Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok mulig dette spm er stil før,men gidder ikke lese 1288sider:P

tok percing på lørdag. Hvor lenge er det normalt å være litt rød og sår(som i øm /små vondt )rundt percingen. det er ikke noe hevelse eller noen tegn til noe infekson.

Ja det er veldig normalt, grotiden er vel noen uker så.

• Liker 1
Lenke til kommentar

oki. tusen takk. :) gleder meg til om 6 uker da jeg kan bytte percing :new_woot: håper jeg renser godt nok,gjør som bruksannvisningen sier..

ps:fy søren rense greier er dyrt i forhold til den jeg kjøpte på tatoverings sjappa.... 250ml på tatoverings sjappa:50

ca100ml(mulig det var mindre innhold) på apoteket:62kr

Lenke til kommentar

Hva bruker du? Saltløsning kan du blande sammen selv forresten, det er herlig å rense med da saltet drenerer såret og varmen øker blodgjennomstrømning til de nye cellene uten å skade.

Blandingsforhold er 1/4 ts salt uten jod til 2.5dl vann. Så varmt du orker, og holde det inntil såret til det er kaldt.

Jeg pleier å bruke disse små shotteglassene du får i plast, de fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Hva bruker du? Saltløsning kan du blande sammen selv forresten, det er herlig å rense med da saltet drenerer såret og varmen øker blodgjennomstrømning til de nye cellene uten å skade.

Blandingsforhold er 1/4 ts salt uten jod til 2.5dl vann. Så varmt du orker, og holde det inntil såret til det er kaldt.

Jeg pleier å bruke disse små shotteglassene du får i plast, de fungerer utmerket.

natriumklorid 9mg/ml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...