Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har vært innom House of Pain i Bergen? Har sett de har drop in skiltet ute hver dag, og har hatt det siden de åpnet. Virker ikke som de har mye bissniss.

 

For å svare deg Mumsen, så var jeg ikke veldig imponert over noen av de. Den siste var vel den beste, men liker ikke stilen. Fikk veldig dårlig kvalitet på bildene, så var litt vanskelig å se skikkelig.

Endret av Heffer
Lenke til kommentar

Er faktisk skuffet over valgene hun har tatt :no:

Trodde hun hadde smak. Får det er langt bedre utførte tattoveringer enn de hun plukket ut med tanke på fargebruk og hele den lista.

 

Samme tenkte jeg også.

Utrolig skuffet over hva hun har plukket ut.

Nå skal ikke jeg være selvgod selv om det helt sikkert er det inntrykket jeg gir nå, men ville trodd at sleeven min ville kommet blant topp ti.

Jaja. Sånn kan det gikk :p

Lenke til kommentar

Helt enig med dere andre. Jeg ble skuffet. Ikke over at jeg ikke kom med :p men på de som faktisk kom videre. Slik jeg forstod det så har også Pero hatt en finger med i spillet om hvem som er i finalen. Eventuelt at han har plukket ut de ti, så er det opp til Kat videre å velge vinner O.o

 

Jeg har sett mang eher på forumet som er langt bedre på alle måter enn de som er der.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Dårlige valg ja, noen av de var rett og slett vel, dårlige. Tilogmed min legg tattoo kunne konkurert med de i utførelse o.s.v og den er ikke akkurat noe og skryte av i forhold til mye som var med i konkurransen.

Lenke til kommentar

setter pris på at du syns det Mumsen :!:

 

 

Angående at Pero hadde en finger med i spillet forandrer ikke på saken at der var betydlig bedre arbeid.

Hvis det er totalt personlig smak så er det såklart greit, men det er en konkuranse og da må tattovørene se på arbeidet, linjene, sammensettningen og hele suppa der.

så samme hvem som har plukket de ut....SKUFFET OVER JURYEN :yes:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ingenting galt med de tatoveringene som er valgt ut. Nå har jeg ikke fulgt særlig mye med på konkurransen ellers, da jeg har lite lyst til å grave meg gjennom 2500 bilder med "Sander Emil André" på underarmen, trampstamps, Liverpool-logoer, tribaler og annet søppel, men det er høy kvalitet på de 10 tatoveringene i finalen.

 

Old school-greiene var ikke noe særlig, men det er en veldig enkel stil i forhold til de andre finalistene. Noen av bildene er også kraftig komprimert, så det er ikke alle som er like detaljerte.

Lenke til kommentar

Så når kan jeg ta den ?

Når du er tørr bak øra.

 

Men for å være litt alvorlig igjen: Alle de seriøse studioene opererer med 18-årsgrense. Det er nok mulig å finne steder som tattoverer deg om du er 16 eller 17 og har tillatelse fra foreldre også, men disse er som regel av den litt mer lugubre utgaven. De gode tattovørene jobber ikke på slike steder.

Så kort svar: Går du til et ræva sted så kan det hende du kan tattovere en bedriten og stygg tattovering om et par-tre år. Venter du fire år kan du velge og vrake blandt de beste artistene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...