Cognomen Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Da skal dette absolutt gjøres neste gang jeg er i Oslo. Dessverre er det ingen piercingstudioer jeg stoler på her i Bartebyen, og jeg har hørt mye pent om Pinpoint, så det blir nok plassen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Da er det endelig time for ny tatovering. Har vært lenge å vente nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Mener å ha lest prislista til Electric linda et sted noen som vet hvor den ligger? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 På hjemmesiden, under "Information" Electric Linda charges NOK 1800,- an hour, with a 4 hour minimum, so any smaller pieces should be done by any other of Attitude Tattoo Studios incredible artists. Portraits by Electric Linda (hand size minimum) has got firm minimums prices: in black & gray from NOK 7000,- and in colour from NOK 9000,-. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 jaja, kan bli dyrt detta. Er vel verdt det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hjemme igjen med ny tatovering. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Er det noen håp om å få høre hva du har tatt? Jeg har full respekt for at du ikke vil legge ut bilder, men hadde vært interessant å vite hva du har tatt ihvertfall, innenfor rammer som du selv setter. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 jaja, kan bli dyrt detta. Er vel verdt det Meget verdt det Ingen andre som får blekke meg heretter. (Vel, kanskje en piece av Jimmy på Hellspawn etterhvert, finner jeg rette motivet ^^). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 jaja, kan bli dyrt detta. Er vel verdt det Meget verdt det Ingen andre som får blekke meg heretter. (Vel, kanskje en piece av Jimmy på Hellspawn etterhvert, finner jeg rette motivet ^^). Hun skal få lov til å bli min første har en plan for Jimmy også, men den skal jeg spare penger til Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hadde glemt hvordan nye tatoveringer kan klø... Endret 26. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 den 6 sept ryker låret mitt. Kommer en fra kr.sand som skal kose med låret mitt. gleder meg ja:D Skulle egentlig gjøre det på TTC men han fikk ikke stand i år gitt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Det forsvant en trollebeskyldning her. Overlat den vurderingen til oss. Med rene ord: Jeg begynner å bli litt lei av denne evige feiden mellom Detectable og Glimti. Kanskje må jeg begynne å utstede portforbud her, men det er da nogså dumt at dere må krangle om dette. For ordens skyld, vi vet at det er folk på forumet som utgir seg for noe annet enn det de faktisk er. Det er en konsekvens av at forumet er anonymt. De fleste av oss holder oss dog sånn i rimelig nærhet av virkeligheten, men noen synes de må framstå som litt mer spennende. Men så lenge bidragene til slike folk er konstruktive, er det ikke sikkert at våre ressurser er best brukt på å avsløre og stoppe dem. Personlig synes jeg det er litt dumt om "faglig" uenighet skal føre til personkrangel. Ikke kan jeg bruke den som grunnlag for modereringspraksis heller, siden jeg ikke vet mer om tatovering enn jeg har lest her. Jeg vet ikke hvem av dere som har rett eller ikke. Jeg vet dog at tråden ikke har noen billedplikt, og hvis noen ikke vil poste bilder så er det deres privilegium. Så får de som leser tråden ta udokumenterte påstander med de nødvendige klyper med salt. Tror dere ikke et menneske, så la være. Det gir dere ikke rett til å gå på person. (Pr. idag, det er folk som synes vi burde tillate det også. Men sånne forum finnes det nok av, jeg hadde håpet at dette kunne være anderledes.) Når det kommer til et stykke er dette uansett deres tråd, og dere får bestemme spillereglene. Bare ikke gjør dem så vanskelige at folk ikke vil delta. Dette er tross alt et diskusjonsforum. Vil dere ha en lukket klubb for de likesinnede er kanskje ikke forumet stedet. Geir 9 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Sånn da har jeg kontaktet electric linda, så nå er det å smøre seg med tålmodighet og vente på time Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Sånn da har jeg kontaktet electric linda, så nå er det å smøre seg med tålmodighet og vente på time Vet godt åssen den følelsen er når man går og venter ja. Appropos smøre seg med tålmodighet, jeg smørte nettopp inn den nye tatoveringen. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Kjenner godt følelsen Har ikke time før 11. desember igjen, og det er en stund til altså o.O Avhengig av å få lørdager, og null ledig frem til da.. Men jeg er en tålmodig liten sjel, planene klare, noen påbegynt ^^ Nok av tid til å spare på xD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er ganske fri når det kommer til dager så håper jeg kan få lurt meg inn asap. Selv om det ikke gjør noe å vente litt, håper bare jeg kan få fastsatt en dato snart slik at jeg kan få fri fra jobb osv. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er ganske fri når det kommer til dager så håper jeg kan få lurt meg inn asap. Selv om det ikke gjør noe å vente litt, håper bare jeg kan få fastsatt en dato snart slik at jeg kan få fri fra jobb osv. Jobber selv innen SFO, og alle mine feriedager er brukt opp. I grunn ikke enkelt ta fri uansett, men som jeg sa til Linda nå sist, vi får bare kjøre hardt Største, og lengste, prosjektet er unnagjort, så plankekjøring heretter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå