får se hvordan det går med den første.

Jeg har tenkt mye på det, og jeg tror jeg har lyst på en slaks optisk illusjon, en paradoksal geometrisk figur.

Gjerme et Penrose-triangel, som dette:

post-65803-1283343179,8063_thumb.jpg

Eller dette:

post-65803-1283343211,5635_thumb.jpg

Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg vil ha den, men jeg har tenkt på overarm, ved biceps.

Downsiden er at jeg må begynne å trene og bygge kropp først, for jeg kommer ikke alltid til å være en tynn spjæling, sånn som nå.

Hva tenker dere om dette?

Endret av mr. Zilter
Lenke til kommentar

Jeg har betalt ca 25.000 for en sleeve som dekker hele ytterarmen, og litt på innsiden.

Ekstremt detaljert og mye pirk, samt en perfeksjonist av en tattovør (HELDIGVIS).

(Dere ser bildet av starten litt tidligere i tråden 3-4 sider bakover. Jeg har for dårlig kamera og er for lat til å ta flere bilder...)

edit : Side 1246 var det gitt...

Endret av Hachon
Lenke til kommentar

skal ha meg ny tattis nå. skal ha en halfsleeve på venstre overarm og sikler veldig på en karpefisk grunnet symbolikken osv.

Jeg tenker da først å kun ta konturene og deretter fylle med farger eller bare ha den i svart hvitt.

Om jeg da kun starter med konturene av fisken, vannet og en blomst eller 2, hva vil det koste sånn ca da?

For da tenkte jeg at jeg kan spare opp penger til å fylle igjen litt senere.

takker for svar :)

Jeg betalte ca. 5K for outline på min halfsleeve koi.

Lenke til kommentar

Ei tatovering eg har verkeleg lyst på, er det her bildet:

capaHEL.jpg

Altså "våpenskjoldet" midt i ramma, på brystkassa. Og mellom 10 og 15 kvadratcentimeter.

Det blir jo bare ca 3x4 cm, tror du ikke det blir fryktelig vanskelig å lage den detaljerte saken så liten?

Kom forresten borti feil knapp og da deg kp, hahah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...