Gjest Harley Quinn Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Fikk meg septum for en ukes tid sia! Mhhhm watcha say? Jeg digger den ihvertfall! Det så awesome ut :D Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Min nye stolthet =D 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 hodeskalle og øye Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Hodeskaller er alltid kult. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) yay! Tok si tid før eg endeleg fekk gått opp i størrelse. Endret 31. august 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Dette er Norges kuleste tatovering Skulle hatt noen bedre bilder, men den ser jo fet ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Mja, verdig vinner, det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Synes den var skikkelig kjip. Bildet er jo så dårlig at det er umulig å se om tatovøren har vært flink også. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 ok mulig dette spm er stil før,men gidder ikke lese 1288sider:P tok percing på lørdag. Hvor lenge er det normalt å være litt rød og sår(som i øm /små vondt )rundt percingen. det er ikke noe hevelse eller noen tegn til noe infekson. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 ok mulig dette spm er stil før,men gidder ikke lese 1288sider:P tok percing på lørdag. Hvor lenge er det normalt å være litt rød og sår(som i øm /små vondt )rundt percingen. det er ikke noe hevelse eller noen tegn til noe infekson. Ja det er veldig normalt, grotiden er vel noen uker så. 1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Helt normalt. Det er ikke lenge siden lørdag, kommer også litt an på piercingen hvor lenge det er hevelse og ømt. Hva tok du? Så lenge du passer på å rense den godt ( varme saltvannsomslag er gull ) så kommer det til å slutte å være ømt om noen dager. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 tok i navelen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Bare rens den så kommer den til å leve godt Er en del bevegelse der nede så det tar jo gjerne litt lenger tid enn f.eks i øret. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 oki. tusen takk. gleder meg til om 6 uker da jeg kan bytte percing håper jeg renser godt nok,gjør som bruksannvisningen sier.. ps:fy søren rense greier er dyrt i forhold til den jeg kjøpte på tatoverings sjappa.... 250ml på tatoverings sjappa:50 ca100ml(mulig det var mindre innhold) på apoteket:62kr Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Hva bruker du? Saltløsning kan du blande sammen selv forresten, det er herlig å rense med da saltet drenerer såret og varmen øker blodgjennomstrømning til de nye cellene uten å skade. Blandingsforhold er 1/4 ts salt uten jod til 2.5dl vann. Så varmt du orker, og holde det inntil såret til det er kaldt. Jeg pleier å bruke disse små shotteglassene du får i plast, de fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Hva bruker du? Saltløsning kan du blande sammen selv forresten, det er herlig å rense med da saltet drenerer såret og varmen øker blodgjennomstrømning til de nye cellene uten å skade. Blandingsforhold er 1/4 ts salt uten jod til 2.5dl vann. Så varmt du orker, og holde det inntil såret til det er kaldt. Jeg pleier å bruke disse små shotteglassene du får i plast, de fungerer utmerket. natriumklorid 9mg/ml Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Turtelduene Detectable og Glimti fikk noen poster slettet. Det fikk noen som kommenterte kjærlighetsforholdet også. Jeg har dem alt aktive i en PM-tråd, de kan godt holde seg der. Geir 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Er vel muligens derfor jeg ikke har fått meg en tattovering enda. Må finne den riktige artisten for motivet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå