Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eivind: Og tro meg, den ventetiden er det verdt.

Tatoverte meg selv når jeg var 16.

De i tidperioden 16 til 18 er borte, enten ved cover-ups eller laserbehandling.

At de jeg dekker over/fjerner er såpass små som de er, er jeg evig glad for.

Så et tips: Vent, vent og atter vent til du er gammel nok :)

Lenke til kommentar

Noen som har vært borte i hvit tatovering? Har jo hørt psilocybe si at det lett blir gromsette pga. mørkere hudfarge, men nå har jo Lucky Diamond Rich først tatovert fargerike mønstre, deretter tatovert svart over det og så hvite mønstre på det svarte og deretter farge igjen så hvitt må vel gå greit på svart!? Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar

Eivind: Og tro meg, den ventetiden er det verdt.

Tatoverte meg selv når jeg var 16.

De i tidperioden 16 til 18 er borte, enten ved cover-ups eller laserbehandling.

At de jeg dekker over/fjerner er såpass små som de er, er jeg evig glad for.

Så et tips: Vent, vent og atter vent til du er gammel nok :)

 

Og både jeg og flere i tråden her har brukt flere tusen på og rette opp de "perfekte" vi tok i ung alder siden vi forandrer jo oss aldri i smak :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Dere får det jo til å høres ut som man plutselig blir smart eller våkner opp med en gang man fyller 18 år. For all del, jeg skjønner poenget og er helt enig, synes ikke det virker som en god idè at fyren skal tatovere seg når han er fjorten, eller gå til noen useriøse artister, men folk er jo forskjellige.

Lenke til kommentar

Der kom den der igjen, NEI DET ER IKKE DET VI MENER for ørtende gang.

Det vi mener vent til du er 18 og se da...vent til du er 30 om du må før du er helt sikker. Livet er langt.

 

Og de som tror det du sa der må ha blitt mistet i gulvet på sykehuset etter fødselen:P

Min personlige mening er at man bør vente til man er i 20-årene.

 

 

Uansett..så bør man ihvertfall vente til 18;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Khalif, post bilder! (please?)

Jeg har vurdert dette selv, og vil derfor se hvordan resultatet ble, og også vite litt om smertenivået osv. ;)

Har ikke noen bilder akkurat nå, men det er temmelig hovent nå.

 

Det jeg ble fortalt av Christiane på Pinpoint var at hullet ikke ville "lukke seg" på samme måte som når man utvider et vanlig hull, og at det vil bli mer tåreformet. Når det kommer til smertenivået vil jeg ikke si at det er noe å bekymre seg for. Det gjør vondt, men det er over på så kort tid. Ville gruet meg mer til en tannlegetime med boring.

Lenke til kommentar

Khalif, post bilder! (please?)

Jeg har vurdert dette selv, og vil derfor se hvordan resultatet ble, og også vite litt om smertenivået osv. ;)

Har ikke noen bilder akkurat nå, men det er temmelig hovent nå.

 

Det jeg ble fortalt av Christiane på Pinpoint var at hullet ikke ville "lukke seg" på samme måte som når man utvider et vanlig hull, og at det vil bli mer tåreformet. Når det kommer til smertenivået vil jeg ikke si at det er noe å bekymre seg for. Det gjør vondt, men det er over på så kort tid. Ville gruet meg mer til en tannlegetime med boring.

 

Oi jeg hadde en helt annen erfaring. Jeg vil faktisk gå som langt som å si at jeg ikke kjente noen ting. Det var bare en litt spesiell lyd idet hun skar.

Å dytte i smykket derimot, åfyfa**

 

Cognomen: Du renser akkurat som ved en vanlig piercing.

Husker ikke akkurat hva jeg selv betalte, men i følge nettsidene til PP koster skalpellering 610,- + smykke. Koster selvfølgelig en del mindre om du skal ta begge flippene samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...