Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hjemmesiden, under "Information"

Electric Linda charges NOK 1800,- an hour, with a 4 hour minimum, so any smaller pieces should be done by any other of Attitude Tattoo Studios incredible artists.

Portraits by Electric Linda (hand size minimum) has got firm minimums prices: in black & gray from NOK 7000,- and in colour from NOK 9000,-.

Lenke til kommentar

jaja, kan bli dyrt detta. Er vel verdt det :D

Meget verdt det :D

Ingen andre som får blekke meg heretter.

(Vel, kanskje en piece av Jimmy på Hellspawn etterhvert, finner jeg rette motivet ^^).

Hun skal få lov til å bli min første :D har en plan for Jimmy også, men den skal jeg spare penger til

Lenke til kommentar

Det forsvant en trollebeskyldning her. Overlat den vurderingen til oss.

Med rene ord: Jeg begynner å bli litt lei av denne evige feiden mellom Detectable og Glimti. Kanskje må jeg begynne å utstede portforbud her, men det er da nogså dumt at dere må krangle om dette.

For ordens skyld, vi vet at det er folk på forumet som utgir seg for noe annet enn det de faktisk er. Det er en konsekvens av at forumet er anonymt. De fleste av oss holder oss dog sånn i rimelig nærhet av virkeligheten, men noen synes de må framstå som litt mer spennende. Men så lenge bidragene til slike folk er konstruktive, er det ikke sikkert at våre ressurser er best brukt på å avsløre og stoppe dem.

Personlig synes jeg det er litt dumt om "faglig" uenighet skal føre til personkrangel. Ikke kan jeg bruke den som grunnlag for modereringspraksis heller, siden jeg ikke vet mer om tatovering enn jeg har lest her. Jeg vet ikke hvem av dere som har rett eller ikke. Jeg vet dog at tråden ikke har noen billedplikt, og hvis noen ikke vil poste bilder så er det deres privilegium. Så får de som leser tråden ta udokumenterte påstander med de nødvendige klyper med salt. Tror dere ikke et menneske, så la være. Det gir dere ikke rett til å gå på person. (Pr. idag, det er folk som synes vi burde tillate det også. Men sånne forum finnes det nok av, jeg hadde håpet at dette kunne være anderledes.)

Når det kommer til et stykke er dette uansett deres tråd, og dere får bestemme spillereglene. Bare ikke gjør dem så vanskelige at folk ikke vil delta. Dette er tross alt et diskusjonsforum. Vil dere ha en lukket klubb for de likesinnede er kanskje ikke forumet stedet.

Geir :)

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg er ganske fri når det kommer til dager så håper jeg kan få lurt meg inn asap. Selv om det ikke gjør noe å vente litt, håper bare jeg kan få fastsatt en dato snart slik at jeg kan få fri fra jobb osv.

Jobber selv innen SFO, og alle mine feriedager er brukt opp.

I grunn ikke enkelt ta fri uansett, men som jeg sa til Linda nå sist, vi får bare kjøre hardt :p

Største, og lengste, prosjektet er unnagjort, så plankekjøring heretter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...