Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min lillebror har tatt en industrial i Sør-Afrika (Durban). Jeg synes den ser elendig plassert ut på det ene, dårlige bildet jeg har sett, men prøver og å tenke at det bare kan være han har hovnet opp. Dette til tross for at jeg har fortalt ham om all mulig slags jævelskap han kan pådra seg ved å dra til noen som er mindre enn seriøse og så videre. Er vel bare to års tid til han tatoverer seg på en random sjappe på Mallorca fordi det var driiiiiitbillig...

Lenke til kommentar

For å gjøre en sak klar: Jeg er ikke interessert i å identifisere meg såpass mye på internett at jeg gidder å legge ut bilder.

 

Foøvrig så har dette "bilde-eller-forsvinn"-greiene dukket opp i det siste av denne tråden. Før var det faktisk mulig å fortelle om samt diskutere kroppskunst uten at folk hylte "BILDE, BILDE" straks noen skulle gjøre noen eller hadde gjort noe. Det finnes en tråd med bildekrav laget av Eplefe og det kan holde. Denne er ment for ren diskusjon.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Så så. Ta en spøk da Glimti. Men jeg vil gjerne si at det å legge ut bilde av en tattovering ikke akkurat betyr at du identifiserer deg på internett. :!:

 

Spøk?

 

 

Nei, det er ikke å identifisere seg for hele verden (en av tatoveringene mine ligger i album på tattoosenteret), iallefall ikke i noen stor grad, ved mindre du tar med ansiktet, men jeg er rett og slett ikke interesert i å legge ut bilder av meg selv. Og som sagt var det tideligere slik i denne tråden at man kunne beskrive og diskutere ting man har eller vil ta uten at bilder var et krav.

Lenke til kommentar

Dramanivået i denne tråden slutter aldri å underholde meg. :w00t:

 

For å litt mer inn på rett tema kan jeg nevne at jeg i disse dager prøver å inspirere bestevenninnen min til rett tattoveringsvalg. Hun vil gjerne ha en tattovering, og da gjerne en stjerne eller "noe på fransk kanskje?". Hun nevnte også "Carpe Diem" og lignende. Jeg skal ikke syte for mye, jeg vil kun at hun tar noe gjennomtenkt hun kan være stolt over. ^^

 

Det viktigste er vel egentlig at hun går til noen flinke.

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

Jeg mener skal man ha en viss troverdighet så får man vise seg frem også, jeg har lagt ut mine styggeste her for folk spør.

De ser ikke meg for det, og hvis de kjenner meg igjen pga. det så tenker jeg "so what" ;)

 

Som Detec sa: Du har noen "stygge" på ene armen soppen, nå brukte han et snillere ord...men han er ikke ute etter og såre. Det er et faktum :!:

 

Jeg mener man må tåle kritikk:)

 

Her kommer faktisk brukere og tar valg utifra det vi sier, og da mener jeg man har et ansvar.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Vi kutter også i personangrepene, okay?

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...